RANKING CZASÓW 1/4 PERFORMACNE GARAGE

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

RANKING CZASÓW 1/4 PERFORMACNE GARAGE

Post autor: bodek » 2009-12-06, 19:32

Można tu pisać o wynikach z fotokomórek czy g-techów i innych osiągnięciach w temacie tuningu. Najlepiej podać czas i urządzenie pomiarowe oraz dane i moc auta
Zapraszam auta dłubnięte oraz cywilne.

-------------------------------------------------------------------
RANKING CZASÓW NA 1/4 i mocy

Yapko
Nissan Sunny GTI/SR20DET
13,004, , Biala Podlaska 18.09.2011

Ali-En
Nissan Sunny GTI-R
ET 13.311/166.30km/h fotokomórka
0-96km/h 4,59s G-Tech

Adams
Nissan 200sx S14A
ET 13,325s/169,06km/h
0-100km/h 5,162s
G-Tech PRO RR

Szopen
Nissan Sunny prawie GTi /R/ 249 KM i 331NM
13.970 24.07.2011 Ulęż

zuru82:
Primera P11.144 SR20VE +T 291KM/374Nm
ET 13,8s
0-100km/h 5,9s
V-BOX

Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórka
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO

bodek
Nissan Sunny GTI SR20VE
ET 14.15s/166km/h
0-100km/h 6,05s
G-Tech PRO RR

xtomek
Nissan Primera P10GT SR20VE 213KM/227Nm
ET 14,357s fotokomórka

Bombel
Primera P11.144 SR20DE+T 227KM/291Nm
ET 14,884 s - fotokomórka
0-96km/h: 5,81 G-Tech

Snepoon
Sunny N14 GTI
ET 15,5 fotokomórki
0-100km/h: 6,6 G-Tech PRO

----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

Mas
Almera N16 QG18DE
ET 17,020s fotokomórka

Szymeq
Micra K11 CG13DE 89Km/119NM
ET 17,602s fotokomórka
0-96km/h 9,4s G-Tech

podj
Nissan 100NX GTI SR20DE+T 204KM/257Nm @ 0,45bara
ET ----
0-100 -----

dvd
Nissan 100NX GA16DS 108KM/143Nm
ET -----
0-100 -----

MICHOO
Nissan Sunny GA14DE 96KM/126Nm
ET -----
0-100 -----

-----------------------------------------------------------------






[ Dodano: 2009-12-12, 11:36 ]
proponuje podawać także urządzenie pomiarowe do czasów i rodzaj lub nazwę hamowni.

obecna konfiguracja SR20DE, pełne wnętrze
G-tech PRO RR (do 100kmh nie do 96mph)

0-100 powtarzalne 6,9-7,0s
1/4 powtarzalne 14,9-15,1s

Hamownia w Energy Gas Polska, chyba inercyjna

163KM/192Nm
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-09-24, 16:16 przez bodek, łącznie zmieniany 23 razy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-24, 21:13

Mało kto się dopisuje to i ja dopiszę siebie :)

Coobcia Czarne sunny GTI z SR20VE w chwili pomiaru 219KM i 218Nm koła 16" i opony T1R 215/40R16

0-96km/h w 5,34sek
1/4 w 13,58 przy ok 168km/h

Pomiary na G-techu Pro

Obrazek

Jak będzie cieplej to pomiary na mniejszych kołach i z większą mocą :D
Ostatnio zmieniony 2010-07-20, 22:38 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2009-12-25, 02:59

Moje wyniki z wrzesnia 2009. Sadze ze teraz daloby sie wykrecic cos lepszego ale poczekam na podzespoly umozliwiajace porzadne ustawienie zbierznosci i wtedy zobacze czy uda sie pobic ponizsze:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-06, 22:22

xtomek
Nissan Primera GT SR20VE - czerwona
ET 14,831 s
60ft 2.436
Ułęż/fotokomórki


Obrazek
W rudej zbieżność ustawiona, samochód lżejszy o ponad 50 kg i jeszcze niestrojony :-P Bedzie lepiej. A na 60 feetow nawet Adams dostaje :hah: czerwona będzie dumna z rudej.

Kolejna odsłona tego samego SR20VE/już w rudej/ po zamontowaniu wałków z SR16VE i skróceniu dolotu. I jest du...żo lepiej:
Nissan Primera SLX/VE - ruda
14,357 przy 161km/h, z przyzwoitym czasem 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
Ułęż/fotokomórki


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 18:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MICHOO
wiem o czym pisze
Posty: 85
Rejestracja: 2009-12-10, 12:56
Lokalizacja: Poznań/Ostrów

Post autor: MICHOO » 2010-02-11, 20:08

Witam odwiedziłem dzisiaj hamownie i nie wiem czy się smiać czy płakać :-/
Moje GA14DE wypluło z siebie 96.4HP i 121.6Nm.
Zmieniłem wałki na 1.6DS do tego kolektor na 73C oraz ssaca 4-2-1. Do tego takie tam pierdoły zapłon, EGR...
Zastanawia mnie tyko dlaczego po przejściu na nowe świece NGK laser Platinium wystąpił spadek 2KM. dodam że są to świece zimniejsze od standardowych z przebiegiem 15kkm, na których był robiony pomiar.
Dzieś na forum dopadłem artykuł anglojęzyczny własnie o GA16 i SR20 i tam było napisane o tych świecach. Więc je nabyłem, szkoda tylko że :razz:
W związku z tym że bardzo mało osób zajmuje się ulepszaniem GA14DE zastanawiam się co dalej??
Myslałem nad środkowym tłumikiem od GA16DS bez katalizatora. co o tym myślicie??
Gdzieś czytałem że przy niewielkich modyfikacjach z tego silnika można wycisnąć 120KM.
pomóżcie mi co dalej, za co tu się zabrać :?:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-02-11, 21:33

Może na nowych świeczkach było zapłon bardziej do przodu ustawić albo do tyłu... :D

PS. Z silnika 1,4 mi najwięcej udało się 103KM zrobić i 121Nm... Kolekotr 4-2-1, wałki DS + modzik rozrządu, stożkowy filtr, poszukam swojego wykresu na nkp na pewno dużo lepszy dół miałem jak u CIebie...

Co do 120KM to raczej nie osiągalne dla tego silnika... 110 może jakby mu sadzić głowicę z 1,6 co ma większe zawory, dodatkowo ją przeportować, splanować to może by się udało...
A no i przede wsyztkim resztę wydechu grubszą luźniejszą zapodać przy najmniej seria z GTi bo z 1,6 to to samo co w 1,4...

A fajna jeszcze opcja to np. przelorzenie wału oraz korbowodów z silnika 1,6, wówczas miałbyś coś koło 1550ccm pojemności i sporo więcej Nm bo wykorbienie 88mm...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MICHOO
wiem o czym pisze
Posty: 85
Rejestracja: 2009-12-10, 12:56
Lokalizacja: Poznań/Ostrów

Post autor: MICHOO » 2010-02-12, 11:04

Z góry wielkie dzieki za twój wykres 1.4 :-D
Bo tak się zastanawiam nad moją głowicą na której jest napisane 74c.
Może by wpakować inną od 1.6?? czy ona ma inne oznaczenie??
A co do świec to dam dzisiaj zapłon na maxa i zobaczę co się będzie działo?
Teoretycznie to te nowe świece są zimniejsze więc nie powinno tak szybko wystąpić spalanie stukowe.
Dzisiaj skończyłem lutować interfejs Consulta więc podepnę się pod kompa i zobaczę na ile mam ustawiony :mrgreen:
KUPIĘ:
Klimatyzację kompletną do N14 lub P10 z wersji GA14 lub GA16

Kejk
aktywny forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2009-12-28, 18:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kejk » 2010-03-13, 18:22

MICHOO, masz piękny wykresik i miód osiągi jak na 1.4.
Pewno czujesz niedosyt po wymianie wydechowego + te nieszczęsne świeczki.
Szkoda, że nie było hamowania przed wymianą kolektora.
Swoją drogą ładnie to optycznie u Ciebie pod machą (i nie tylko) wygląda. Ładne autko. :)
Biorę się wkrótce za swojego.

pzdr

[ Dodano: 2010-03-13, 18:29 ]
To ja też wrzucam w odpowiedni dział swojego Sunny GA16DE - hamowany 11. lutego.
Seria niemiecka 74, wywalony kat (tłumik rozprężny), wywalony EGR,
przyspieszony zapłon. Wkrótce wymiana kolektora na 73 i dalej... :)
Widać jak moment leci na łeb od 4 tys. Ciekawe na ile się wyprostuje po wymianie na 73.

Obrazek
--
K.

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 287
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-06-08, 19:45

Setkowe SR20DE+t z doładowaniem ok 0.45 bar. Turbina t25/t28. Ecumaster II + szybkie :) strojenie Coobcio

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-11-07, 13:53 przez podj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-10, 22:13

14,357 przy 161km/h przy przyzwoitym czasie 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
213KM , 227Nm
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 19:02 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-20, 22:37

UPDATE xTomek 14,357 - czas z RYK 10.07.2010 o ile dobrze pamiętam :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-21, 22:38

spoko, jutro ogarnę!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
dvd
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-12-09, 18:01
Lokalizacja: CK

Post autor: dvd » 2010-07-22, 17:55

Witam wszystkich - ja tez pragnę sie podzielic z wami wlasnymi osiagnieciami.
Wszelkie komentarze z pokora przyjme na klate !
Nissan 100NX - GA16DS - chyba nie jest tak zle ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01b8d.html
108 KM / 144 Nm

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-24, 11:04

Update zrobiony. Zapraszam wszystkich do wpisywania swoich mocy i czasów. Nie bardzo mam czas szperać po tematach i wyławiać osiągnięcia ;-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11222
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-24, 11:15

Dopisałem się :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-07-24, 11:18

Bombel ty moderatorze. Jak się dopisujesz to chociaż umieść się na odpowiednim miejscu :mrgreen: Czekam na poprawkę :-)

Reszta (Ci, którzy nie mają możliwości edytowania 1 postu :-) ) niech wpisują swoje osiągnięcia w temacie a ja będę porządkował górę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-24, 17:10

BArdzo proszę o poprawienie mnie powyzsze dane miałem z G-TECHa PRO w bardzo sprzyjajacych warunkach a na bemowie na fotokomórkach zrobiłem takie coś:

2. Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórki
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 1992
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-07-26, 15:14

Szymeq - Micra CG13DE
89Km/119NM Kreator Mocy
g-tech 9,4
1/4 - 17,97
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-26, 16:01

Małe uzupełnienie:
xtomek : 14,357 przy 161km/h, 60 ft 2,393 sek
4. zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Jak znajdziesz czas to zaktualizuj i dopisz ;-)
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 452
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-27, 06:58

xtomek pisze:Małe uzupełnienie:
xtomek : 14,357 przy 161km/h, 60 ft 2,393 sek
4. zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Jak znajdziesz czas to zaktualizuj i dopisz ;-)
Pozdro
Mój się wstawi jak auto będzie sprawne i zrobi kiedyś jakiś sensowny czas, na razie nie ma sensu......dziękuje ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-27, 18:58

Sorki, nie o to mi chodzilo. Przepraszam. Masz rację. Sam decydujesz, co i kiedy? Troche wybiegłem przed orkiestrę, bo Bodek zaczął aktualizować temat. :shock:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-12, 19:57

Odelżony o tylną kanapę i koło zapasowe + słaba trakcja

Obrazek
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 452
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-13, 09:15

Teraz można zaktualizować mój temat ;) Pomiary Coobcia znane...nie wiem czy ma fotke z V-boxa......ale w gazecie napisał 13.8 @1.4 mili i 5.9 do 100km/h :)

No i oczywiscie moce też już do aktualizacji, bo inne ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-13, 15:09

Bombel mi utarł nosa, ale 13,8 Żura musisz wstawić. :-D A Tobie, za 14,15 jeszcze raz gratulacje..... aż do Lublina :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-13, 21:51

Jakoś bardziej wierzę akcelerometrowi niż gpsowi ale oczywiście uaktualniam listę :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-14, 10:48

Zapomnielismy o Pulsarze GTI-R , którego właścicielem jest Ali-En
A ćwiartka już była, zaraz po kupnie, 13,3 wtedy.
Może jeszcze Ali-En doda jak była mierzona? No i rezultaty z hamowni by sie przydały.
Pozdro
p.s.
U żura jest na razie : 291 KM i 374 NM !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 372
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-09-14, 14:30

Oj kiedy to było, jakoś w zeszłym roku, lipiec, sierpień, SSS Kamień Śląski.
Samochód nie był hamowany.

[ Dodano: 2010-09-14, 15:33 ]
Mierzone jeszcze gtechem było 0-60 mph (96 km/h): 4,59 s
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-14, 15:26

Sprawdź tutaj, bo jakoś Cię nie mogę znaleźć:
http://sss.org.pl/archive.php
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 372
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-09-14, 19:10

23.08.2009

60ft 1.886, ET 13.311 @ 166.30 KPH
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 849
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-14, 19:41

xtomek pisze:Zapomnielismy o Pulsarze GTI-R , którego właścicielem jest Ali-En
A ćwiartka już była, zaraz po kupnie, 13,3 wtedy.
Od tego jest ten temat, żeby zainteresowani wpisywali się tutaj sami. Ciężko mi jest wyłapywać z prezentacji wszystkie osiągnięcia.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”