Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Nissan 200sx by milosz

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-04-20, 20:29

Możliwe że mapa paliwa sie sypie co ????
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Saqu
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2012-01-25, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saqu » 2012-04-22, 16:54

sprawdź najpierw tą pompę paliwa

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-04-25, 20:07

Doradzi ktoś od czego pompe kupić żeby była wydajna i nie droga?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-25, 20:57

milosz nie oszczedzaj tylko kupuj walbro gss342

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-04-25, 21:05

Chwilowo jestem spłukany i nie mam kasy na taką przyjemność dlatego szukam czegoś tańszego.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-25, 21:09

milosz nie ma sensu oszczędzać na pompie. Walbro kosztuje dwa razy tyle co zwykla, ale to podstawa dalszych modów

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-04-26, 14:43

bombel, Wiem wiem, gdybym miał kase to bym się nie zastanawiał a tak to nie mam wyjścia i musze jakiś zamiennik kupić

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-26, 16:20

ja mam na sprzedaż wallbro tą sportową z wydajnością 255l/h kupiłem ją od lukasza84

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-04-26, 20:50

ja mam u siebie walbro gss342 i jest mega dobra naprawdę nie kombinuj nad żadną inna bo nie warto
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Saqu
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2012-01-25, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saqu » 2012-04-27, 22:10

ewentualnie szukaj jakiejś używki walbro, zawsze to trochę obniży koszta.

Awatar użytkownika
Fabian
wiem o czym pisze
Posty: 64
Rejestracja: 2011-05-22, 17:04
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Fabian » 2012-04-28, 08:02

milosz, na Turbokilersach jest używana Walbro za 200zł
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-04-28, 22:13

Fabian, wiem widziałem ją ale było grzebane przy niej i była otwierana..

[ Dodano: 2012-04-29, 21:21 ]
Dzisiaj nissan w końcu o własnych siłach ruszył z garażu i pojechał na jego pierwszą w życiu myjnie :mrgreen:
Tak wyglądało po powrocie.
Obrazek

Obrazek
Jeszcze cały syf nie puścił bo nie chciało zejść pod ciśnieniem.. dlatego chyba to było pierwsze mycie :razz: Zderzak zamontowany prowizorycznie żeby jechać na myjke :cool:
:shock:

Saqu
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2012-01-25, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saqu » 2012-05-01, 20:43

całkiem git wygląda :P z doświadczenia powiem, że jednak myjka ciśnieniowa pozostawia wiele do życzenia, i nie ma to jak sprawdzona gąbka ;)

no może ta myjka ciśnieniowa jest dobra, jak myjesz regularnie np raz w tygodniu, tak żeby brud nie przysechł sobie do karoseri, to wtedy ok. albo jak masz jakieś woski itp i brud łatwo spływa.

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-01, 22:00

Dziś sprawdziłem czy są błędy na kompie i okazało się że nie ma.. więc dalej będę szukał przyczyny dławienia po przekroczeniu 5tyś obr.. a co ciekawe po sprawdzaniu błędów silnik na wolnych zaczął trzymać takie obr jak powinien czyli 800 obr a nie tak jak przedtem ciągle lekko ponad tysiąc...

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-05-01, 23:29

a dlaczego nie zakupiłeś zderzaka tego ładniejszego takiego jak ma ten http://moto.allegro.pl/nissan-200sx-s13 ... 99237.html według mnie jest ładniejszy
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-05-02, 07:10

najfajniejsze zderzaki w s13 byly w wersji japońskiej :roll:
Obrazek

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-02, 08:13

zywy0911, według mnie też ale dałem za niego 20zł :lol: razem z kierunkami i mocowaniami :hah: Kiedyś mam zamiar kupić inny ale na razie jest ten ;)

Saqu
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2012-01-25, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saqu » 2012-05-03, 22:03

milosz pisze:więc dalej będę szukał przyczyny dławienia po przekroczeniu 5tyś obr..
a sprawdzałeś jakie pompa paliwa ta co masz daje ciśnienie?

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-03, 22:17

Nie sprawdziłem bo nie mam manometru. Dziś wykręciłem nowe świece na których zrobiłem 10km aby sprawdzić ich stan i sie okazało że są całe czarne jak by dostawał za dużą dawke paliwa.. może to być przyczyną dławienia się? Może go zalewa ?Co by znaczyło że pompa daje rade.. Pozatym pali dużo strasznie... gdy zapaliła się dioda od rezerwy zrobiłem 4km emeryckiej jazdy i zgasł bo paliwo się skończyło..
tak wyglądają nowe świece na których zrobiłem 10km
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-03, 23:04

Zdecydowanie przelany

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-03, 23:09

bombel, i od tego może się tak dławić? a powiedz mi co może być przyczyną tego przelania?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-03, 23:15

Jest wiele powodów przselania. Za duza dawka paliwa z pompy, za duze wtryski, za duze cisnienie na regulatorze. Generalnie bez pomiaru AFR sie nie dowiesz. A dławi bo świeca nie jest w stanie takiej dawki paliwa zapalić

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-03, 23:18

aa dzięki za podpowiedzi... wygląda na to że pompa daje rade w takim razie.. wtryski.. hmm poprzedni właściciel mówił ze nie wymieniał ale nie wiadomo czy ktoś przed nie wymienił.. A ten regulator to nie wiem gdzie jest :roll:

Saqu
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2012-01-25, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saqu » 2012-05-05, 10:47

a tak swoją drogą bo oglądałem jeszcze raz filmik, przepływkę czyściłeś może?

regulator masz za kolektorem ssącym, przy listwie paliwowej, tam tak ciasno przy ścianie grodziowej,

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-06, 10:41

Jak jest za bogato w seryjnym aucie z turbo to na 99% jest nieszczelność na orurowaniu miedzy turbo a przepsutnicą gazu, ew. jakieś odłączone podciśnienia...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-06, 12:44

Bo mi jeszcze na turbokillers napisali że może czujnik temperatury wody 2 pinowy i przez to chodzi na ssaniu i zalewa? wolne obroty to ponad tysiąc..Czasem ogniem strzeli

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-05-06, 19:17

jak co ja mam AFR i jak byś chciał to wpadnij da sie to ogarnąć
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-07, 21:47

sprawdziłem opór na czujniku temperatury i było 2,11. Teraz znowu coś sie wzięło i zepsuło bo ciężko odpala a gdy odpali nie chodzi pierwszy cylinder silnik kuleje i gdy chce dać gazu to gaśnie.. mam filmik
http://imageshack.us/clip/my-videos/687/m40.mp4/
To przygasanie to jest po wciśnięciu pedała od gazu.. Sprawdziłem i okazało sie, że nie chodzi pierwszy cyl, a cewka i świeca jest ok więc nie wiem.. komp pokazuje kod 55 czyli brak usterek. Macie jakiś pomysł? Może to co teraz się rozwaliło ma związek z wcześniejszym dławieniem może teraz padło całkiem a wtedy dopiero zaczynało.. tylko co to?

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-05-08, 07:32

milosz pisze:sprawdziłem opór na czujniku temperatury i było 2,11
na cieplym czy zimnym silniku? sprawdz na rozgrzanym.

milosz
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-03-29, 22:44
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: milosz » 2012-05-08, 10:39

temp była tak z 14stopni może więcej.. odpaliłem i chodził jak na filmiku i zgasł i wtedy mierzyłem..

[ Dodano: 2012-05-08, 15:19 ]
Dobra tylko teraz się nie śmiać :-> To że chodził jak na filmiku było spowodowane brakiem paliwa :lol:
Zalałem dziś i normalnie chodzi ale nadal ma problem z dławieniem sie od 5tys.. Przeczyściłem wszystkie kostki i styki ale to nic nie dało, rozgrzałem silnik do połowy skali na liczniku i wtedy zmierzyłem opór na czujniku i pokazało 0,53..

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”