1. wyeliminować zakłócenia
2. ułatwić montaż tych przewodów
3. ułatwić montaż pozostałych elementów systemu
4. mieć wszystko bezpiecznie
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/232/7886f7ea64c5f8cemed.gif)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5f8ce.html
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Zgadza się, chodziło mi ogólnie o zarabianie przewodów, nie wiem dlaczego dopisałem głośnikowyDJSzmer pisze:(woli ścisłości to nie jest przewód głośnikowy, wygląda mi bardziej na zasilający, masowy - no i konektor oczkowy też na to wskazuje)
Mam ten niebieski przewód Antena, teraz tylko jedno pytanie. Jak go dokładnie podłączyćDJSzmer pisze:8. Źle zrozumiałeś temat. Tak robimy tylko wtedy gdy przewód REM jest wtopiony w izolacje przewodu RCA. W Twoim przypadku łączysz go z przewodem REM/ANTENA (zazwyczaj niebieski) w kostce ISO radioodtwarzacza.
Mam nadzieje, że nie będą, nie chce mi się drugi raz rozbierać samochoduDJSzmer pisze:Moja uwaga, przewody RCA których chcesz użyć są mizernej jakości i mogą chłonąć zakłócenia.
1 U Ciebie chyba będzie tak jak w P11.144.Pod maską za zbiorniczkiem płynu chłodniczego wchodzi wiązka kabli w nadkole.Trzeba zdjąć koło i tą plastikową osłone w nadkolu.Puszczasz kabel tą samą drogą za zbiorniczkiem.A do kabiny wiązka wchodzi pod osłoną plastikową przy lewej nodze kierowcy.Musisz zrobić w gumowej osłonie dziure na swój kabel i jakoś go przeciągnąć.Ja przy okazji jeszcze wyczyściłem wnętrze progów bo strasznie dużo tam błota było.GrzegorzPPP pisze:Mam kilka pytań odnośnie podłączenia wzmacniacza:
1. Którędy w Primerze puścić przewodu zasilające z akumulatoraKonkretnie chodzi mi o to jak przebić się do wnętrza z pod maski.
2. Czy muszę wymieniać przewody głośnikowe które są w kostce od radia
3. Jeśli na punkt 2 odpowiedź jest TAK, to po co jeszcze oddzielnie prowadzić przewody głośnikowe od wzmacniaczaI jak to ewentualnie podłączyć