Dzięki 
Jarzyn  
 polowałem już jakiś czas na nie szukałem też OZ super/utraleggera ze względu na ceny felg czekałem na jakieś używki na sprzedaż ale mało tego wychodziło ceny też spore i schodziły od razu ale miałem mega farta i trafiłem nówki sztuki w sklepie internetowym za cenę bardzo promocyjną  

 wyrwałem ostatnie 4 szt. z magazynu  

 Co do wagi to producent podaje 6.06 kg bodajże i felga tyle waży u mnie na wadze domowej elektronicznej pokazywało 6 kg także wszystko się zgadza 
 
 
a co do sprężyny to powiem co ja tam wydybałem... dzięki 
Pawel18PL, za listę cenową, ceny przedstawiają się mniej więcej tak jak podałeś wyżej 
z tym że ja raczej rozpatruję dolną półkę cenową ze względu na ograniczone finanse  
 
 
a więc ta dolna półka cenowa to są właśnie sprężyny:
 mts- około 320zł kolega ma w primierze i w sunnym GTi no i spisują się całkiem nieźle ładnie glebią auto 
Fk automotive o których wspominał 
Jarzyn, cena 299zł osobiście nie znam na ich temat żadnych opinii 
z tańszych jest jeszcze jamex za 319zł -35mm dla mnie odpadają w przedbiegach miałem jamexy a almerze GTi plomby wypadały 
 
 
i znalazłem jeszcze sprężyny lowteca i apexa które są na liście ale cena trochę się różni 
Lowtec -35/30mm 540zł
Sprężyny Apex -35mm 476zł kpl.
Podsumowując ja rozważam dwie opcje albo jedno z tańszych rozwiązań czyli sprężyny mts-a albo dołożyć te 150zł i zainwestować w tego apexa co prawda opinii na temat apexa też praktycznie nie ma no ale firma chyba lepsza i gdzieś kiedyś czytałem że są w miarę komfortowe a ja nie chciałbym żeby było mega twardo...
Fakt jest Taki że gratów do n14 mało ciężko dostępne i drogie  

 przykładem choćby są springi...