Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-01, 21:04

Tak wiec primerka przez ostatnie 2 dni znów stała sie wolnossakiem ale chyba najmocniejszym vvl w pl :D

W wyniku zamiany turbo zestawu Żura na głowice VVL (wałki n1, sprezynki talezyki itp) Coobciową, wyszlo fajne monstrum :D

Jutro autko jedzie aby wspawac flansze do SSAC i możliwe że wpadniemy na hamownię dopieścic zapłon i wałeczki :D :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-01, 21:15

No to chyba trzeba się razem s...hamić. Dajcie znać. Ja rano muszę portki zmienić, bo wyrąbało - czarna seria usterek rudej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-02, 01:23

Oj Limon trochę przesadziłeś ;) Ale będzie pierwsza Primera P11.144 VE chyba u Nas :) A z mocą poczekajmy do wystrojenia i hamowni....prawdę Nam powie :)

Trzeba tylko na początek wydech "połączyć" w Konstancinie jutro, bo na razie jest głośno:
http://www.youtube.com/watch?v=TzH8Hc688Uw

:P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-02, 08:44

Prędkościomierz nie działa??

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-02, 09:09

To ja za oknami przeschnie, znowu możemy się pościgać :->

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-02, 12:49

bombel pisze:Prędkościomierz nie działa??
No nie działa od jakiegoś czasu niestety :-/ Po wymianie skrzyni...chyba kostka, ale trzeba zajrzeć jakoś.
Kenet pisze:To ja za oknami przeschnie, znowu możemy się pościgać :->
No można można, choć na razie jest tak przelany i nie wystrojony że obstawiam jakieś max 150 KM :P Będzie trzeba odwiedzić jakąś hamownię niebawem i sprawdzić....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-03, 19:18

Wydech podłączony? Znalazłem http://www.bacarautoserwis.pl/ blisko na Poleczki/Wyczółki.
Jutro o 10 jestem umówiony. Zobaczymy, co potrafią.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2011-07-03, 19:47

Żuru why?

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-07-03, 21:09

o kur.. dopiero zalapalem ? zostalem sam tu tak ze swoim ve-tem ? a projekt Prima troche pchnela mnie do tego zeby zbudowac swego sunniacza ve-t a teraz tak .... aj.. ale miales troszke problemow zttym setem no to czekamy teraz na meski wynik N\A ,.. a takie pytanko gdzie turbinka i koletor powedrowaly? powodzenia

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-03, 22:00

Hihi z tego co wiem to może juz nie dlugo bedzie kolejny Vet ;P I to nawet w białej budzie ;P Ale pozyjemy zobaczymy ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-03, 23:05

Wydech mam nadzieję jutro zostanie połączony i poprawiony przez Roberta z Moto Wydechu, potem strojenie i ew. hamka później.

Generalnie nic się nie działo jakiegoś złego z autem, ale względu na ładną i w miarę zadbaną budę mojej P11.144 pomyślałem, żeby z niej zrobić dupowoza, czyli samo VE. A ew. graty wrzucić do czegoś lżejszego i zacząć nowy projekt ;) Z jednej strony będzie pierwsza P11.144 SR20VE na forum i bezawaryjny wóz do jazdy na co dzień, a z drugiej jakiś nowy projekt może wyjdzie :)

P.S
Generalnie jak by się znalazł kupiec na graty na szybko, to może bym sprzedał, co by mieć kasę na nowy projekt, ale zobaczymy. Mam te turbo z EVO + kolektor pod nie...do tego IC-ek, regulator paliwa, orurowania, samco troche, wtryski z subaru żółte i takie tam. Bliższe info na PRV jak coś.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 15:56

Jestem za Nowym Projektem. :-P
VE/20 205KM + T + kolektor + wydech + lekka buda => 400/400 :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-05, 16:36

xtomek pisze:Jestem za Nowym Projektem. :-P
VE/20 205KM + T + kolektor + wydech + lekka buda => 400/400 :-P
Na razie muszę uzbierać kasę i generalnie odbić się z gotówką. Jak chcecie do rudej VE, cały zestaw to oddam po dobrej cenie :) Mam wszystko, od samego turbo i kolektora, po rurki, blowoffy, regulatory paliwa, wtryski etc... Nic tylko zakładać gotowca, stroić i na hamownię. Przy odcince na Waszym poziomie, jakieś prawie 400KM do ugrania na tej turbinie :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 16:48

Daj pomyśleć, jeszcze xkarol musi dupowoza kupić, a rudej blacharski remoncik przed zimą sie należy. ;-) Propozycja interesująca, choć bronię się przed turbo od lat :-D
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-06, 01:35

Jak tam panie zuru spalanie po usunięciu turbo zestawu :> ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-06, 10:05

Coobcio pisze:Jak tam panie zuru spalanie po usunięciu turbo zestawu :> ??
bardzo krótkie odcinki robię jak na razie, więc zimny motor ciągle ;) Około 12 litrów wychodzi maksymalnie. W weekend może się uda polecieć w trasę to zobaczymy jak będzie.

Wrzucam ostatni wykres z hamowni - niestety odcinka jak widać w tym modelu Primy jest nisko, a moc rosła, ale i tak wyszła zdrowa seria ;)

Obrazek

8-)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 10:16

A kreciliscie coś wałkami??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-06, 10:19

bombel pisze:A kreciliscie coś wałkami??
W garażu Kuba ustawił pod wolnossaka, bo miałem przestawione pod turbo ostatnio. Na hamowni już nie kręciliśmy, tylko zapłon i laptopik.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 10:28

To strasznie kiepski wynik wyszedł, choć niuton niezły

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-06, 10:34

bombel pisze:To strasznie kiepski wynik wyszedł, choć niuton niezły
Czemu strasznie kiepski? A jakiego wyniku oczekiwałeś od zwykłego seryjnego VE, który w dodatku kręci się ledwie do 7 tys? ;) Jak by zakręcił do 8 tys to by mogło 200 pęknąć myślę spokojnie.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-07-06, 10:54

Pewnie seryjna przepływke zostawiles i 200 nie peklo :-P
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-06, 10:56

wynik fajny na 7000obr. kiedy zakręcisz tym do 8000+ ??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 10:58

PumaRST pisze:kiedy zakręcisz tym do 8000+ ??
P11.144 mają tak skontruowanego kompa ze nie da sie przesunąc odcinki. Próbowalismy juz kiedys z Kubą.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-06, 10:59

bombel pisze:
PumaRST pisze:kiedy zakręcisz tym do 8000+ ??
P11.144 mają tak skontruowanego kompa ze nie da sie przesunąc odcinki. Próbowalismy juz kiedys z Kubą.
ehhh szkoda, w takim razie życze bezawaryjnej 190 konnej Primmy :lol:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-06, 11:10

bombel pisze:
PumaRST pisze:kiedy zakręcisz tym do 8000+ ??
P11.144 mają tak skontruowanego kompa ze nie da sie przesunąc odcinki. Próbowalismy juz kiedys z Kubą.
Możemy zakręcić wyżej podobno ;) DET-3 na pokład zamiast starego ecumajstra....standalone i powinno się udać.

Zawsze można włożyć jakieś wałki z 1.6, spróbować przesunąć odcinkę i takie tam....200 KM by pękło, pytanie czy gra warta świeczki ;) To nie Sunny, szybkie nie będzie :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-06, 11:18

zuru82 pisze:pytanie czy gra warta świeczki ;) To nie Sunny, szybkie nie będzie :P
właśnie dlatego życzyłem bezawaryjnej 190 konnej P11,144
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 12:51

To wychodzi na to, że będe miał najszybszą P11.144 w klubie ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-06, 12:52

PumaRST pisze:właśnie dlatego życzyłem bezawaryjnej 190 konnej P11,144
nie dziękuje :) :)

P.S.
Za rok chciałbym (mam nadzieję) pojawić się na zlocie jakoś, a lepiej takim N/A niż wcale ;)
bombel pisze:To wychodzi na to, że będe miał najszybszą P11.144 w klubie ;)
a i owszem :) Ale najpierw trzeba się ustawić, może nie będzie szybsza ;P hehehe. Najmocniejsza na pewno :-P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-06, 13:03

Podjadę popatrzeć na tą kreskę. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-06, 16:16

orurowanie, turbo, ic swoje waza, dopiescic VE +200 i moze byc ciekawie, zobaczymy co tam bombel wskrzesi w swojej primie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”