Almera 2.2di i gt1849v
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Almera 2.2di i gt1849v
Porywajac sie z motyka na ksiezyc wlozylem turbo z naglowka do samochodu.
Nie powiem dol jest super ale grucha jest caly czas na podcisnieniu i przy 2000rpm mam 1,5 bara
Zalozylem czujnik cisnienia doladowania i elektrozawor podcisnienia od dci i tu pojawia sie problem.
Czujnik daje 0,2-4.8v a zawor jest sterowany impulsami masy. Jak to teraz wysterowac bez ecu?
Nie powiem dol jest super ale grucha jest caly czas na podcisnieniu i przy 2000rpm mam 1,5 bara
Zalozylem czujnik cisnienia doladowania i elektrozawor podcisnienia od dci i tu pojawia sie problem.
Czujnik daje 0,2-4.8v a zawor jest sterowany impulsami masy. Jak to teraz wysterowac bez ecu?
Jakiś komparator z histerezą, który będzie porównywał sygnał z czujnika z ustawionym i do tego jakiś element wykonawczy załączający zawór - na przykład tranzystor MOS
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
a co steruje tą geometrą?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
i normalnie ciśnieniem z kolektora samo się steruje? żadnego zaworka elektrycznego ni nic?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B