nissan murano z250
Moderator: azorek
nissan murano z250
witam jestem mechanikiem i szczęśliwym posiadaczem nisana maruno z V6 w benzynie +gaz
od niedawana pojawił sie problem z delikatnie wypadającym zapłonem na postoju podczas jazdy wszystko jest ok na postoju rejestruje błąd p0300 rozpoznano wypadanie zapłonu na różnych cylindrach
błąd rejestrowany jak i na bezynie i na gazie
co sprawdziłem ciśnienie paliwa okolo 3.5 bara ciśnienie sprężania 12bar na trzy obroty rozrusznika wszystkie równiutko
szczelność układu dolotowego
wymienione świece na platynowe
ewidentnie samochód ma jakby zbyt ubogą dawkę na biegu jałowym ktoś miał podobny problem proszę o pomoc jestem nowy na forum ale chętnie pomogę
reset parametrów adaptacyjnych także robiłem
od niedawana pojawił sie problem z delikatnie wypadającym zapłonem na postoju podczas jazdy wszystko jest ok na postoju rejestruje błąd p0300 rozpoznano wypadanie zapłonu na różnych cylindrach
błąd rejestrowany jak i na bezynie i na gazie
co sprawdziłem ciśnienie paliwa okolo 3.5 bara ciśnienie sprężania 12bar na trzy obroty rozrusznika wszystkie równiutko
szczelność układu dolotowego
wymienione świece na platynowe
ewidentnie samochód ma jakby zbyt ubogą dawkę na biegu jałowym ktoś miał podobny problem proszę o pomoc jestem nowy na forum ale chętnie pomogę
reset parametrów adaptacyjnych także robiłem
A uboga mieszanka z czego wniosek? Po sondach oemowych czy szerokopasmowka w wydechu? Podczas jazdy wszysko jest ok?
Ciśnienie na wszystkich cylindrach jest równe 12 ? Lewego powietrza nie łapie? Co zrobiłeś żeby była pewność że nie łapie lewego? Wyeliminowales ze na wolnych obrotach niedostaje jednocześnie benzyny i gazu?
Ciśnienie na wszystkich cylindrach jest równe 12 ? Lewego powietrza nie łapie? Co zrobiłeś żeby była pewność że nie łapie lewego? Wyeliminowales ze na wolnych obrotach niedostaje jednocześnie benzyny i gazu?
cewki przełożone s przodu na tył iskra bije bardzo mocno i na wszystkie cylyndry reaguje jak wyciągam cewki lecz dalej lekko utyka
nie sprawdziłem luzów zaworowych lecz myślę ze to nie problem jesli wszystkie cylindry mają równą kompresje
sondy szerokopasmowe według mnie 6 kabelków na PIERWSZYM żądnie mam bogatą i czasem sie zmienia a na drugim ciągle ubogą i nie reaguje pomimo tego ze napiećie na tej sondzie sie zmienia
co do szczelności kol toram obsikałem cały kolektor i wszystkie przewody zmywaczem do hamulców
nie sprawdziłem luzów zaworowych lecz myślę ze to nie problem jesli wszystkie cylindry mają równą kompresje
sondy szerokopasmowe według mnie 6 kabelków na PIERWSZYM żądnie mam bogatą i czasem sie zmienia a na drugim ciągle ubogą i nie reaguje pomimo tego ze napiećie na tej sondzie sie zmienia
co do szczelności kol toram obsikałem cały kolektor i wszystkie przewody zmywaczem do hamulców