krótki opis:
nissan primera p10 2eGT
Rok : 1996
Przebiek : 238 tyś
Silnik: SR20DE (seria , były próby założenia stożka k&n zaraz za przeplywka poprzez adapter lecz auto skakało na obrotach i było słabsze)
wyposażenie:
- 4 elek szyby (choć przednie w zimne mokre dni ciężko mają do góry)
- elek lusterka i grzane
- półkubełkowe fotele
- elek szyberdach
- centralny zamek
- Wspomaganie
- elek antena (działa)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kilka zdjęć przed remontem:
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1263/82c838ae3a279119med.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1215/0c7a9ec1d09658b1med.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1208/ab440786033818d6med.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1253/5b3fd372cd0dd57amed.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1262/36e85f6d340a1d6cmed.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1272/0710d6177f40eb05med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1262/3baa268bc9a01851med.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1263/0516de1313633e7emed.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1215/058f6cfcff7508aamed.jpg)
Aktualne Foto (Cała podłoga pospawana , progi, reperaturki nadkoli i wiele innych) jedynie brak lakierowania profesionalnego) :
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1262/ab00000d624ca801med.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1208/c40f91beb7247f10med.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1251/1f55ac7d82a7e891med.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1263/1207f7539a8224damed.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1224/53722e91ed000436med.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1272/b604b626cca59972med.jpg)
Silnik:
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1215/83e8df3121cf3de5med.jpg)
A oto porównanie moja i rodziców :
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1208/569881cbc07af9cemed.jpg)
A tutaj filmik jak primera jest w akcji z almerka GTi 155KM killera2000 Jeśli dobrze poznałem - oczywiście pozdrawiam
początek mam dobry ale niestety na 3 biegu zostałem dogoniony
http://www.facebook.com/video/video.php ... 2432806627
Plany :
-Doprowadzić ja do stanu idealnego a potem mody silnika itd.
Pozdrawiam