![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Filterki panelowe są też dużo tańsze od chemii do czyszczenia stożków, są tez tańsze od walcowych dużych filtrów. Dlatego jestem zwolennikiem i kładę rękę na takim rozwiązaniu.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
jak już sra!@ w temacie Bziuka to masz rację ,,foo pisze:Większość modów z trylogii gównomechipaprocie zabije tu masa nim zdążą zaistniećBziuk pisze:Umówmy się słowem podsumowania, że kiedy mówimy o aucie z silnikiem 1.6 90 KM to przeróbka dolotu powoduje jedynie zmiany wizualne pod maską i akustyczne w kabinie i na zawnątrz
A ja dalej polecam pipercrossa gąbke walcowy:) fajnie wyglada, serwisowalny, przewaznie z 3x drozszy niz papier:)tofu pisze:
ale jak ja daję duży papierowy filtr to filtrację ma taką samą jak oryginał i silnik pobiera tyle ile da radę przy dużej powierzchni ssania jest mu łatwiej niż przez wąskie gardło ...
jestem Przeciwnikiem stożków po 30 żł bo przez nie widać mikro dziury po przejechaniu pary km ...
ja mam swoje doświadczenia do jakich aut wsadzałem ten filtr i w wszystkich przyniósł pozytyw