[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeśli śruby od głowicy nie są zmęczone powyciągane to przyjmie jeszcze więcej boostu
To dopiero początek bez hamowni nie chcieliśmy więcej dmuchać no i jest na bardzo bezpiecznie więc przeciągu to nie robi chyba co
To dopiero początek bez hamowni nie chcieliśmy więcej dmuchać no i jest na bardzo bezpiecznie więc przeciągu to nie robi chyba co
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wiadomo ,że dla Ciebie Coobcio 300KM w ośce szału nie robiCoobcio pisze:przeciągu to nie robi chyba co
GTiRy zmieniają wymiar przyśpieszenia
Ale dla zwykłych śmiertelników , strzał w potylice jest napewno odczuwalny
Zmontujcie jakieś movie jak się zbiera Bordo Strzała
Pzdr
Ostatnio zmieniony 2012-08-20, 23:01 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chciałem jedynie powiedzieć że potencjał jeszcze jest i żeby nie przejmować się uszczelką pod głowicę, jak na dupowoza naprawdę bardzo elegancko się to odpycha z racji mniejszej masy i mniejszych kół mogę śmiało stwierdzić że odpycha się lepiej jak EX Zura turbo Primera P11.144 która generowała w szczytowej formie 325KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Udało mi się ogarnąć wyciek oliwy, wymieniłem filtr, uzupełniłem stan i mam nadzieje że będzie dobrze.
Przejechałem się dziadem sam i powiem szczerze że jest konkretnie. Na moich gumach 195 szer. na 2-ce trochę gubi trakcję do 80 km ale to jest chyba norma, w dwie osoby jest lepiej. Generalnie wciska i wyrywa kierownicę, lepiej na dobrym asfalcie śmigać Grzebałem pod maską i muszę ponownie ustawić boosta bo dmuchnęło dzisiaj 0,9-1 bar a i tak daje radę. Dla widza który nie czuł nigdy turbo to i tak będzie kosmos.
Przeciąg jest jak na uliczne warunki.... wiadomo to nie zawody. Wydaje mi się że czuć spory spadek powera tak od 6,5 tys. w górę i na 1,2 bara to bym tylko poprawił. Na 1-2 nie dopiero na wyższych biegach... ale turbo wstaje fajnie teraz
Przejechałem się dziadem sam i powiem szczerze że jest konkretnie. Na moich gumach 195 szer. na 2-ce trochę gubi trakcję do 80 km ale to jest chyba norma, w dwie osoby jest lepiej. Generalnie wciska i wyrywa kierownicę, lepiej na dobrym asfalcie śmigać Grzebałem pod maską i muszę ponownie ustawić boosta bo dmuchnęło dzisiaj 0,9-1 bar a i tak daje radę. Dla widza który nie czuł nigdy turbo to i tak będzie kosmos.
Przeciąg jest jak na uliczne warunki.... wiadomo to nie zawody. Wydaje mi się że czuć spory spadek powera tak od 6,5 tys. w górę i na 1,2 bara to bym tylko poprawił. Na 1-2 nie dopiero na wyższych biegach... ale turbo wstaje fajnie teraz
Nissan Primera SR20DE+T
No ustawka wskazana jak najbardziej dawaj znać jak będziesz w odwiedzinach.
Po tych całych przejściach nastąpił kryzys finansowy i auto musi postać Od nadmiaru mocy urwała się opaska na tłumiku końcowym i lata dziad. Nie powiem ale zawieszenie też dostaje po dupie i zaczynają wychodzić stuko-puki.
Póki co ważne że jeździ... i jest chęć na deptanie. Resztę się dopracuje jak czas i kasa pozwoli.
Po tych całych przejściach nastąpił kryzys finansowy i auto musi postać Od nadmiaru mocy urwała się opaska na tłumiku końcowym i lata dziad. Nie powiem ale zawieszenie też dostaje po dupie i zaczynają wychodzić stuko-puki.
Póki co ważne że jeździ... i jest chęć na deptanie. Resztę się dopracuje jak czas i kasa pozwoli.
Nissan Primera SR20DE+T
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Jak nie urok to sraczka...
Bardzo dostała podłoga w bagażniku? Zawias tylny cały?
Dupcia mojej primy wyglądała gorzej , gdy "schłostał" ją mój brat.. Jednak zdecydowałem się na reanimację auta.. mam nadzieje że tu będzie podobnie.
Trzymam kciuki
Bardzo dostała podłoga w bagażniku? Zawias tylny cały?
Dupcia mojej primy wyglądała gorzej , gdy "schłostał" ją mój brat.. Jednak zdecydowałem się na reanimację auta.. mam nadzieje że tu będzie podobnie.
Trzymam kciuki
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jestem takiego samego zdanie, no ja pierdzielę, pechowa sztuka jak cholera...bombel pisze:To już nie ma co reanimować Współczucia
Proponuje kupić sunnego i przelozyc graty. To dopiero bedzie zapieprzac na tym setupie
Ps. klapę w kolor i zderzak by się znalazło i to jako podarunek od firmy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie wiem jak Neptune ale ja bym chyba odpuścił i wysłał Primę na emeryturę ona chyba naprawdę ma już dość (trzeciej przygody bym nie ryzykował )
Kupić za kasę z ubezpieczenia drugie auto i przełożyć bebechy
Najlepiej tak jak radzi Bombel Sunnego Albo Micrę to dopiero byłby wyczyn
No chyba że drugą primę w sumie bebechy są zawias wszystko jest. Można kupić jakiegoś złoma za grosze i poprzekładać, byle blacha była w miarę
Kupić za kasę z ubezpieczenia drugie auto i przełożyć bebechy
Najlepiej tak jak radzi Bombel Sunnego Albo Micrę to dopiero byłby wyczyn
No chyba że drugą primę w sumie bebechy są zawias wszystko jest. Można kupić jakiegoś złoma za grosze i poprzekładać, byle blacha była w miarę
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Współczuję bo czytam od początku projekt i jestem pod ogromnym wrażeniem wkładu pracy w auto....ogólnie jako w całość.Nie naprawiać tego,wybebeszać,brać kasę i brać jak koledzy piszą N14,cieszyć się dalej choć innym autem
Trzymaj się chłopie.Sukcesów życzę
Trzymaj się chłopie.Sukcesów życzę
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No cóż mogę napisać ... weekend kiepsko się zaczął Poza kiepskim samopoczuciem, obolałą szyją i kręgosłupem jest ok. Pirdolnięciee było konkretne z tyłu a ja jakieś 50 na budziku miałem to ciekawe ile ciężki Merc jechał.
Nie ma załamki, auto idzie na zgniota już też mam dość tej budy. Wycisnę z niego co się da i... może coś się wymyśli. Tyłu nie ma co ratować, podłużnica przegięta, zgniła, tył złożony, błotniki zapadnięte i naszły na drzwi z tyłu. Podłoga: koło wyszło do góry i do połowy wciągnięta.
Jeżeli już to tylko P10 wchodzi w grę po prostu pasuje mi to auto ... np. takie:
http://allegro.pl/nissan-primera-p10-gt ... 46099.html
Dobra buda w obecnej sytuacji to priorytet...
Tak czy inaczej znów nie pojeździłem. Teraz pewnie o wiosny znów bez jeżdżącego auta. Zobaczymy jaką gotówkę uda mi się ogarnąć jeśli lipa to niestety po zabawie z Nissanzone.
Nie ma załamki, auto idzie na zgniota już też mam dość tej budy. Wycisnę z niego co się da i... może coś się wymyśli. Tyłu nie ma co ratować, podłużnica przegięta, zgniła, tył złożony, błotniki zapadnięte i naszły na drzwi z tyłu. Podłoga: koło wyszło do góry i do połowy wciągnięta.
Jeżeli już to tylko P10 wchodzi w grę po prostu pasuje mi to auto ... np. takie:
http://allegro.pl/nissan-primera-p10-gt ... 46099.html
Dobra buda w obecnej sytuacji to priorytet...
Tak czy inaczej znów nie pojeździłem. Teraz pewnie o wiosny znów bez jeżdżącego auta. Zobaczymy jaką gotówkę uda mi się ogarnąć jeśli lipa to niestety po zabawie z Nissanzone.
Nissan Primera SR20DE+T