Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-11-19, 20:59

Nie mam pytań :-P Nie mogę się napatrzeć :D i jeszcze czarna p10 hmmmm

Kto chce pobawić się moja głowicą :mrgreen: Myślę że SSAC, doprężające tłoki głowica w dół i realnie wyrówna się wynik ;-) no chyba że pójdziemy grubo :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-19, 23:42

Gratuluje wyniku <spoko> Prima pewnie niezle podaje ;-) jakie plany na przyszłość??
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-11-20, 13:30

Wóz elgancko zapodaje :hah: moc wyszła super tylko niuta trochę mało liczyłem na trochę wiecej :P na zimę wystarczy mocy, a po zimie wchodzę w wałki JWT S4 :P Także Neptun sprężaj się ze swoim wozem :P

P.S dziś może jakiegoś filma nagram, a zdjęcia za tydz. będą :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-20, 20:48

Na drodze czuć że prima dostaje takiego agresora od ok 5200obr.min i wówczas - ojjj się dzieje :D
Nie wierzyłem że jeszcze stary poczciwy SR20DE w wolnossaku czym kolwiek mnie zaskoczy a tu proszę proszę :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-12-04, 22:33

coocbio co ty się dziwisz tam u baryły siedzi przecież najlepiej dopracowana głowica przez ciebie...i dzięki komu-oczywiście lukasowi który sprezentował ją baryle,hehe
-no to mamy chyba zadatki na najszybszą p10??
PS.KIEDY SIĄDĘ ZA KIEROWNICA BRYSIU??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-05, 00:30

Tam jeszcze Baryła otrzymał w promocji tłumik środkowy z Saaba przelot fi 60mm długi na blisko metr - coby się wyciszyło i być może jeszcze coś Nm dojdzie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-12-05, 09:22

Coobcio z tego co pamiętam w Twojej czerwonej P10 przy podobnej mocy było sporo więcej Nm, skąd ta różnica ?? :->
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-05, 11:00

Chyba głównie z wydechu oraz pewno nieco innych ustawień rozrządu... No a także ja nie na tej samej hamowni byłem mierzony... A jak wiadomo hamownia, hamowni nie równa.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-14, 22:33

I jak tam z tymi fotami bedzie?? :-P dzieje sie coś ciekawego przy autku??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-05-15, 12:26

Kurde, taki projekcik umknął mej uwadze. Potężny wynik wyszedł z tego DE. Gratuluję!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-15, 12:31

I to na starej poczciwej głowicy z De na seryjnych walkach z DE - całość siedziała ze 3-4 lata temu w mojej czerwonej Primce którą od Kosy kupiłem hehe :)

Jakby tak wałki JWT S3 zapodać albo jeszcze S4, przy obecnym kursie $$ myślę że coś koło 1750zł by wyszły w maksie i śmiało można by konkurować z SR20VE...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-15, 16:23

Coobcio ale czy do założenia wałków S3-S4 nie potrzeba mocniejszych sprężyn zaworowych ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-15, 20:02

Nie do S4 jeszcze seria jest - wszystko jest opisane na stronie producenta www.jimwolftechnology.com
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-05-17, 23:48

Najwyższy czas trochę odświerzyć temat :) ogólnie w wozie nic się ciekawego nie działo w miedzy czasie strzeliła uszczelka pod głową ale szybko to ogarnełem, przy okazji ściągnietej głowy delikatnie z modowałem przepustnice i przeportowałem kolektor wydechowy :) na wałki S4 coś tam odłożone $ nie długo pomyślimy nad sciągnięciem ich...

A o to tak długo wyczekiwane foty :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-05-18, 07:22

no ładnie to wygląda :)
możemy się kiedyś na wspólną foto sesję ustawić :mrgreen:

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2011-05-18, 08:54

świetnie wyglada ale imo brakuje jej spolierka na klapie:-)
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 08:57

Cieniowałeś ośkę przepustnicy :P ??

Ps. trzeba jakiegoś ogarniętego tokarza i te przepustniczki na 66mm robic to byc moze coś pod 180KM u CIebie dało by radę wystrugac z mnustwem momentu obrotowego z samego dołu :D

[ Dodano: 2011-05-18, 09:57 ]
Ps. Odnośnie wałków to trzeba zagadac z Osą na stronie producenta kosztują 560$ moim zdaniem w twoim przypadku to jest mega super alternatywa do SR20VE...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-18, 09:16

Autko świetnie się prezentuje :) Nic po nim nie widać aby było coś dłubane :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 09:18

Osobiście to końcowy tłumik mi nie leży... Coś bardziej dyskretnego bym zapodał :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2011-05-18, 19:05

Zdrowe P10 :mrgreen:

Spojlera bym nie zakładał, tak jest dobrze, a co do wydechu to zgadzam się z Coobciem
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-18, 23:20

spojler jak spojler ale znaczek bym założył :-P co do tłumika popieram przedmówców :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-05-18, 23:30

nie to żebym tu jaką negatywną opinię wprowadzał bo nie jest negatywna i nie myśleć że jest :-P odnośnie tłumika...ale łep upie....la to nastokilometrowej trasie niekoniecznie podczas dynamicznego przemieszczania się :mrgreen:

[ Dodano: 2011-05-19, 00:30 ]
a tak przy okazji....100% sleeper i o to chodzi!
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-05-19, 22:59

ogólnie wydech mnie się podoba :P tylko za nisko jest i brzydko w dól patrzy, trzeba go w zderzak bardziej zchowac po niedzieli będę mieć troche czasu to podlece gdzieś niech mi to poprawią i odrazu od Saaba środkowy włożą to się powinno wyciszyć, spoiler mam ale bez spoilera bardziej mi leży :) znaczki dziś odebrałem z malowania proszkowego teraz są białe :P co do przepustnicy to mam znajomego tokarza w sobote do niego podjadę może się podejmie powiększenia jej

wrzucę jakiś poglądowy filmik jak autko podaje :)

1,2,3
Obrazek

tutaj zamina biegu 3-4

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-05-19, 23:27 przez Baryla, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-05-19, 23:04

co chcecie, te tłumiki nie rdzewieją, do tego z wkładka są znośne, do 3200 obr. :mrgreen:
Dark Shadow

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-05-19, 23:10

Jak z Tobą Rysiu jechałem było bez wkładki na filmikach jest z wkładką znacznie ciszej się zrobiło ;-)

[ Dodano: 2011-05-21, 12:16 ]
Właśnie wróciłem od tokarza :) przepustnica w czwartek ma być do odbioru :mrgreen:

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-05-27, 15:34

przepustnica założona ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-28, 11:24

Fotki zapodaj - też bym tego tokaże odwiedził, mój nie chce mi ogarnać podcięcia liścia pod kątem...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-05-29, 20:25

Założona :) reakcja na gaz niesamowicie się poprawiła :D do 5 tys. znacznie lepiej ale dalej autko zaczyna trochę zdychać, trzeba chyba paliwka podlać, do Coobcia muszę uderzyć na małe strojonko

Fotki :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-29, 20:27

Domyka się do końca nie ma problemów z wolnymi ?
Jakiej średnicy ona wyszła :) ??
Powyżej 63,5mm już przekwity wychodzą i musiałem u siebie tuleje wrzucać fi70x2mm...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-05-29, 20:34

65,05mm przy ośce delikatny prześwit się zrrobił ale tam są uszczelniacze także lewego nie powinno ssać, domyka się do końca na wolnych ładnie chodzi jak wcześniej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”