Hehe, niezły "kasting" jak to ktoś powiedział ;P Pokrywa będzie czerwona w metaliku. Taka trochę inna... Dziś odebrałem głowę z obróbki i nie powiem żebym był szczególnie zadowolony. Panowie zrobili co mięli zrobić, ale nie wymyli jej dokłądnie z czarnego nalotu. Pozatym było mycie kilku elementów i składanie Kolektora dolotowego w całość. Oto rezultat:
Niestety skłądanie silnika odwlecze się o tydzień z różnych przyczyn...
[ Dodano: 2011-07-17, 13:44 ]
Wczoraj zmontowałem do końca kolektor ssący i wypolerowałem przpustnicę. Wydaje mi się, że wygląda przyzwoicie. Napewno lepiej by się prezentował z wypolerowanym kolektorem jak u Adamsa, ale brak czasu i chyba cierpliwości spowodowały, że został on wypiaskowany pyłem, do dało w miarę gładką fakturę. Może za jakiś czas, w zimie, wezmę się i wypoleruję go. Albo dam do chromowania
Napewno wszystkie śruby będę chciał włożyć nierdzewne w miarę możliwości. Swoją drogą, ładnie się zgrywa złoty z zielonym na karoserii. Muszę pomyśleć o rozpórce i nowych rurach dolotu.
Ciekawostka: Zakupiłem komplet uszczelek na dół silnika TAKOMA i w zestawie była uszczelka pod przepustnicę. Musiałem tylko podciąć ją od spodu i gotowe
Pokrywa zaworów jest już przygotowana do malowania, też wypiaskowana pyłem.
Jak wcześniej pisałem, będzie w kolorze wiśniowym metaliku jak w RB26DETT. Na to pójdzie nowa pokrywa od DDC-Performance. Nowa bo mam plan na inny kształt niż poprzednia. Oczywiście z grawerą.
W planach też nowa miska olejowa z nierdzewki. Z mojej ciekł olej bo buła zagięta i ktoś w zagięcia napchał silikonu

Mam nadzieję, że ten silnik mi się odwdzięczy za takie dopieszczanie.
