
[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A moze jest jakieś foto podglądowe tego Sunny na felgach....Ryba Wysłany: Wczoraj 16:19 Temat postu:
sądze że Advan bardzo ładnie by się prezentował.... Jedne sanny z "nz" już stoi na takich



jeszcze kiedyś widziałem ruskie kute fele w dobrej cenie moze to byłby dobry kompromis ? ktos miał z nimi styczność


Dzięki wielkieMRC pisze:Gruby Projektciekawe jak wysoko zawiesisz "poprzeczkę"
tak czy siak auto będzie niezły kozak
a co do felg to nie wiem czy przy tej mocy będzie mowa o jakiejś zamuletakże myślę że w tym przypadku rozmiar nie gra takiej roli


a co do rozmiaru myśle ze 16'' to idealny rozmiar pozatym mam kapcie juz na tył... i rzeczywiście przy tej mocy straty powinny być nieodczuwalne...
Tylko 16" lub więcej jak ma być dmuchane. Nie dość, że dobrze wygląda to jeszcze zmieniają przełożenie skrzynia-asfalt i standardem są opony szerokości 205 a nie wiem czy i 215 nie wejdą co z kolei przełoży się na trakcję w porównaniu do np. 195/15.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Toyo R888 215/50 R16 profil ciut za wysoki chyba nie ma 215/40 ??w ofercie r888 toyo , ten rozmiar byłby ok no i trakcja lepsza...
... poprzedni właściciel rocznik 1934
przewidział dalszą historie swojego nissana
i postanowił umieścić adekwatny emblemat

... poprzedni właściciel rocznik 1934




Ostatnio zmieniony 2011-03-14, 12:01 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
215/40R16 na feldze 7,5' o ET38 wchodzą do 100NX-a bez negatywów z tyłu bez problemubodek pisze:Tylko 16" lub więcej jak ma być dmuchane. Nie dość, że dobrze wygląda to jeszcze zmieniają przełożenie skrzynia-asfalt i standardem są opony szerokości 205 a nie wiem czy i 215 nie wejdą co z kolei przełoży się na trakcję w porównaniu do np. 195/15.

Ja myślę, że skusiłbym się na rozmiar 205/50R16. Oraz na opony Toyo R1R.lukasz84 pisze:Toyo R888 215/50 R16 profil ciut za wysoki chyba nie ma 215/40 ??w ofercie r888 toyo , ten rozmiar byłby ok no i trakcja lepsza...
nie ma co poprzedni właściciel przewidział dalszą historie swojego nissanai postanowił umieścić adekwatny emblemat
![]()
Obrazek
Ostatnio ciiiisza ... jak to często bywa w tego typu projektach.. jest ciut pod górkę ,trochę części jest w drodze , kół jeszcze nie ma,(czekam na zdjęcia z uszkodzeniami) ale liczę ze coś się ruszy ,nie lubię też na nikogo naciskać i chyba nie muszę bo.... termin wyjazdu z garage A.K jest już ściśle ustalony także na majówkę nismo powinno już śmigać
Zderzak przedni, lusterka ,tylna klapa z lotką , pojechały do lakierowania .. a niżej Nissan w kolorze rot-rost jutro będzie ostatni odjazd nawet mi szkoda
.. i parę nowych fotek>pozdrawiam


baran14
OIL CATCH TANK ProPERFEKT ..dobry stosunek ceny do jakości polecam.


korektor siły hamowania na swoim miejscu

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Zderzak przedni, lusterka ,tylna klapa z lotką , pojechały do lakierowania .. a niżej Nissan w kolorze rot-rost jutro będzie ostatni odjazd nawet mi szkoda



baran14
OIL CATCH TANK ProPERFEKT ..dobry stosunek ceny do jakości polecam.


korektor siły hamowania na swoim miejscu

Ostatnio zmieniony 2011-03-15, 18:50 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.
Dobry temat z tym korektorem ale sprawdź najpierw czy w ogóle był on potrzebny. Słyszałem opinie, że usunięcie oryginalnych korektorów i podłączenie tyłu bezpośrednio do pompy nie powodowało nadmiernego efektu blokowania tyłu (bynajmniej w Sunnym). Kolejna rzecz to przy okazji robienia hamulców zastanowił bym się nad zaadoptowaniem pompy i serwa z Almery. Nie wiem dokładnie dlaczego ale jednak jest mocniejsza niż w Sunnym. Pewnie jest większy tłoczek.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
hmm szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem .. z czasem popracujemy ale pierw trzeba przetestować obecny set a pózniej bedziemy go usprawniać jak nie podoła..Dzieki za sugestie .. a propo twego nissana to szkoda że Bodku wcześniej nie chciałeś go sprzedać, bo strasznie mi sie podoba twoje białe gti i miałbym generalnie dużo łatwiejszą drogę do zbudowania mocnego sunniacza z SR20VE.. +T no ale tez nie jest zlebodek pisze: Kolejna rzecz to przy okazji robienia hamulców zastanowił bym się nad zaadoptowaniem pompy i serwa z Almery. Nie wiem dokładnie dlaczego ale jednak jest mocniejsza niż w Sunnym. Pewnie jest większy tłoczek.
Zapewniam że nie jesteś pierwszy i ostatni, któremu strzeliła gumaNadiR pisze:Poważnie?
ps. no heble to 1sza rzecz przed jakimkolwiek tuningiem mechanicznym, o czym się niestety ost. przekonałem, ale cóż bywa, raz pęka serce raz prezerwatywa

Ostatnio zmieniony 2011-08-16, 08:23 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja tam szału pod machą nie mam z 90 do 110 może
ale generalnie heble były ok tylko, że za późno się za nie wzięłem. Teraz odebrany wózi klocki Akebono (nie ma ponoć Nisshinbo do P10 po lifcie?) i tarcze chyba Mikoda lub Zimmermann (Mikoda kpl. nawiercana 300zł kpl. przód, Zimmermann nawiercany went. 450zł kpl. w rajchu, zwykły Zimmermann went. u nas 300zł kpl.) - a tył jest cały TRW w db stanie.

Klocki Akebono to ja miałem tylko raz na początku przygody z Sunnym i nigdy więcej ich nie założę. Szybko się paliły i auto traciło hamulce. Ale to taki mały offtop.
[ Dodano: 2011-03-20, 22:16 ]
a co do pompy to możliwe, że wersje poliftowe miały większy tłoczek ale również większy tłoczek miały ponoć wszystkie wersje cywilne 1.4. Konsultowałem to z Osą, który ma budę 1.4 i wiem z autopsji, że u niego bardzo czuły jest pedał.
[ Dodano: 2011-03-20, 22:16 ]
a co do pompy to możliwe, że wersje poliftowe miały większy tłoczek ale również większy tłoczek miały ponoć wszystkie wersje cywilne 1.4. Konsultowałem to z Osą, który ma budę 1.4 i wiem z autopsji, że u niego bardzo czuły jest pedał.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Sam miałem dylemat przy wymianie przednich tarcz Zimmermann czy Mikoda, a czytając opinie miałem już totalny mętlik w głowie.NadiR pisze: No właśnie nie wiem bo są mieszane opinie, a moje są właśnie mega krzywe (nie Mikody) i muszę na totalnym biegu tarcze kupić! TRW mam też oryg. za 250zł kpl. no i ten Zimmermann 450zł hmmm
Postawiłem na Mikodę i jak na razie jestem z nich bardzo zadowolony( zestaw nawiercane-nacinane) Co prawda ja w rajdach nie biorę udziału, ale raczej preferuję dynamiczny styl jazdy, co sprawia, że dość intensywnie hamuje. Jedyne co, to sie klocki szybko koncz. Zjechalem juz jeden komplet ferrodo i tarcze sa OK
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
bodek
Trochę tych tarcz się u mnie przewaliło i mam mieszane uczucia co do mikody, dwa razy z mocnego heblowania w wodę i po tarczy, osobiście polecam Zimmermanny i Brembo niekoniecznie nawiercane , teraz latam na brembo i to juz drugi zestaw są naprawde ok a jeżdze dużo po niemieckich drogach i dość dynamicznie
rozumiem że piszesz o almerze???a co do pompy to możliwe, że wersje poliftowe miały większy tłoczek ale również większy tłoczek miały ponoć wszystkie wersje cywilne 1.4. Konsultowałem to z Osą, który ma budę 1.4 i wiem z autopsji, że u niego bardzo czuły jest pedał.
Trochę tych tarcz się u mnie przewaliło i mam mieszane uczucia co do mikody, dwa razy z mocnego heblowania w wodę i po tarczy, osobiście polecam Zimmermanny i Brembo niekoniecznie nawiercane , teraz latam na brembo i to juz drugi zestaw są naprawde ok a jeżdze dużo po niemieckich drogach i dość dynamicznie

Po ataku w wodę mocno zgrzaną tarczą, to chyba żadna tarcza z tego pułapu cenowego nie ma prawa przeżyć. Tak jak Ty się zawiodłeś na Mikodzie tak wielu moich znajomych na Zimmermanach i bez ataku w kałużę. Wniosek z tego taki, że czasami wszystko może zależeć od tarczy jaką się kupi( jaki materiał się trafił, proces obróbki, oraz pierwsze przejechane kilometry) Mam trochę styczności z obróbką materiałów i czasami materiał o tym samym oznaczeniu obrabia się zupełnie różnie, jeden podczas obróbki cieplnej się pokrzywi drugi nie( wszystkie te materiały posiadają oczywiście cechy, iso itp. ) Jeśli zaś chodzi o tarcze Brembo, to zdziwilibyście się jak wielki procent wykonuje je właśnie firma M 

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐