[ 200SX] [S14A] Silvia by TomyDDC
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Końcówa pojdzie do gory tak jak cały tłumik. na razie jest to za tłumiekiem zespawane z fabryczną rurą. Jak będę resztę na 3" robił to odrazu go ustawię inaczej. Średnica samej mońcówki to 4" a cały tłumik jest jajowaty wielkością prawie taki jak fabryczny. Dokładny rysunek i wymiary wstawię jutro bo w pracy mam wszystko. Ale faktycznie powinien być blizej zderzaka.
[ Dodano: 2011-10-03, 11:12 ]
Rysunek i trochę wymiarów
Wymiary są wstawione orientacyjne. Ustawienie rury wlotowej i jej wymiary mogą być nieco inne.
[ Dodano: 2011-10-03, 11:12 ]
Rysunek i trochę wymiarów
Wymiary są wstawione orientacyjne. Ustawienie rury wlotowej i jej wymiary mogą być nieco inne.
DDC-Performance
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Napewno usiądzie wyżej bo dziś zauwazylem ze sama rura troche za nisko też idzie. Może uda mi się to jeszcze przed spotem zrobić.Adams pisze:wizualnie jak usiadzie wyzej bedzie zajebisty!
Wymiart wstawia sam AutoCAD. Nie chciało mi się zmieniać dokładnościManiek-ol pisze:I jeszcze te wymiary , do setnej milimetra
Gdzieś powinienem mieć jeszcze projekt tłumika z Sunnego. muszę poszperać w pracy jutro.Maniek-ol pisze:TomyDDC, a znasz może wymiary tłumika do sunnego GTI ?
Adams, dzięki za wymiary tłumika. Muszę jeszcze zdobyć gdzieś jakieś niepalne wypełnienie i składam do kupy to. Gorzej bo wymiękła mi maszyna dziś i nie mogę wybijać stemplem fi 4 więc cienko z prforacjami do tłumika. zobacze jutro 4.3 i 4.5 w jakim stanie są bo 5 to już za dużo mi się wydaje...
A tak wogóle, czy ktoś może wie co najlepiej zastosować do wypełnienia tłumika i skąd to wziąć
DDC-Performance
Sądzę że z wypełnieniem można sobie spokojnie poeksperymentować. Włókniny ze stali nierdzewnej, a co ciekawsze wszelkiego rodzaju odpowiedniki ceramiczne i pochodne. Nie wiem czy to dobry przykład ale tutaj jest taka MATA. Ja podzwoniłbym do firm które handlują wszelkiego rodzaju termoizolacjami i pokonsultował się + lektura katalogów...
No Dokładnie Szymeq ma racje swego czasu takie zmywaki pchałem do wydechów w skuterach aby wyciszyc sprzety;))Szymeq pisze:Pozsukaj producenta zmywaków gastronomicznych .. poważnie .. takie pęki drutu mogły by ciekawie to wytłumić .
Coś takiego http://allegro.pl/super-zmywak-druciak- ... 52641.html
Dużo na alledrogo jest http://allegro.pl/listing.php/search?ut ... ak+druciak
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Mi sie wydaje ze po prostu trzeba ogarnac wate do wydechów, musi ona byc wiadomo ze termoodporna Tommi taka jedna moja rada jak dasz rade to wysuń jeszcze końcówke wydechu bo sx lubią sobie ładne marchewy walić, z tego co widze zaraz bedziesz miec przypalony zderzak identycznie jak ma coobcio w swoim sx Pzdr
A może to: http://allegro.pl/szczeliwo-sznur-uszcz ... 53880.html Wyciszyłem tym wydech pocket bika.
Ja takim czymś wygłuszałem wydech przy skuterze -> http://allegro.pl/wata-tlumiaca-tlumika ... 29406.html - zdecydowanie lepiej niż wata szklana
Coś daje, ale to dalej odkurzacz
edit:
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... tring=wata+
full wybór
Coś daje, ale to dalej odkurzacz
edit:
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... tring=wata+
full wybór
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
No i noga juz do pomiarów u mnie. Dziś będę mierzył poziom hałasu z mojego wydechu. Po delikatnych modyfikacjach podciśnień na 1 i 2 biedy doładowanie sięga 0,5 bar. Na wyższych biegach dochodzi do 0,65 bar. AFR był badany. Wyszło tak, że do ok 4000rpm mam ubogo dość, powyżej robi się coraz obficiej. Czyli bezpiecznie jak powiedział Coobcio.
Teraz czas na resztę wydechu.
Niestety turbina już jest mocno zmęczona więc jakby ktoś się zastanawiał co chcę dostać na gwiazdkę to już wie
Teraz czas na resztę wydechu.
Niestety turbina już jest mocno zmęczona więc jakby ktoś się zastanawiał co chcę dostać na gwiazdkę to już wie
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po choinkę polecam TD05-20G (sam mam 18G, a 20G wstaje tak samo za to jest wydajniejsze), ogólnie takie tubo wstaje jak seria z S14 a można na nim bezpieczne wystrugać 350KM na seryjnym motorze na doładowaniu 1,2 bara
Na tą chwilę twoje jest mocno podmęczone i radzę często kontrolować poziom oleju
Ps. zawias masz w super stanie, fajnie to twoje auto się prowadzi w ogole nie czuć że to RWD
Na tą chwilę twoje jest mocno podmęczone i radzę często kontrolować poziom oleju
Ps. zawias masz w super stanie, fajnie to twoje auto się prowadzi w ogole nie czuć że to RWD
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Po bardzo długim czasie wegetacji, postanowiłem wydłubać z 200sx-a sprzęgło, bo już praktycznie nie trzymało. Sprzęgło trafiło do regeneracji i czekam na wyrok... bo Powierzchnia docisku była troche po stożku i do końca nie wiadomo czy tak ma być, czy aż tak się wygięło
Przy demontażu skrzyni, okazało się najprawdopodobniej, że olej w niej był niewiadomego pochodzenia... Był konsystencji soku pomarańczowego i podobnie wyglądał. Wydawało mi się, że powinien być nieco gęstrzy niż silnikowy... Trzebabędzie wlać odpowiedni, ale jeszcze nie wiem jaki
Przy okazji okazało się, że uszczelniacz wału od strony skrzyni puszcza olej więc też będzie wymiana jego na jakiś lepszy. No i ciągle wisi temat uszczelki pod pokrywę zaworów, a konkretnie tych podkładek pod śruby. Nie mam ich nadal i ciężko o nie. Zaczynam się zastanawiać nad dorobieniem takich...
Nakrętki kół są na ukończeniu, pozostanie już tylko pocynkowanie ich na złoto.
Wspólnie z Adamsem udało się wykonać adaptery pod tylne tarcze 290mm. O tyle fajnie wyszło, ze adaptery są PNP. Nic nie trzeba rzeźbić w zacisku ani w zwrotnicy.
Przy demontażu skrzyni, okazało się najprawdopodobniej, że olej w niej był niewiadomego pochodzenia... Był konsystencji soku pomarańczowego i podobnie wyglądał. Wydawało mi się, że powinien być nieco gęstrzy niż silnikowy... Trzebabędzie wlać odpowiedni, ale jeszcze nie wiem jaki
Przy okazji okazało się, że uszczelniacz wału od strony skrzyni puszcza olej więc też będzie wymiana jego na jakiś lepszy. No i ciągle wisi temat uszczelki pod pokrywę zaworów, a konkretnie tych podkładek pod śruby. Nie mam ich nadal i ciężko o nie. Zaczynam się zastanawiać nad dorobieniem takich...
Nakrętki kół są na ukończeniu, pozostanie już tylko pocynkowanie ich na złoto.
Wspólnie z Adamsem udało się wykonać adaptery pod tylne tarcze 290mm. O tyle fajnie wyszło, ze adaptery są PNP. Nic nie trzeba rzeźbić w zacisku ani w zwrotnicy.
DDC-Performance
Z tym olejem bardzo ciekawa sprawa... Ja nie wiem co za wybitna postać przed Tobą użytkowała 200te.
Uszczelniacz wału gdzieś mam pozostały z demontażu mojego auta, nigdy nie puszczał ale trzeba by sprawdzić czy nie został uszkodzony przy zdejmowaniu. A tych uszczelek nie zgarniesz od kogoś z allegro kto rozprzedaje silnik na części? No i zapomniałem Ci sprawdzić ten docisk - postaram się dziś wieczorem to załatwić...
pzdr
PS. myślałeś o wytworzeniu takich diwajsów do ograniczania ruchu stabilizatorów jak Ci kiedyś podesłałem? Prosty temat czy nie do końca?
Uszczelniacz wału gdzieś mam pozostały z demontażu mojego auta, nigdy nie puszczał ale trzeba by sprawdzić czy nie został uszkodzony przy zdejmowaniu. A tych uszczelek nie zgarniesz od kogoś z allegro kto rozprzedaje silnik na części? No i zapomniałem Ci sprawdzić ten docisk - postaram się dziś wieczorem to załatwić...
pzdr
PS. myślałeś o wytworzeniu takich diwajsów do ograniczania ruchu stabilizatorów jak Ci kiedyś podesłałem? Prosty temat czy nie do końca?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sprzęgło już ogarnięte u Radzikowskiego - wyszło pysznie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Wstawię fotki napewno, tylko wieczorem, bo w pracy nie mam aparatu i nie mam jak tych fot zrobić. Adaptery już pogwintowane i jutro pewnikiem trafią do cynkowania. Mam nadzieję, że Loga przetrwają ten proces
Cieszę się niezmiernie. W piątek będę w Warszawie więc wtedy chciałbym jakoś do Ciebie podjechać.Coobcio pisze:Sprzęgło już ogarnięte u Radzikowskiego - wyszło pysznie
DDC-Performance