[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tak wiec primerka przez ostatnie 2 dni znów stała sie wolnossakiem ale chyba najmocniejszym vvl w pl
W wyniku zamiany turbo zestawu Żura na głowice VVL (wałki n1, sprezynki talezyki itp) Coobciową, wyszlo fajne monstrum
Jutro autko jedzie aby wspawac flansze do SSAC i możliwe że wpadniemy na hamownię dopieścic zapłon i wałeczki
W wyniku zamiany turbo zestawu Żura na głowice VVL (wałki n1, sprezynki talezyki itp) Coobciową, wyszlo fajne monstrum
Jutro autko jedzie aby wspawac flansze do SSAC i możliwe że wpadniemy na hamownię dopieścic zapłon i wałeczki
No to chyba trzeba się razem s...hamić. Dajcie znać. Ja rano muszę portki zmienić, bo wyrąbało - czarna seria usterek rudej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Oj Limon trochę przesadziłeś Ale będzie pierwsza Primera P11.144 VE chyba u Nas A z mocą poczekajmy do wystrojenia i hamowni....prawdę Nam powie
Trzeba tylko na początek wydech "połączyć" w Konstancinie jutro, bo na razie jest głośno:
http://www.youtube.com/watch?v=TzH8Hc688Uw
Trzeba tylko na początek wydech "połączyć" w Konstancinie jutro, bo na razie jest głośno:
http://www.youtube.com/watch?v=TzH8Hc688Uw
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
No nie działa od jakiegoś czasu niestety Po wymianie skrzyni...chyba kostka, ale trzeba zajrzeć jakoś.bombel pisze:Prędkościomierz nie działa??
No można można, choć na razie jest tak przelany i nie wystrojony że obstawiam jakieś max 150 KM Będzie trzeba odwiedzić jakąś hamownię niebawem i sprawdzić....Kenet pisze:To ja za oknami przeschnie, znowu możemy się pościgać
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Wydech podłączony? Znalazłem http://www.bacarautoserwis.pl/ blisko na Poleczki/Wyczółki.
Jutro o 10 jestem umówiony. Zobaczymy, co potrafią.
Jutro o 10 jestem umówiony. Zobaczymy, co potrafią.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
o kur.. dopiero zalapalem ? zostalem sam tu tak ze swoim ve-tem ? a projekt Prima troche pchnela mnie do tego zeby zbudowac swego sunniacza ve-t a teraz tak .... aj.. ale miales troszke problemow zttym setem no to czekamy teraz na meski wynik N\A ,.. a takie pytanko gdzie turbinka i koletor powedrowaly? powodzenia
Wydech mam nadzieję jutro zostanie połączony i poprawiony przez Roberta z Moto Wydechu, potem strojenie i ew. hamka później.
Generalnie nic się nie działo jakiegoś złego z autem, ale względu na ładną i w miarę zadbaną budę mojej P11.144 pomyślałem, żeby z niej zrobić dupowoza, czyli samo VE. A ew. graty wrzucić do czegoś lżejszego i zacząć nowy projekt Z jednej strony będzie pierwsza P11.144 SR20VE na forum i bezawaryjny wóz do jazdy na co dzień, a z drugiej jakiś nowy projekt może wyjdzie
P.S
Generalnie jak by się znalazł kupiec na graty na szybko, to może bym sprzedał, co by mieć kasę na nowy projekt, ale zobaczymy. Mam te turbo z EVO + kolektor pod nie...do tego IC-ek, regulator paliwa, orurowania, samco troche, wtryski z subaru żółte i takie tam. Bliższe info na PRV jak coś.
Generalnie nic się nie działo jakiegoś złego z autem, ale względu na ładną i w miarę zadbaną budę mojej P11.144 pomyślałem, żeby z niej zrobić dupowoza, czyli samo VE. A ew. graty wrzucić do czegoś lżejszego i zacząć nowy projekt Z jednej strony będzie pierwsza P11.144 SR20VE na forum i bezawaryjny wóz do jazdy na co dzień, a z drugiej jakiś nowy projekt może wyjdzie
P.S
Generalnie jak by się znalazł kupiec na graty na szybko, to może bym sprzedał, co by mieć kasę na nowy projekt, ale zobaczymy. Mam te turbo z EVO + kolektor pod nie...do tego IC-ek, regulator paliwa, orurowania, samco troche, wtryski z subaru żółte i takie tam. Bliższe info na PRV jak coś.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Na razie muszę uzbierać kasę i generalnie odbić się z gotówką. Jak chcecie do rudej VE, cały zestaw to oddam po dobrej cenie Mam wszystko, od samego turbo i kolektora, po rurki, blowoffy, regulatory paliwa, wtryski etc... Nic tylko zakładać gotowca, stroić i na hamownię. Przy odcince na Waszym poziomie, jakieś prawie 400KM do ugrania na tej turbiniextomek pisze:Jestem za Nowym Projektem.
VE/20 205KM + T + kolektor + wydech + lekka buda => 400/400
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Daj pomyśleć, jeszcze xkarol musi dupowoza kupić, a rudej blacharski remoncik przed zimą sie należy. Propozycja interesująca, choć bronię się przed turbo od lat
Pozdro
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak tam panie zuru spalanie po usunięciu turbo zestawu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bardzo krótkie odcinki robię jak na razie, więc zimny motor ciągle Około 12 litrów wychodzi maksymalnie. W weekend może się uda polecieć w trasę to zobaczymy jak będzie.Coobcio pisze:Jak tam panie zuru spalanie po usunięciu turbo zestawu
Wrzucam ostatni wykres z hamowni - niestety odcinka jak widać w tym modelu Primy jest nisko, a moc rosła, ale i tak wyszła zdrowa seria
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Możemy zakręcić wyżej podobno DET-3 na pokład zamiast starego ecumajstra....standalone i powinno się udać.bombel pisze:P11.144 mają tak skontruowanego kompa ze nie da sie przesunąc odcinki. Próbowalismy juz kiedys z Kubą.PumaRST pisze:kiedy zakręcisz tym do 8000+
Zawsze można włożyć jakieś wałki z 1.6, spróbować przesunąć odcinkę i takie tam....200 KM by pękło, pytanie czy gra warta świeczki To nie Sunny, szybkie nie będzie
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
nie dziękujePumaRST pisze:właśnie dlatego życzyłem bezawaryjnej 190 konnej P11,144
P.S.
Za rok chciałbym (mam nadzieję) pojawić się na zlocie jakoś, a lepiej takim N/A niż wcale
a i owszem Ale najpierw trzeba się ustawić, może nie będzie szybsza ;P hehehe. Najmocniejsza na pewnobombel pisze:To wychodzi na to, że będe miał najszybszą P11.144 w klubie
Kupię auto z SR20VE na pokładzie