[ 200SX] S14a Racing Edition by Adams
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Super sprawa... Adams
Naprawdę bardzo profesjonalna robota... już jestem Twoim fanem...
Nissmo - bez słowa... gleba
Jak będziesz chciał go kiedyś sprzedać...
daj znać pogadamy...
Naprawdę bardzo profesjonalna robota... już jestem Twoim fanem...
Nissmo - bez słowa... gleba
Jak będziesz chciał go kiedyś sprzedać...
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany
...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Dzięki za miłe słowa!
Co do auta to nareszcie sanki wjechały na swoje miejsce![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i8.photobucket.com/albums/a1/turbogronostaj/P1040901fix_zps32bf2fc8.jpg)
Zostało dosłownie kilka śrub do dokręcenia, ustawienie zbieżności na oko i zabawy z bezstresowym odpaleniem silnika. Zrzuciłem też starą benzynę z baku, zdjąłem spray bars (natrysk oleju na wałki) i wrzuciłem do kąpieli w benzynie żeby pozbyć się ewentualnych osadów. Czekają mnie jeszcze ze dwie zmiany oleju w celu przepłukania silnika i mam nadzieję że auto będzie wreszcie w 100% na chodzie.
Pierwszy raz zdejmowałem w nim pokrywę silnika i muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z tego co pod nią zastałem - osobiście nie widziałem jeszcze tak czystej góry silnika![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i8.photobucket.com/albums/a1/turbogronostaj/P1040908fix_zps92e1f966.jpg)
Co do auta to nareszcie sanki wjechały na swoje miejsce
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i8.photobucket.com/albums/a1/turbogronostaj/P1040901fix_zps32bf2fc8.jpg)
Zostało dosłownie kilka śrub do dokręcenia, ustawienie zbieżności na oko i zabawy z bezstresowym odpaleniem silnika. Zrzuciłem też starą benzynę z baku, zdjąłem spray bars (natrysk oleju na wałki) i wrzuciłem do kąpieli w benzynie żeby pozbyć się ewentualnych osadów. Czekają mnie jeszcze ze dwie zmiany oleju w celu przepłukania silnika i mam nadzieję że auto będzie wreszcie w 100% na chodzie.
Pierwszy raz zdejmowałem w nim pokrywę silnika i muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z tego co pod nią zastałem - osobiście nie widziałem jeszcze tak czystej góry silnika
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i8.photobucket.com/albums/a1/turbogronostaj/P1040908fix_zps92e1f966.jpg)
No tak zima się kończyć chyba będzie skoro Adams sanki pod samochód chowa
Za każdym razem jestem pod mega wrażeniem tego jak ta rakieta jest zadbana, a i robotę robi konkretną, ciągle pamiętam jazdę na prawym.
Trzymam kciuki za pomyślne uzbrojenie wozu przed sezonem, chociaż przy takiej perfekcji nie może być inaczej.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Trzymam kciuki za pomyślne uzbrojenie wozu przed sezonem, chociaż przy takiej perfekcji nie może być inaczej.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Skladaj fure i wpadnij na zlot bo mamy rachunki do wyrownania
http://www.youtube.com/watch?v=kyI6HFyuND4
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=kyI6HFyuND4
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Silniczek czyściutki, a co do rurek to najlepiej wygotuj je w Dimerze - zeżre wszystko będą chemicznie czyste ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
W przypadku Adamsa S14 raczej niemożliwe ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Pawel18PL, łącznie zmieniany 1 raz.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
taki chyba http://www.youtube.com/watch?v=sH1fV3_KFGw
Ostatnio zmieniony 2013-02-10, 21:50 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Slady po czerwonym silikonie na to by wskazywały...Modzelitto pisze:Czysta głowa może oznaczać również, że ktoś już ją wcześniej zrzucał i czyścił. Tak miał np. Ryba...Adams pisze:osobiście nie widziałem jeszcze tak czystej góry silnika
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Obiektywnie rzecz biorąc szczerze wątpię - kupiłem go przy 34tkm, teraz ma 76tkm, rozbierałem już większość rzeczy przy aucie i nic nie wskazuje że kiedykolwiek dotykał się go jakiś mechanik w celach innych niż serwis. A co do czerwonego sylikonu to spotkałem się z nim w bardzo wielu miejscach (jak coś było uszczelnione sylikonem to zawsze miał ten sam rudy kolor) i z tego co się orientuję jest to oryginalny kolor "uszczelki w płynie" nissana.Coobcio pisze: Slady po czerwonym silikonie na to by wskazywały...
Na początku lałem Silkolene, potem Motula, obecnie 300V chrono 15W50, zmieniany co jakieś 5-6tkm.MRC pisze:jaki olej lejesz ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissany wszystkie z jakimi miałem doczynienia do tej pory od roczników 90 po lata 2003-2004 miały wszystko na szarą masę uszczelniającą składane ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Mniejsza o to jest prze czyścioch i ma nie wytarte wałki![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Mniejsza o to jest prze czyścioch i ma nie wytarte wałki
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hej. Jestem nowy na forum ,ale nie mogłem przejść obojętnie obok Twojego tematu. Każda część za którą się zabrałeś wygląda jak nowa - podziwiam determinacji i umiejętności.
A teraz zapytam co robiłeś ze śrubami, że sa na złoty kolor. Mógłbyś opisać zabiegi jakie stosujesz do odnowienia cześci ? Tzn cynkujesz ? chromujesz ? proszkowo.
Twoj projekt bardziej wygląda jak restaurowanie jakiegoś zabytka![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A teraz zapytam co robiłeś ze śrubami, że sa na złoty kolor. Mógłbyś opisać zabiegi jakie stosujesz do odnowienia cześci ? Tzn cynkujesz ? chromujesz ? proszkowo.
Twoj projekt bardziej wygląda jak restaurowanie jakiegoś zabytka
![:D](./images/smilies/biggrin.png)