[ Maxima] Maxima MacGayver'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ta maximka to seria czy coś ma już grzebnięte ?
Wiem od Neptuna, że naprawa EVAPU dodałą 20KM ?
Wiem od Neptuna, że naprawa EVAPU dodałą 20KM ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Filmik będzie jak jeszcze trochę porobię przy nim bo póki co nie ma po co Przygotowuje się z wjazdem wydechu. na razie jest seria ze stożkiem Fakt faktem EVAP dodał rzeczywiście te 20KM co jest raczej odczuwalne Mam nadzieję że wyrobię się do zlotu ze wszystkim co przewidziałem, a może być ciężko bo im bliżej zlotu tym więcej osób chce robić coś u siebie więc może braknąć czasu na swoją Maxi
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
gdzieś jest opisane na poprzednich stronach. Był urwany (utleniony) przewód przy zaworze niedaleko zbiornika paliwa, ten od oparów. Dałem nową kostkę, nowe przewody i ten oto mod dał mi 20KMLombardo88 pisze:co było u Ciebie problemem w EVAPie???
Małą aktualizacja, kolejna paczka dotarła
Mała modyfikacja dolotu. Usunąłem tłumik szmerów. Mogłem kupić zestaw z allegro do modyfikacji dolotu ale tam nie było wszystkich króćców, a przede wszystkim nie było miejsca na czujnik temperatury którego w europie nie ma.
Odczucia są takie że tego opisać się nie da tak jak do tej pory był przyjemny dźwięk z dolotu tak teraz na górnych partiach przy wciśniętym gazie do oporu można od tego przyjemnego dźwięku ogłuchnąć Co do poprawy osiągów to raczej jestem sceptyczny, na pewno reakcja na gaz się poprawiła
Może nagram jakiś filmik z kabiny, może da się usłyszeć ten dźwięk
Dźwięk jestem sobie w stanie wyobrazić bo miałem przez jakiś czas w Maxi stożek Ale osiągi dopóki go nie odseparujesz od ciepła to raczej in minus
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Zaadoptowałem do swojej Maximy 4-tłoczkowe hamulce Brembo od 350Z, tudzież Subaru Impreza WRX. Było kilka problemów gdyż PNP nie pasują ale to drobiazgi.
Temat również w dziale "Performance Garage"
No to zaczynamy od początku
1. Oemowe zaciski na feldze "18
2. Hamulce bez felgi
3. Porównanie Ori zacisków z Maxi USA i 350Z
4. Porównanie Ori tarcz z Maxi USA i 350Z (tarcze należy stoczyć z 324mm do średnicy 318mm
5. Oryginalne otwory na jarzma w Maximie A32 mają 12mm, potrzebujemy 14mm więc rozwiercamy je na odpowiedni rozmiar
6. przewody hamulcowe pasują bez problemów, jedynie śruby musimy skrócić o 4mm
7. Zamontowany komplet
Do Maxi zawitają również wskaźniki VDO w miejsce schowka - ciśnienie oleju, temperatura oleju, woltomierz. Swoją delikatnością i brakiem krzykliwości będą idealnie komponowały się w lata "90
Temat również w dziale "Performance Garage"
No to zaczynamy od początku
1. Oemowe zaciski na feldze "18
2. Hamulce bez felgi
3. Porównanie Ori zacisków z Maxi USA i 350Z
4. Porównanie Ori tarcz z Maxi USA i 350Z (tarcze należy stoczyć z 324mm do średnicy 318mm
5. Oryginalne otwory na jarzma w Maximie A32 mają 12mm, potrzebujemy 14mm więc rozwiercamy je na odpowiedni rozmiar
6. przewody hamulcowe pasują bez problemów, jedynie śruby musimy skrócić o 4mm
7. Zamontowany komplet
Do Maxi zawitają również wskaźniki VDO w miejsce schowka - ciśnienie oleju, temperatura oleju, woltomierz. Swoją delikatnością i brakiem krzykliwości będą idealnie komponowały się w lata "90
Extra Robota z tymi hamulcami Ciekawe jak to będzie współgrało z seryjnym tyłem ?
Skąd dorwałeś te zegary ?
Skąd dorwałeś te zegary ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wiedziałem że gdzieś już takie widziałem
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
No no MacGayver, ta maxi nie przypomina już tej sprzed roku
Ładnie się prezentuje
Ładnie się prezentuje
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze tylko zglebić i będzie pięknie, z czasem turbo lub kompresor i wymarzony wóz
PS. Bardzo felga zmuliła auto ?
PS. Bardzo felga zmuliła auto ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Słabo szukałeś;I@MAXIMA pisze:Zdradź sekret gdzie dostałeś górne mocowania przednich amorów z poduchami.. nigdzie nie mogę tego dostać
viewtopic.php?p=145193#145193
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
W aucie coś tam się cały czas dzieje a w temacie nie ma nawet czasu napisać Trzeba więc zrobić małą aktualizację
Od łącznika elastycznego do końca zrobiony wydech fi 2.5 cala na końcowym przelotowym z dużą puszką.
gotowe flansze do połączenia elementów
Następnie zabrałem się za podłączenie zegarów ciśnienie, temp oleju i woltomierza od Audi. Potrzeba było zrobić redukcję na czujnik by jednocześnie ominąć półoś i podstawę miski olejowej.
Aktualnie prace nad tym elementem pozostają zawieszone bo nie mogę dorwać schematu elektrycznego od oryginalnego czujnika i zegarów od Audi. Jakieś błędne parametry pokazują zegary (czujnik nowy, zegary pewne)
Zakupiłem nowe serwo sprzęgła gdyż moje przepuszcza i czasami są kłopoty ze sprzęgłem
Kolejnym etapem był montaż środkowego tłumika/rozprężnika za namową Szalonego bo bez niego Maxi słabnie. Najpierw zakupiłem środkowy tłumik ale miał fi60 i niechętnie chciałem go wkładać. Przez przypadek zauważyłem u znajomego który rozbiera angliki wydech ze Toyoty Corolli 190KM. Zakupiłem go
Plan miałem taki by wyciągnąć ze środka perforowaną rurę (fi55) i wstawić perforowaną rurę fi65 tak by zgrywała się z całym wydechem. Musiałem to zrobić bo nigdzie nie mogłem znaleźć środkowego tłumika na taką średnicę, wszędzie były mniejsze.
Wiertło 3.5mm i wywiercone dokładnie 775 otwory
Czas na montaż rury we właściwym miejscu
I już na aucie
Tego samego dnia odebrałem przesyłkę z nowymi tarczami na tył, nacinane i nawiercane. Zakupione wcześniej klocki TRW i przystąpiłem do montażu
Temat poliftowej klapy i lamp ściągniętych ze stanów już ogarnięty ale chce ogarnąć dobre zdjęcia więc póki co nie wrzucę
p.s. dziurawy przedni lewy błotnik który straszył też już wymieniony
Od łącznika elastycznego do końca zrobiony wydech fi 2.5 cala na końcowym przelotowym z dużą puszką.
gotowe flansze do połączenia elementów
Następnie zabrałem się za podłączenie zegarów ciśnienie, temp oleju i woltomierza od Audi. Potrzeba było zrobić redukcję na czujnik by jednocześnie ominąć półoś i podstawę miski olejowej.
Aktualnie prace nad tym elementem pozostają zawieszone bo nie mogę dorwać schematu elektrycznego od oryginalnego czujnika i zegarów od Audi. Jakieś błędne parametry pokazują zegary (czujnik nowy, zegary pewne)
Zakupiłem nowe serwo sprzęgła gdyż moje przepuszcza i czasami są kłopoty ze sprzęgłem
Kolejnym etapem był montaż środkowego tłumika/rozprężnika za namową Szalonego bo bez niego Maxi słabnie. Najpierw zakupiłem środkowy tłumik ale miał fi60 i niechętnie chciałem go wkładać. Przez przypadek zauważyłem u znajomego który rozbiera angliki wydech ze Toyoty Corolli 190KM. Zakupiłem go
Plan miałem taki by wyciągnąć ze środka perforowaną rurę (fi55) i wstawić perforowaną rurę fi65 tak by zgrywała się z całym wydechem. Musiałem to zrobić bo nigdzie nie mogłem znaleźć środkowego tłumika na taką średnicę, wszędzie były mniejsze.
Wiertło 3.5mm i wywiercone dokładnie 775 otwory
Czas na montaż rury we właściwym miejscu
I już na aucie
Tego samego dnia odebrałem przesyłkę z nowymi tarczami na tył, nacinane i nawiercane. Zakupione wcześniej klocki TRW i przystąpiłem do montażu
Temat poliftowej klapy i lamp ściągniętych ze stanów już ogarnięty ale chce ogarnąć dobre zdjęcia więc póki co nie wrzucę
p.s. dziurawy przedni lewy błotnik który straszył też już wymieniony
różnicę w mocy muszę sprawdzić, ustawić się z kimś od nas to będę wiedział, może bardziej elastyczny jest niż bez. Co do głośności to nic się nie zmieniło właściwie - tak jak był cicho jest nadal ehh
Podczas montażu przyspawałem najpierw tłumik od strony silnika a tył zostawiłem wolny - najprzyjemniejszy dźwięk jest w okolicach 4000 obr/min
Dzisiaj dotarły się również tylne hamulce, czegoś takiego się nie spodziewałem, auto zdecydowanie jeszcze lepiej hamuje i zupełnie inaczej się zachowuje podczas hamownia - nie nurkuje już tak jak wcześniej. A co najlepsze i nadal nie mogę w to uwierzyć podczas zaciągania ręcznego podczas jazdy na oponach szerokości 225 koła blokują się w miejscu i leci spod nich dym. Przy hamulcach tarczowych z tyłu jeszcze się z czymś takim nie spotkałem
Podczas montażu przyspawałem najpierw tłumik od strony silnika a tył zostawiłem wolny - najprzyjemniejszy dźwięk jest w okolicach 4000 obr/min
Dzisiaj dotarły się również tylne hamulce, czegoś takiego się nie spodziewałem, auto zdecydowanie jeszcze lepiej hamuje i zupełnie inaczej się zachowuje podczas hamownia - nie nurkuje już tak jak wcześniej. A co najlepsze i nadal nie mogę w to uwierzyć podczas zaciągania ręcznego podczas jazdy na oponach szerokości 225 koła blokują się w miejscu i leci spod nich dym. Przy hamulcach tarczowych z tyłu jeszcze się z czymś takim nie spotkałem