
ale jak zalaczy sie faza to MRC z miejsca ma polowe dlugosci przewagi psychicznej, normalnie szczena mi opadla, calkiem zupelnie inaczej to brzmi jak jedziesz bok w bok niz sluchajac np z chodnika jak auto smignie
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no muszę coś w końcu nagrać no i nagramNagrał byś jakiegoś onboarda z zegarami to byśmy porównali do mojego VEJa u siebie obstawiam okolice 190KM. Po 3 dniach jazdy na VVL już mam mega niedosyt...
heh szkoda że nie sprawdziliśmy się jak mialem 14-stkiprtp'06 pisze:Z rolki z jedynki, chcialem z dwojki ale nie przystal na moj pomysl, mieli mi kola strasznie jak przeszarzujejedynka dwojka o dlugosc maski jestem z przodu, trojeczka juz o nieco ponad pol dlugosci z przodu, czworeczka no to juz ponad dlugosc samochodu, ja z kolega onboard, MRC sam, oczywiscie niech kolega skonfrontuje ta relacje ze swojego punktu widzenia
oni nie wiedzą co to jest SR20, VE, VVL itd i myślą że tylko honda jedzie ale wczoraj ze Snepoonem daliśmy im lekcje pokoryChłopaki z Hond pod wrażeniemszkoda, że sie wydało że to VE
heh wtedy zamiast sprężyn za 330zł kupiłbym sobie gwint za 1100złZawsze można wejść w gti ze stajni VW![]()
Tak lotka była na allegro kupiłem ją po konsultacji z kolegą który był świeżo po montażu lotki w swoim n14 i twierdził że da radę bez problemu ją zamontować więc kupiłem zapłaciłem nie wiele a w dodatku jest oryginalna, byłem już u lakiernika w sprawie montażu i wszystko spoko tylko pod ori lotką z GTi odcień lakieru jest inny a lotka z GTi-r odsłania miejsca które seryjna zakrywa i żeby wszystko wyglądało dobrze trzeba pomalować kawałek klapy no i samą lotkę a co za tym idzie koszty rosną więc montaż odłożyłem w czasie z wiadomych względówSedric pisze:To ta lotka która była bez mocowań i wisiała na Allegro? Koło pierwsza klasa:)
przyznam że miewam chwilę słabościsergiej pisze:proszę auto miało się sprzedawać a tu takie plany. działąj działaj
MRC pisze:pociesze Cie, moj pali ponad 20l/100 km pb98 na miescie przy dobrym upalaniuprzyznam że miewam chwilę słabościszczególnie jak tankuje pb po 5.XX ale zdaje sobie sprawę że drugiego takiego sunny już mieć nie będę także rozstanie nie jest takie proste
![]()
bede niedlugo zawijal weitec'i w dobrej cenie z deutschlandu takze podbijaj, przesylka za grosze bedzie
i też to też nie głupi tematbonzo pisze:Zawsze można wejść w gti ze stajni VW![]()
a po co?? chcesz mieć przy hamowaniu efekt taki że jak mocno zaczniesz hamować to postawi cie bokiem?? Bo jedno tylne koło zahamuje szybciej niż drugie??MRC pisze: z tyłu usunę korektory siły hamowania
Fakt pomineliśmy H&R-y a dużo dobrych opinii czytałem na ich temat i podoba mi się jak sunny siedzi na nich niestety nowe są drogie a używane ciężko dorwać... umknęła mi jedna aukcja koleś jakiś czas temu sprzedawał zestaw używany zdjęty n14 GTi sprężyny H&R + amory jakieś sportowe firmy już nie pamiętam ale markowe za 500złTo polecam jeszcze H&R jeśli gdzieś udałoby Ci się dorwać
Tak czy siak była to okazja bo w sumie w cenie sprężyn był cały zestaw no ale było minęłoSedric pisze:excel g albo ultra sr nie pamiętam dokładnie jakie to były ale też się na nie czaiłem:) Tą lotkę miałem brać ale myślałem, że ciężko będzie ją założyć więc odpuściłem. Z heblem od Puga wszystko pasuje p&p? Wchodzi na 15 felge?