Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-07-11, 20:50

Limon pisze:PMW, że tak spytam co skończymy bo jakos s14a żadne w garazu nie stoi ?
stoi u mnie pod domem ale we środe go zostawiam :mrgreen: zaklepane

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-11, 22:42

PMW, jakie zaklepane wcześniej? ...A poza tym, po starej znajomości, tak się nie robi. :->
Chyba że... Cooba się znowu umówił na 5 frontów. :mrgreen: Pewnie sie spotkamy w czwartek na Fundamentowej. :mrgreen:
Hej mam aparat zapłonowy oraz cewkę nie ma problemu :)
Jakoś koło środy czwartu się wimimy przed hamownia :D
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 16:14 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-12, 00:33

PMW pokazuj S14'kę :->

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-07-12, 00:51

xtomek pisze:PMW, jakie zaklepane wcześniej? A poza tym, po starej znajomości, tak się nie robi. :->
Chyba że... Cooba się znowu umówił na 5 frontów. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Hej mam aparat zapłonowy oraz cewkę nie ma problemu :)
Jakoś koło środy czwartu się wimimy przed hamownia :D
dajcie mi pierwszemu musze na urlop w sierpniu wydech do poprawy bo jeden tłumi 3 cale
a kabli od skurczybyka wisi wszedzie nie podłaczonych zegary też nie bede sie jescze chwalił za wczesnie :D

esera i front tylko pokaże ... przepraszam Tomku ze w twoim temacie:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-12, 03:58

Ładna mordka i kolorek zacny :-D Dobry wybór PMW <ok>
Pod machą też elegancko, ale znając Twój gust, będzie jeszcze lepiej.
Dopóki nie założysz tematu, możesz śmiało korzystać z mojego,
bo ludziska forumowe są jak zawsze ciekawe. :-P

p.s.

Mala, wczorajsza przygoda xkarola z Vel Satisem na wsi :what:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

15 na godzinę było....... :hah: Głowa w lewo, a dziadek stop i to ostro, bo się czegoś wystraszył ;D
Ostatnio zmieniony 2011-07-13, 12:54 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-07-12, 12:26

Ups :-/ . Chłodnica chociaż cała?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-12, 12:37

Chłodnica cala, osłona zderzaka też, tylko lewy wieszak osłony trzeba pospawać i belkę zderzaka wymienić. Maska tylko otwarta. No i trzeba zdążyć przed 24-tym :-P Już 9 samochodów w FWD [P] i ponad setka wszystkich.
Ostatnio zmieniony 2011-07-14, 17:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-12, 13:35

xtomek pisze:Mala przygoda xkarola z Vel Satisem na wsi :what:
u nie dobrze :-/ Niby delikatnie, ale zawsze dodatkowe koszta, zamiast na mody, pójdzie na naprawy. Mam nadzieję, że zdążycie przed 1/4....trzymam kciuki.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-07-13, 15:17

Tą belkę nową wstawcie i będzie gitara!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-13, 19:45

Jutro, jak dobrze pójdzie, belka i spawanie węzłów osłony zderzaka i przykręcenie osłony do belki i ....... Coobcio Service wraz z hamownią. Chyba zbyt optymistycznie..... :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-07-13, 20:14

dzwon podstawą tuningu :mrgreen: dobrze że tylko tak sie skończyło i nie ma wiekszych szkód ;-) ogarniaj szybko i zycze tej upragnionej 13xx :-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-14, 15:58

Dzięki brachu, nawet nie wiesz, jak bardzo mi zależy na 13,xxx. Dla innych to nic, bo robią dużo lepsze czasy, ale w N/A to jest coś. :-P Muszę wreszcie xkarola przegonić. :-P

Dzisiaj aparacik zapłonowy wymieniony na Coobciowy i jak na razie jeździ dobrze. Osłona zderzaka pospawana, a jutro Cooba belkę zderzaka obiecał. Będzie dobrze. Jeszcze tylko strojenie i hamownia przed upalaniem w Ułężu.

p.s.
dzisiaj Cooba Schabem mnie przewiózł. Masakra, 400 Nm daje rade :razz: komentarz tutaj:
viewtopic.php?p=154538#154538
i ....... Coobcio Service wraz z hamownią. Chyba zbyt optymistycznie..... :-P
Fakt, hamownia i strojenie kiedy indziej. Belka może jutro.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-07-14, 17:11

xtomek pisze:Dzisiaj aparacik zapłonowy wymieniony na Coobciowy i jak na razie jeździ dobrze.
A właśnie miałem pytać jak tam auto, bo widziałem Cię dzisiaj na Żwirkach. Aj wyróżnia się ta Prima z tłumu pełnego ,, cywilów" 8-). Image autka bardzo prowokujący :mrgreen:
Powodzenia w Rykach!
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-14, 17:17

Dzieki, a miała się nie wyróżniać :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2011-07-14, 20:11

xtomek pisze:Dzieki, a miała się nie wyróżniać :-P
hahaha... dobre! <spoko>
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-15, 23:40

Hahkuh pisze:
xtomek pisze:Dzieki, a miała się nie wyróżniać :-P
hahaha... dobre! <spoko>
I z czego się śmiejesz, Zwykła SLX`i już ;-)
Tylko innym yapy opadają 8-)
Jutro, albo w poniedziałek nowa mordka już będzie :-P Mamy wszystkie graty :-D

Za tydzień w Ułężu mamy już 15 samochodów w klasie. Będzie ciężko :razz:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2011-07-19, 18:59

Ruda naprawiona, ale bez hamowni. Zobaczymy, na co ją stać w aktualnej kondycji. ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-20, 11:24

Aparat zapłonowy wymieniony wóz odzyskał sprawność w niedzielę mam nadzieję zobaczyć w akcji zdrowe 208KM rudej ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-20, 13:38

dobrze slyszec w perspektywie niedzieli, przed seatami nie zaliczycie hamowni?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-20, 15:56

Właśnie, pasowałoby ustalić ile w końcu to auto ma mocy :->

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-07-20, 15:58

Jak jakies grupowe hamowanie to ja tak jak mowilem tez sie pisze :) Moze cos da sie jeszcze lepiej podstroic :]

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-23, 18:35

Ruda wybebeszona pod domem. Jedzie golec. Prawy kubeł został dla Coobcia, jakby coś, żeby można było jeszcze dostroić przed ćwiarą. Faza wchodzi na 4000, może będzie lepiej.
Dupohamownia pokazuje to, czego wcześniej nie było wyraźnie czuć...... teraz daje w ....

[ Dodano: 2011-07-23, 20:12 ]
Kenet pisze:Właśnie, pasowałoby ustalić ile w końcu to auto ma mocy :->
bez hamowni:
213KM + 7KM ? po przepustnicy
232Nm bez strojenia
Sprawdzimy.....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-23, 20:26

Bez hamowni to mnie nie interesuje :-P

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-07-24, 14:07

Seat Raicing 1/4
Obrazek
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-24, 14:13

Tony212 pisze:Seat Raicing 1/4
Obrazek
Fajna fota :)

Jak całe zawody? Jak czasy Rudej i reszty chłopaków?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-24, 16:14

Tragicznie :-> , ruda....nie wystrojona i latało się pod wiatr. Wyszło 15,2. Coobcio tez spróbował pojechać rudą, ale rezultat analogiczny. Były kłopoty ze skrzynią. 2-ka 3 razy nie chciała wejść. Nikt z naszych nie przeszedł do finałów. :-/ Jedynie Jemioł 12-kę zrobił. <ok>
Tony, dzięki za zdjątko. Chyba mi nie tylko szczena, ale i rura opadła. ;D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-07-24, 17:50

No co jest misie kolorowe? czas ponad 15? wtf?
Poduszki pod silnikiem/skrzynią poszarpane? dlaczego ta nieszczęsna 2ka nie chciała się wbijać?
Po suchym jeżdziliście? Grzaliście opony przed startem (dziś dość zimno)?
Skoro Coobcio był na miejscu nie dało sie dostroić na pełne uchylenie przepustnicy?


A możecie zdradzić jak czasu innych? Szczególnie interesuje mnie Almera prtp'06

btw. Jemioł w koncu 12 :!:
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-24, 18:00

Coobcio busy, jak zwykle. Stroił Szopena i jeździł. Almery chyba nie było. Prawie sekunda różnicy do naszego najlepszego czasu, to chyba nie tylko sprawa opon. Zresztą jak jechaliśmy z Coobciem w parze to na 60 ft ruda była równo z Saabem. Dupa i już :-|
Nawet jak 2-ka weszła, to trója słabiuteńko - odchodzili. I końcowe V max do dupy.
p.s.
Byla dobra skrzynia z GT, to poszła w cholerę. Poduszki nówka pewex !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-24, 19:51

No niestety dziś nam auta nie podawały jak trzeba, z biegami były problemy. W rudej na pewno nie pomagały opony, bo kapeć płonął całą jedynkę, może faza za wcześnie się załączała?
Ja nie mogłem się wstrzelić ze startem, wcale mi dobrze nie kleiło, a jak już jakieś sensowne 60 stóp pojechałem to na mecie i tak licha prędkość.

Pozdro i do następnego.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-07-24, 21:23

widze wydech Ci sie dynda pod autem tak jak u mnie, no szkoda, że nie poszło po cichu myslałem, że sie zbliżycie do upragnionej 13
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”