a powiem Ci że niedługo silnik zdechnie bo to akurat normalne nie jestKnur pisze:a co powiecie o tym że według tego co na tej stronie jest napisane silniki 116km i 125km mają odcięcie przy 6500rpm a moja się wkręca powyżej 8tys aż za obrotomierz
[ Primera] Moja czerwona wariatka primercia p10 2.0gt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Knur, Załóż gaz sekwencje to będziesz miał odcięcie. Odcięcie zapłonu jak to się przyjeło mówić nie odcina tak naprawdę zapłonu a paliwo a jak komp ma odciąć gaz skoro nie ma na jego pracę wpływu??
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
wklejam to co zapodał jeden z was
Марка: NISSAN
Модель: PRIMERA
Дата выпуска: 07/1995
Тип двигателя: SR20DE
Объем (куб.см.): 1998
Мощность (л.с.): 143
Hmmm SR20DE
wpisuje tą nazwe silnika w gogle ,otwieram kilka stron po polsku i po angielsku i wszędzie jest moc 150km
poza tym o czym tu gadać jeździłem autami o czym już pisałem w przedziale mocy od 100 do 200km i wiem jak wygląda 150km a jak się odczuwa 115
i kumpel sobie kupił niedawno golfa IV vr5 150km i moja primera idzie tylko troche gorzej bo jego ma nowszy silnik ,masa podobna ale lepszy moment i w ogóle.
a jeszcze ktoś mówił że powinna mieć spojler
http://motokiller.pl/10208 ta nie ma i i jest gt i taki sam silnik
			
													Марка: NISSAN
Модель: PRIMERA
Дата выпуска: 07/1995
Тип двигателя: SR20DE
Объем (куб.см.): 1998
Мощность (л.с.): 143
Hmmm SR20DE
wpisuje tą nazwe silnika w gogle ,otwieram kilka stron po polsku i po angielsku i wszędzie jest moc 150km
poza tym o czym tu gadać jeździłem autami o czym już pisałem w przedziale mocy od 100 do 200km i wiem jak wygląda 150km a jak się odczuwa 115
i kumpel sobie kupił niedawno golfa IV vr5 150km i moja primera idzie tylko troche gorzej bo jego ma nowszy silnik ,masa podobna ale lepszy moment i w ogóle.
a jeszcze ktoś mówił że powinna mieć spojler
http://motokiller.pl/10208 ta nie ma i i jest gt i taki sam silnik
					Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 20:00 przez Knur, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						Wiek samochodu nie ma nic do rzeczy, a ile jego golf waży?? Nie zdziwiłbym się jakby bogato doposażona wersja jaką jest 2,3 vr5 ważyła więcej od primery i dlatego różnica w przyspieszeniu była marginalna. W każdym razie im szybciej przyjmiesz do wiadomości, że nie masz 150 koni tym lepiej 
 choć jak wolisz żyć w błogiej niewiedzy i cieszyć się 150 konikami to nikt Ci nie broni 
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pamiętaj tylko, żeby jak już sprawdzasz tym stoperem mierzyć do ok 110-114km/h bo tyle zawyżają liczniki samochodowe 
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Knur, Jeśli nie chcesz jechać na rolki tylko zmierzyć "organoleptycznie" to pożycz od kogoś g-techa .. i sobie pomierz .. 
Generalnie nikt tu nie ma złej woli , ale próbujemy wyprowadzić Cię z błędu.. Może i masz 150KM , być może ktoś przeszczepił silnik .. być może .. Ciesz się że masz mocne i fajne auto i dbaj o nie ....
Spróbuj jednak pisać merytorycznie
 
PS: Zejdźmy z ciśnieniem .. bo mod będzie musiał posprzątać
			
									
									Generalnie nikt tu nie ma złej woli , ale próbujemy wyprowadzić Cię z błędu.. Może i masz 150KM , być może ktoś przeszczepił silnik .. być może .. Ciesz się że masz mocne i fajne auto i dbaj o nie ....
Spróbuj jednak pisać merytorycznie
PS: Zejdźmy z ciśnieniem .. bo mod będzie musiał posprzątać
Uważaj  blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
						JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
nic tam liczniki nie zawyżają bzdury opowiadasz ,mierzyłem z kolegą bmw 528i i miało tyle ile powinno mniej więcej 7.5s ,mój brat miał e34 535i które powinno mieć 7.7s do 100 i miało 8s tyle że na gazie ,nawet kiedyś malucha mierzyłem i miał 55s do setki dokładnie tyle ile mieć powinien
mierzyłem jeszcze golfa III na chipie 110km i miał 10s równo tu akurat nie ma danych ale z mocy i masy tak wychodzi
i jeszcze bmw 530d ale to już tylko sobie licząc i wyszło 8s tyle ile być powinno
więc taki test jest w miare miarodajny i wiarygodny
			
									
									
						mierzyłem jeszcze golfa III na chipie 110km i miał 10s równo tu akurat nie ma danych ale z mocy i masy tak wychodzi
i jeszcze bmw 530d ale to już tylko sobie licząc i wyszło 8s tyle ile być powinno
więc taki test jest w miare miarodajny i wiarygodny
Powycinalem pare postow, banowac nikogo nie bede a tematu usuwac. Jesli ktos nie ma ochoty dyskutowac jaka to wersja p10 niech tego po prostu nie robi.
Smiejecie sie ze liczniki przeklamuja a polecacie jednego z najwiekszych bajkomierzy - g-techa?
Knur, niestety twoja p10 na 99% nie jest wersja gt, przykro mi. Sprawdz na benzynie przy ilu masz odciecie bo na gazie niestety nie ma go wcale (nie krec silnika do 8tys bo bedziesz szukal drugiego.)
Czy komus dekoder vin pokazal ze ma silnik De? Chyba zawsze pokazuje DE?
Brakuje ci wskaznika cisnienia oleju (nie kontrolki), kolektor wydechowy to zwykly 4-1, kubelkowych foteli a znawcy tematu wylapali jeszcze duzo wiecej rzeczy. Spoiler akurat mozna sciagnac, uszkodzic itp. Przespij sie z tym a jutro porownaj swoje auto z innymi GT z forum.
			
									
									
						Smiejecie sie ze liczniki przeklamuja a polecacie jednego z najwiekszych bajkomierzy - g-techa?
Knur, niestety twoja p10 na 99% nie jest wersja gt, przykro mi. Sprawdz na benzynie przy ilu masz odciecie bo na gazie niestety nie ma go wcale (nie krec silnika do 8tys bo bedziesz szukal drugiego.)
Czy komus dekoder vin pokazal ze ma silnik De? Chyba zawsze pokazuje DE?
Brakuje ci wskaznika cisnienia oleju (nie kontrolki), kolektor wydechowy to zwykly 4-1, kubelkowych foteli a znawcy tematu wylapali jeszcze duzo wiecej rzeczy. Spoiler akurat mozna sciagnac, uszkodzic itp. Przespij sie z tym a jutro porownaj swoje auto z innymi GT z forum.
no nie jest faktycznie szczęśliwe .. ale nieco "tańsze" rozwiązanie ..dylson pisze:bajkomierzy - g-techa?
Knur, nie ważne co masz ..tylko w jakim stanie ..
Uważaj  blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
						JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Knur pisze:jeszcze bmw 530d ale to już tylko sobie licząc i wyszło 8s tyle ile być powinno
więc taki test jest w miare miarodajny i wiarygodn
z całym szacunkiem tak to ja moge policzyć że moje P11.144 ma 3,5 sekundy do 100km/h albo równie dobrze 20 sekund.
Możesz wierzyć albo i nie ale są osoby na tym forum które na P10 jak i innych modelach Nissana zjadły zęby więc się co nieco znają. Jedź na hamownie koszt to nie do końca jak ktoś już pisał że 150 zł a 50-100 zł i wszystko będzie jasne ile masz koni pod maską. i tak jak napisałdylson może masz De czyli 125KM i w porównaniu do Di które miałeś czyli 116 KM to faktycznie auto się lepiej zbiera.
Od razu też mówię nie obrażaj się ani nie unoś honorem, dumą czy czymkolwiek tylko przyjmij na klate jak prawdziwy mężczyzna że racji nie masz i tyle będzie po sprawie
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
						Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
to zapytam jeszcze ostatni raz ile koni mechanicznych ma silnik SR20DE który według danych z tej ruskiej strony mam ,bo z tego co wyszukałem w gogle ma 150km i to sprawdziłem na kilku stronach dla pewności .zapraszam do przejechania się moją primerą to zobaczycie jak idzie i to na gazie ,na trójce jak się wkręci to rwie do przodu.Mnie nie obchodzą jakieś kubełkowe fotele czy coś ,interesuje mnie dobre przyspieszenie i takie mam.Podałem wam numer vin i wkleiłem zdjęcie silnika jeżeli jeszcze można w jakiś sposób to sprawdzić to powiedzcie jak to to zrobie.To tyle. 
[ Dodano: 2012-07-10, 21:51 ]
			
									
									
						[ Dodano: 2012-07-10, 21:51 ]
nie miałem Di tylko De miałem w norweskim dowodzie 92KW czyli 125km ,i jeszcze raz wam mówie że nie jestem osłem i widze ,że ta primera zbiera się lepiej i to na gazie a tamta była tylko benzyna i miała zdrowy silnik ,ta też ma zdrowy ,to chyba o czymś świadczymoże masz De czyli 125KM i w porównaniu do Di które miałeś czyli 116 KM to faktycznie auto się lepiej zbiera.
Wszystkie znaki ze zdjęć mówią że to zwykła 2-litrówka. Zostałeś oszukany i tyle. 
Silnik z GT ma seryjnie kolektor wydechowy rurowy 4-2-1 a tu masz zwykły z seryjną osłoną. Jeśli nawet silnik czy bebechy silnika pochodziły by z wersji GT (np. wałki) to auto z zamuleniem w postaci miksera 40mm i tego twojego kolektora wypluje tyle co seryjna 2-litrówka. Ale w tą opcję nie wierzę. Nikt w aucie nie zmieniał by zegarów na serię zatem podstawą tego auta była wersja 125koni. Wnętrze auto to też seria. I nie masz po się się wykłócać.
Zapodaj film z przyspieszeniem na benzynie albo porównaj się do innych na youtube.com
Dobrze że auto cieszy i jesteś zadowolony.
PS. P10 w zasadzie nie zawyżają liczników. U mnie na kołach 15/195/60 100=100. P11 i Almery dają różnicę kilku kilometrów i w zasadzie nie strzela się 100 na 2-gim biegu.
PS2. Z omega kombi 136 koni moja P10 przy ~140 koniach łykała ją ze 6 długości do końca 3-ki.
PS3. Bardzo często w dekoderach nie rozróżniają małych i wielkich liter. SR20DE to symbol silnika a De i DE wykazują tak samo.
PS4. w dowodach rejestracyjnych też piszą bzdury często jeśli auto pochodzi z zagranicy. Np. mój ma 85 kw czyli 116 km a moja seria z BLOSem (gazem) i przyspieszonym zapłonem wykazała 123 km.
			
													Silnik z GT ma seryjnie kolektor wydechowy rurowy 4-2-1 a tu masz zwykły z seryjną osłoną. Jeśli nawet silnik czy bebechy silnika pochodziły by z wersji GT (np. wałki) to auto z zamuleniem w postaci miksera 40mm i tego twojego kolektora wypluje tyle co seryjna 2-litrówka. Ale w tą opcję nie wierzę. Nikt w aucie nie zmieniał by zegarów na serię zatem podstawą tego auta była wersja 125koni. Wnętrze auto to też seria. I nie masz po się się wykłócać.
Zapodaj film z przyspieszeniem na benzynie albo porównaj się do innych na youtube.com
Dobrze że auto cieszy i jesteś zadowolony.
PS. P10 w zasadzie nie zawyżają liczników. U mnie na kołach 15/195/60 100=100. P11 i Almery dają różnicę kilku kilometrów i w zasadzie nie strzela się 100 na 2-gim biegu.
PS2. Z omega kombi 136 koni moja P10 przy ~140 koniach łykała ją ze 6 długości do końca 3-ki.
PS3. Bardzo często w dekoderach nie rozróżniają małych i wielkich liter. SR20DE to symbol silnika a De i DE wykazują tak samo.
PS4. w dowodach rejestracyjnych też piszą bzdury często jeśli auto pochodzi z zagranicy. Np. mój ma 85 kw czyli 116 km a moja seria z BLOSem (gazem) i przyspieszonym zapłonem wykazała 123 km.
					Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 21:09 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Nissan Primera SR20DE+T
						Ales sie uparl. Ta rosyjska strona pokazala jakies totalne glupoty bo 143km to bylo tylko w p11.144.to zapytam jeszcze ostatni raz ile koni mechanicznych ma silnik SR20DE który według danych z tej ruskiej strony mam ,bo z tego co wyszukałem w gogle ma 150km i to sprawdziłem na kilku stronach dla pewności
Sprawdz przy ilu odcina na benzynie.Knur pisze:jeżeli jeszcze można w jakiś sposób to sprawdzić to powiedzcie jak to to zrobie.
Ale to bylo seryjne wyposazenie kazdej gt jak myslisz dlaczego twoja "gt" tego nie ma jak i wielu innych rzeczy?Knur pisze:Mnie nie obchodzą jakieś kubełkowe fotele czy coś
W sumie tym mozna zakonczyc dyskusjeNeptune pisze:Dobrze że auto cieszy i jesteś zadowolony.
To uwierz nam a nie jakimś stronom w internecie.
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Knur pisze:http://www.exedy24.pl/pl/c/2.0-GT-150KM-SR20DE/2399
o tu są właśnie te silniki SR20DE i mają 150km
w ogóle te dane to na innej stronie wpisałem to mi pokazało że silnik GA 14DE więc 1.4 no to to już w ogóle śmieszne
Proszę odwiedź hamownię jeśli wiesz co to jest i nam udowodnij te swoje 150 koni.
Dziękuję, dobranoc
Ten silnik jest oryginalnie w tym aucie ma 125-130km. Nie więcej nie mniej. Napewno nie jest to GT, jest to SLX albo SE. Autko z tym silnikiem jesli jest w dobrym stanie może cieszyc i przyspieszać ładnie. Ale nie krec go tak na gazie bo nie masz odciecia i silnik wyleci ci w powietrze... Na benzynie odcięcie napewno masz kolo 7-8 Sprawdz sobie. I nie krec auta na gazie wyżej niż 7tys... Ta twoja instalacja lpg to masakra.
			
									
									Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
						BMW F30 316i 136 mods 210/320