Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20DE na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-01, 23:20

czajnik pisze:to z VE sa jakies problemy :-o podobno to ideał :mrgreen:
Kto ma jakieś problemy :shock:
Diament nie silnik :cool:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-10-02, 00:10

sznikers99 pisze:taniej cię przecież wyjdzie ori komp z sr20
No tego nie jestem pewien akurat ;) Drożej, ale lepiej raczej :)


PS.
Skończcie dyskusję nie na temat i nie prowokujcie się nawzajem, okej? :roll:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 06:17

EcuM z montazem taniej wyjdzie jak przekladka kompa bawienie sie z natsem a moze sie okazac ze wyjdzie Ci seria DE

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 06:47

no właśnie widzę jaki diament:) wypisujecie że wszystko takie super kolorowe tylko wsadzać ve i juz mozna zapierd.... takie to wszystko proste i banalne. to w takim razie po co ten temat??
sznikers99 pisze: Już swoje wypisałeś w temacie przekładki de vs ve i starczy
czy Ty mi sugerujesz że nie mogę nic pisać??? to jest forum dyskusyjne a nie prywatny blog wiec wybacz ale to że poczułes sie urazony nie zmienia faktu że maoge wyrażać swoje zdanie na kazdy temat.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 07:23

czajnik cały pic polega na tym, że seryjny komp nie ma sterowania zmienną fazą. Poza tym przekładka jest praktycznie plug and play

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 07:47

no to że silnik pod maskę wejdzie i do skrzyni pasuje to zrozumiałe i to nie problem. Ale własnie w elektronice zaczynaja sie schody. moze dla kogoś kto ma o tym pojęcie jest to banał ale dla przecietnego uzytkownika który zapragnie ve kolejny pieniądz do wydania:) poprostu uważam że łatwiej jest przejść np GA16 na SR20 niż SR20DE na SR20ve.

i znów jak zwykle zostanę zbluzgany:) ale śmiało juz dawno sie uodporniłem i mam to w dupie :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 08:30

czajnik teraz to przesadziłeś. W przekładce GA16 na Sr20 pół komory musisz wymienić, a tu wystarczy klika dodatkowych kabelków puścić :)

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 09:13

cholera przekonaliście mnie. może jest ktos chetny na moje DE? i gdzie mozna kupić VE?

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-10-02, 09:24

czajnik pisze:no to że silnik pod maskę wejdzie i do skrzyni pasuje to zrozumiałe i to nie problem. Ale własnie w elektronice zaczynaja sie schody. moze dla kogoś kto ma o tym pojęcie jest to banał ale dla przecietnego uzytkownika który zapragnie ve kolejny pieniądz do wydania:) poprostu uważam że łatwiej jest przejść np GA16 na SR20 niż SR20DE na SR20ve.

i znów jak zwykle zostanę zbluzgany:) ale śmiało juz dawno sie uodporniłem i mam to w dupie :mrgreen:
jak ktos sie nie zna na mechanice i elektronice to i tak nic nie pomodzi i musi komus zaplacic ...a ciekawe czy ktos liczyl ile kosztuje wykrzesanie z sr20de okolic 190-200 koni ...

i nie porównuj przekladki 1.6 na 2.0 z wymiana de na ve ...to nie to samo ...

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 09:56

dobrze już dobrze przeciez napisałem że też szukam ve żeby sobie wrzucić. a to moje de mam do sprzedania

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-02, 10:12

czajnik, VE na allegro znajdziesz bez problemu.
Ile chcesz za DE swoje ?? coś dłubane czy seria ?? Z czego to silnik ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 10:16

p10 GT zakuty wałki cat cams ITB albo rozsprzedać na cżęści?

[ Dodano: 2013-10-02, 11:54 ]
toile trzeba mieć kasy 3tysie starcząna wszystko?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 13:10

czajnik pisze:toile trzeba mieć kasy 3tysie starcząna wszystko?
Zależy ile sam zrobisz i czy masz już jakąś świnkę.

Sam silnik: http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 18951.html

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 13:31

mam smt6
cena niezła ale koleś mógłby się zdecydować czy ten silnik jest do 200sx czy n14 bo to jedna ma zaczenie.

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 14:15

no sorry ale to nie moje ogłoszenie na allegro więc nie domnie z pretensjami. ja tylko stwierdziłem że sr20 z 200sx a sr20 z n14 to nie to samo i gosc mógłby zdecydowac do czego jest ten silnik.

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 14:36

teraz to juz totalnie nic nie kumam.silnik będzie pasował do 200sx ale nie bedzie pasował do s14? :-o

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 14:38

czajnik głowa pasuje do DETa z 200SX'a

SMT6 obsługuje zmienną fazę, więc masz wszystko

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-10-02, 15:45

Fajnie się was czyta hyhy :)
Co do VE to ja nadal uwazam, ze DE jest wdziecznym silnikiem i dobrze znosi mody i generalnei podmianka na VE to dziwny pomysl. Kiedys sie napalalem na VE ale po lekturze forum, przegladnieciu kilku tematow i obadaniu tego wszystkiego na zywo uwazam, ze ladowanie ok 4500zł (czy ile to tam wychodzi na gotowo) to jednak troche duzo za te kilka KM wiecej :) Ja wiem, ze posiadacze i zwolennicy zachwalaja (no bo co innego maja robic ;)
Swietnym przykladem na to, ze DE moze urywac dupe jest ex Arbuzowoz a obecny Darowoz :) i to swietny argument dla mnie aby zaniechac skladania kasy na VE ;)

pzdr
rz

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-10-02, 16:11

Ale którego?

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-10-02, 16:15

W prezentacjach aut jest sunny data, zerknij sobie

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-10-02, 16:19

sznikers99, viewtopic.php?t=11960

PS.
Musicie kolejny temat psuć i bałaganić? Jeden nie wystarczył na te spory VE/DE? :D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-10-02, 16:43

i jak zwykle temat rozrkęcony przez czajnika , jakiś problemik z dzieciństwa z tym VE ? Jezu to zaczyna być nudne, każdy ładuje pod maskę to na co ma ochotę , i tyle
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-10-02, 17:36

kolego masz jakiś problem do mnie? to zapraszam na PW. Skoro chcę sobie wrzucić VE to chyba mogę sie dowiedzieć co potrzebuje i ile mnie to będzie kosztowało. więc prosze sie ode mnie odje......ć.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 18:44

Dobra dzieci spokój. Nie da się ukryć, że VE jest bardziej skomplikowanym i zaawansowanym silnkiem, a co za tym idzie posiadającym więcej mocy w serii. Co do wytrzymałości to się zobaczy jak trochę tych silników pojezdzi 2-3 lata, a zrobil się ostatnio wysyp.

Bankowo seryjny VE będzie mniej wysilony od dysponującego taką samą mocą DE

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-10-02, 18:48

ktoś tu chyba powinien na jakiś czas zablokować temat bo chwilowo wieje nudą, sam chciałem wrzucić sobie ve ale nie udało mi się uzyskać informacji z tego topica co z czym i za ile :-p
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-10-02, 19:07

Z tego co wyczytałem to DE jest lepsze od VE albo na odwrót już nie wiem :D

Ludzie proszę...
Już wałkowaliśmy ten temat....
I od nowa ?? dajcie sobie na wstrzymanie.
Jak bym miał wybór to ponownie włożył bym VE bo wiem już jak chodzi ogarnięty wóz.

rz na przyszły rok ustawimy się znowu ..... :D
A jeśli ci chodziło o mnie ( VE ) że widziałeś itd. to powtarzam koleiny raz że nie miałem ogarniętego wozu a teraz już jest :D

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-10-02, 19:18

Czajnik fajne masz plany :P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-10-02, 19:38

DubSon pisze:zuh, ssący chyba na 5300RPM ale mogę się mylić - piszę z pamięci ;)
Seria SR20VE ma 187KM więc nie wiem dlaczego się martwisz tym wydechowym :P
No a nie jest tak że te 187km jest dopiero jak faza załączy się na dwóch wałkach?
DubSon pisze:Spoko Panie, ja mam zamiar robić to sam, tzn. nauczyć się :)) Daleko raczej nie mieszkamy od siebie więc można współpracować :P
w sumie też chciałbym się nauczyć
sznikers99 pisze:zuh, nie baw się w seryjnego kompa jak ci tu wszyscy piszą, taniej cię przecież wyjdzie ori komp z sr20 ;-)
Taniej może nie bo różnica silnika z kompem a bez to jest 100zł
No chyba że nats mnie będzie dużo kosztował, usunięcie w sensie. Tak jak pisał bombel
Bo rozumiem że nast jest w ecu.

A takie strojenie jak wygląda? Ile taki ecu master kosztuje?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-02, 20:13

zuh pisze:Ile taki ecu master kosztuje?
Ok 200 zł jak odłaczysz sam to tylko ktos ogarniety musi Ci wystroic. Jak z podłaczeniem to z wizyta w Wawie w 1000 powieniens sie zmiescic

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-10-02, 20:25

w Łodzi Macu bierze mniej za podłączenie i wystrojenie Ecu majstra

Czajnik problem powiadasz ? nie , nie mam problemu, bardziej bawi mnie twoje wpierd* się w każdy temat odnośnie VE i zachwalanie DE , temat rzeka, po 2 do dzisiaj nie widziałem żadnego wykresu ani filmiku z twojego "nowego" silnika , a w ten czas wyjechało już chyba z 5 nowych VE , więc to chyba mówi samo za siebie , zresztą Ty budujesz auto na tor kolega na miasto, i zreszta to nie jest temat walki między DE a VE a co lepsze srepsze i ch*j wie co jeszcze , po prostu chodzi o koszta,

napsize na swoim przykładzie, odjąć wydech który kosztował mnię około 1.5tys to swap na VE to koszt około 5.5 tys , na gotowo , stawiasz płacisz wyjeżdzasz , chyba że coś wyjdzie po drodze to już wtedy inna kwestia,

i na prawde skończmy te glupie gatki na temat VE VS DE , bo to już się robi nudne, jak napisałem wyżej , RÓBTA CO CHCETA TO WASZE AUTKA TO DLA WAS MA BYĆ DOBRZE !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”