
Ważne, że auto dzielnie znosi testy. Kumpel, z którym jeżdżę, na co dzień jeździ 270 konnym wrxem i mówi, że Primera to totalny za...rdalacz oraz, że za taki dźwięk bova, w swoim Subaru, dał by się pokroić.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Używam skrótów myslowych ale widze e nie masz z nimi problemuyapko pisze:chyba chodziło Ci o to że przy 0.4 cięgło zaczyna się wysuwać żeby przy 0.8 klapka wastegate była na maxa otwarta
Byłem dzisiaj caly dzien na grilluyapko pisze:Jak chcesz to do mnie zadzwoń to Ci może jeszcze dziś przywioze, jeżeli jesteś w Wawie.
bombel pisze:Bo w trasie 1 bar mi niepotrzebny.podj pisze:Po co tyle zabawy z tym doładowaniem
podj pisze:Może lepiej jakiś elektro-zaworek zastosować
może Rudą robiło się krótko, Bomblowozem daje radęxtomek pisze:Raczej 180 bezpiecznie, bo potem trochę krótko się robi.Na C 200 da się zrobić.
No i trzeba by tą hamownie odwiedzić w końcubodek pisze:Wpadniesz zobaczyć robotę lakierniczą to pokażę ci co zostało zrobione i jak to jeździ![]()
To jest zaleta turbo. Do 100 kmh może idzie bez szału, ale potem N/A puchnie a turbo dalej ciagniebodek pisze:może Rudą robiło się krótko, Bomblowozem daje radę