stoi u mnie pod domem ale we środe go zostawiam zaklepaneLimon pisze:PMW, że tak spytam co skończymy bo jakos s14a żadne w garazu nie stoi ?
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
PMW, jakie zaklepane wcześniej? ...A poza tym, po starej znajomości, tak się nie robi.
Chyba że... Cooba się znowu umówił na 5 frontów. Pewnie sie spotkamy w czwartek na Fundamentowej.
Chyba że... Cooba się znowu umówił na 5 frontów. Pewnie sie spotkamy w czwartek na Fundamentowej.
Hej mam aparat zapłonowy oraz cewkę nie ma problemu
Jakoś koło środy czwartu się wimimy przed hamownia
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 16:14 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
dajcie mi pierwszemu musze na urlop w sierpniu wydech do poprawy bo jeden tłumi 3 calextomek pisze:PMW, jakie zaklepane wcześniej? A poza tym, po starej znajomości, tak się nie robi.
Chyba że... Cooba się znowu umówił na 5 frontów.
Hej mam aparat zapłonowy oraz cewkę nie ma problemu
Jakoś koło środy czwartu się wimimy przed hamownia
a kabli od skurczybyka wisi wszedzie nie podłaczonych zegary też nie bede sie jescze chwalił za wczesnie
esera i front tylko pokaże ... przepraszam Tomku ze w twoim temacie:
Ładna mordka i kolorek zacny Dobry wybór PMW
Pod machą też elegancko, ale znając Twój gust, będzie jeszcze lepiej.
Dopóki nie założysz tematu, możesz śmiało korzystać z mojego,
bo ludziska forumowe są jak zawsze ciekawe.
p.s.
Mala, wczorajsza przygoda xkarola z Vel Satisem na wsi
15 na godzinę było....... Głowa w lewo, a dziadek stop i to ostro, bo się czegoś wystraszył
Pod machą też elegancko, ale znając Twój gust, będzie jeszcze lepiej.
Dopóki nie założysz tematu, możesz śmiało korzystać z mojego,
bo ludziska forumowe są jak zawsze ciekawe.
p.s.
Mala, wczorajsza przygoda xkarola z Vel Satisem na wsi
15 na godzinę było....... Głowa w lewo, a dziadek stop i to ostro, bo się czegoś wystraszył
Ostatnio zmieniony 2011-07-13, 12:54 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Chłodnica cala, osłona zderzaka też, tylko lewy wieszak osłony trzeba pospawać i belkę zderzaka wymienić. Maska tylko otwarta. No i trzeba zdążyć przed 24-tym Już 9 samochodów w FWD [P] i ponad setka wszystkich.
Ostatnio zmieniony 2011-07-14, 17:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jutro, jak dobrze pójdzie, belka i spawanie węzłów osłony zderzaka i przykręcenie osłony do belki i ....... Coobcio Service wraz z hamownią. Chyba zbyt optymistycznie.....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dzięki brachu, nawet nie wiesz, jak bardzo mi zależy na 13,xxx. Dla innych to nic, bo robią dużo lepsze czasy, ale w N/A to jest coś. Muszę wreszcie xkarola przegonić.
Dzisiaj aparacik zapłonowy wymieniony na Coobciowy i jak na razie jeździ dobrze. Osłona zderzaka pospawana, a jutro Cooba belkę zderzaka obiecał. Będzie dobrze. Jeszcze tylko strojenie i hamownia przed upalaniem w Ułężu.
p.s.
dzisiaj Cooba Schabem mnie przewiózł. Masakra, 400 Nm daje rade komentarz tutaj:
viewtopic.php?p=154538#154538
Dzisiaj aparacik zapłonowy wymieniony na Coobciowy i jak na razie jeździ dobrze. Osłona zderzaka pospawana, a jutro Cooba belkę zderzaka obiecał. Będzie dobrze. Jeszcze tylko strojenie i hamownia przed upalaniem w Ułężu.
p.s.
dzisiaj Cooba Schabem mnie przewiózł. Masakra, 400 Nm daje rade komentarz tutaj:
viewtopic.php?p=154538#154538
Fakt, hamownia i strojenie kiedy indziej. Belka może jutro.i ....... Coobcio Service wraz z hamownią. Chyba zbyt optymistycznie.....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
hahaha... dobre!xtomek pisze:Dzieki, a miała się nie wyróżniać
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
I z czego się śmiejesz, Zwykła SLX`i jużHahkuh pisze:hahaha... dobre!xtomek pisze:Dzieki, a miała się nie wyróżniać
Tylko innym yapy opadają
Jutro, albo w poniedziałek nowa mordka już będzie Mamy wszystkie graty
Za tydzień w Ułężu mamy już 15 samochodów w klasie. Będzie ciężko
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aparat zapłonowy wymieniony wóz odzyskał sprawność w niedzielę mam nadzieję zobaczyć w akcji zdrowe 208KM rudej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ruda wybebeszona pod domem. Jedzie golec. Prawy kubeł został dla Coobcia, jakby coś, żeby można było jeszcze dostroić przed ćwiarą. Faza wchodzi na 4000, może będzie lepiej.
Dupohamownia pokazuje to, czego wcześniej nie było wyraźnie czuć...... teraz daje w ....
[ Dodano: 2011-07-23, 20:12 ]
213KM + 7KM ? po przepustnicy
232Nm bez strojenia
Sprawdzimy.....
Dupohamownia pokazuje to, czego wcześniej nie było wyraźnie czuć...... teraz daje w ....
[ Dodano: 2011-07-23, 20:12 ]
bez hamowni:Kenet pisze:Właśnie, pasowałoby ustalić ile w końcu to auto ma mocy
213KM + 7KM ? po przepustnicy
232Nm bez strojenia
Sprawdzimy.....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tragicznie , ruda....nie wystrojona i latało się pod wiatr. Wyszło 15,2. Coobcio tez spróbował pojechać rudą, ale rezultat analogiczny. Były kłopoty ze skrzynią. 2-ka 3 razy nie chciała wejść. Nikt z naszych nie przeszedł do finałów. Jedynie Jemioł 12-kę zrobił.
Tony, dzięki za zdjątko. Chyba mi nie tylko szczena, ale i rura opadła.
Tony, dzięki za zdjątko. Chyba mi nie tylko szczena, ale i rura opadła.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No co jest misie kolorowe? czas ponad 15? wtf?
Poduszki pod silnikiem/skrzynią poszarpane? dlaczego ta nieszczęsna 2ka nie chciała się wbijać?
Po suchym jeżdziliście? Grzaliście opony przed startem (dziś dość zimno)?
Skoro Coobcio był na miejscu nie dało sie dostroić na pełne uchylenie przepustnicy?
A możecie zdradzić jak czasu innych? Szczególnie interesuje mnie Almera prtp'06
btw. Jemioł w koncu 12
Poduszki pod silnikiem/skrzynią poszarpane? dlaczego ta nieszczęsna 2ka nie chciała się wbijać?
Po suchym jeżdziliście? Grzaliście opony przed startem (dziś dość zimno)?
Skoro Coobcio był na miejscu nie dało sie dostroić na pełne uchylenie przepustnicy?
A możecie zdradzić jak czasu innych? Szczególnie interesuje mnie Almera prtp'06
btw. Jemioł w koncu 12
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Coobcio busy, jak zwykle. Stroił Szopena i jeździł. Almery chyba nie było. Prawie sekunda różnicy do naszego najlepszego czasu, to chyba nie tylko sprawa opon. Zresztą jak jechaliśmy z Coobciem w parze to na 60 ft ruda była równo z Saabem. Dupa i już
Nawet jak 2-ka weszła, to trója słabiuteńko - odchodzili. I końcowe V max do dupy.
p.s.
Byla dobra skrzynia z GT, to poszła w cholerę. Poduszki nówka pewex !
Nawet jak 2-ka weszła, to trója słabiuteńko - odchodzili. I końcowe V max do dupy.
p.s.
Byla dobra skrzynia z GT, to poszła w cholerę. Poduszki nówka pewex !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No niestety dziś nam auta nie podawały jak trzeba, z biegami były problemy. W rudej na pewno nie pomagały opony, bo kapeć płonął całą jedynkę, może faza za wcześnie się załączała?
Ja nie mogłem się wstrzelić ze startem, wcale mi dobrze nie kleiło, a jak już jakieś sensowne 60 stóp pojechałem to na mecie i tak licha prędkość.
Pozdro i do następnego.
Ja nie mogłem się wstrzelić ze startem, wcale mi dobrze nie kleiło, a jak już jakieś sensowne 60 stóp pojechałem to na mecie i tak licha prędkość.
Pozdro i do następnego.