[ Primera] Primera P11 Si czyli naprawdę fajny zimowoz!
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primera P11 Si czyli naprawdę fajny zimowoz!
No niby zimowoz za śmieszne pieniądze, ale jest tak zarabisty, że postanowiłem się nim pochwalić;)
Primera p11 Si z silnikiem ga16. Do tego instalacja gazowa drugiej generacji. Wszystko to sprawia, że demonem prędkości nie jest, ale odpycha sie do przodu i taki było założenie. Stan blacharski jak za cenę roweru jest wręcz bardzo dobry. Progi nowe, nowy błotnik, maska. Spód jest ok, zakonserwowane wszystko. Elektryka szyb, działająca klima (!), Halogeny, nowe zimowki, polkubelki. No pali,jeździ świeci i nawet wygląda;) dodatkowo dostałem opony letnie i dwa pudła części których gość nie wymienił( jakieś kierunki i inne bajery). Zawieszenie sztywne, silnik chodzi dobrze, jedyne co do Zrobienia na już to łożysko z przodu.
A oto fotki na szybko zaraz po zakupie;)
Primera p11 Si z silnikiem ga16. Do tego instalacja gazowa drugiej generacji. Wszystko to sprawia, że demonem prędkości nie jest, ale odpycha sie do przodu i taki było założenie. Stan blacharski jak za cenę roweru jest wręcz bardzo dobry. Progi nowe, nowy błotnik, maska. Spód jest ok, zakonserwowane wszystko. Elektryka szyb, działająca klima (!), Halogeny, nowe zimowki, polkubelki. No pali,jeździ świeci i nawet wygląda;) dodatkowo dostałem opony letnie i dwa pudła części których gość nie wymienił( jakieś kierunki i inne bajery). Zawieszenie sztywne, silnik chodzi dobrze, jedyne co do Zrobienia na już to łożysko z przodu.
A oto fotki na szybko zaraz po zakupie;)
Ostatnio zmieniony 2016-12-16, 11:21 przez Bziuk, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
uhu! Kropka nienawiści!nice-wawa pisze:.
Ale fakt - wchodzi się w temat, liczy na szeroki opis i zdjęcia, a tu co? kilka zdań i zdjęcia nie działają...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
+10 do szybkości na samym starcie
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Ja bym z tego zrobił pełnoprawne SRi - czyli SR20 pod machę, do tego doposażenie jak przystało na SRi, a nie bieda edyszyn czyli Si........
Kolor to AJ4
Kolor to AJ4
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To ten z przeznaczeniem na wrak racing?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Na wrak będzie multipla:d
______________________________________________
Primera nastukała już ze mną na pokładzie ponad 1000 km
Klasycznie oczywiście coś stukało w przednim zawieszeniu. Także auto do garażu i szybki kontrol:
- końcówki drążków ok
- luz na maglu - nie stwierdzono
- wahacze - jeszcze pożyją
- łącznik stabilizatora - stwierdzono zgon
Szybka wymiana na TRW i jeszcze przypomniałem sobie o tulejach staba, także trzeba wejść pod auto i szybko ogarnać... no właśnie.. zdjęć niestety nie mam bo mi aparat w srajfonie świruje, ale uwierzcie, że ładnie się uśmiałem widząc ZASPAWANE mocowania od telejek Ktoś ewidentnie nie miał wyczucia kiedyś i uwalił WSZYSTKIE śruby. Masakra. Trzeba będzie troche porzeźbić i sprawdzić czy da się nagwintować pod nowe śruby.
Ehhhh... drut, wszęęędzie drut.
Pozatym Prima bez większych zastrzeżeń. Odpycha się, pali LPG w normie, wygodna, grzeje, klima wciąż działa. Zimowóż służy.
Fotki dorzuce jak bd miał sprawny telefon, żelazko albo inną mikrofale
______________________________________________
Primera nastukała już ze mną na pokładzie ponad 1000 km
Klasycznie oczywiście coś stukało w przednim zawieszeniu. Także auto do garażu i szybki kontrol:
- końcówki drążków ok
- luz na maglu - nie stwierdzono
- wahacze - jeszcze pożyją
- łącznik stabilizatora - stwierdzono zgon
Szybka wymiana na TRW i jeszcze przypomniałem sobie o tulejach staba, także trzeba wejść pod auto i szybko ogarnać... no właśnie.. zdjęć niestety nie mam bo mi aparat w srajfonie świruje, ale uwierzcie, że ładnie się uśmiałem widząc ZASPAWANE mocowania od telejek Ktoś ewidentnie nie miał wyczucia kiedyś i uwalił WSZYSTKIE śruby. Masakra. Trzeba będzie troche porzeźbić i sprawdzić czy da się nagwintować pod nowe śruby.
Ehhhh... drut, wszęęędzie drut.
Pozatym Prima bez większych zastrzeżeń. Odpycha się, pali LPG w normie, wygodna, grzeje, klima wciąż działa. Zimowóż służy.
Fotki dorzuce jak bd miał sprawny telefon, żelazko albo inną mikrofale
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
odszczurzanie czerownej strzały ciąg dalszy
SRI bieda edyszyn dostała nowy reduktor. Głowną przyczyną interwencji w tej materii był dość wyczuwalny zapach gazu pod maską w okolicach własnie reduktora mimo wymiany przewodów i inspekcji wszystkich potencjalnych miejsc wycieków. Kolejnymi powodami wymiany były skoki obrotów na biegu jałowym, takie sporadyczne falowanie, oraz wg mnie kosmiczne spalanie w cyklu stricte miejskim sięgające 16 litrów lpg przy normlanej jeździe. Do tego w pewnym zakresie obrotów dało się odczuć sporą "zmułę". Decyzja mogła być tylko jedna. Biorę kolegę poznanego na sylwestrze i działamy !
i oczywiście nie obyło się be jaj, bo skoro ktos ładuje biedną instalacje do auta to każdy grosz się liczy.. w końcu trójnik plastikowy pewnie tańszy ze złotówkę...
Oczywiście na tym nie koniec. Przy demontażu starego reduktora posypał się w rękach czujnik temperatury. Na szczęście kolega TOFU jak zawsze niezawodny - poratował trójnikami, znalazł czujnik i jeszcze na koniec elegancko wystroił niesfornego kolege BLOSA, który nie chciał od początku współpracować DZIĘKI PANIE !
Przy okazji zlokalizowałem wszystkie źródła wycieków z silnika i skrzyni. Najgorzej jest ze skrzynią gdzie spierdziela praktycznie wszędzie gdzie się da, ale na szczęście udało się dorawać skrzynke drugą razem ze sprzęgłem w dobrym stanie za śmieszne pieniądze. Już czeka wstępnie przeczyszczona na montaż, bo stara wydaje dziwne dźwięki. No cóż, skoro ktoś jeździł mając w skrzyni 1,5 litra oleju zamiast 3 to nie dziwota...
Efekt prac wykonanych w weekend: Lepiej pali i równiej pracuje na benzynie, gaz to w ogóle bajka. Lepiej jedzie, fajniej się zbiera, Dzięki strojeniu z sondą AFR, jałowe ustawione na okolice 14,7 , w wyższych partiach wychodzi na granicy 13-14 Zobaczymy teraz jak spalanie, oczywiścię reduktor się musi ułożyć, ale jestem dobrej myśli
SRI bieda edyszyn dostała nowy reduktor. Głowną przyczyną interwencji w tej materii był dość wyczuwalny zapach gazu pod maską w okolicach własnie reduktora mimo wymiany przewodów i inspekcji wszystkich potencjalnych miejsc wycieków. Kolejnymi powodami wymiany były skoki obrotów na biegu jałowym, takie sporadyczne falowanie, oraz wg mnie kosmiczne spalanie w cyklu stricte miejskim sięgające 16 litrów lpg przy normlanej jeździe. Do tego w pewnym zakresie obrotów dało się odczuć sporą "zmułę". Decyzja mogła być tylko jedna. Biorę kolegę poznanego na sylwestrze i działamy !
i oczywiście nie obyło się be jaj, bo skoro ktos ładuje biedną instalacje do auta to każdy grosz się liczy.. w końcu trójnik plastikowy pewnie tańszy ze złotówkę...
Oczywiście na tym nie koniec. Przy demontażu starego reduktora posypał się w rękach czujnik temperatury. Na szczęście kolega TOFU jak zawsze niezawodny - poratował trójnikami, znalazł czujnik i jeszcze na koniec elegancko wystroił niesfornego kolege BLOSA, który nie chciał od początku współpracować DZIĘKI PANIE !
Przy okazji zlokalizowałem wszystkie źródła wycieków z silnika i skrzyni. Najgorzej jest ze skrzynią gdzie spierdziela praktycznie wszędzie gdzie się da, ale na szczęście udało się dorawać skrzynke drugą razem ze sprzęgłem w dobrym stanie za śmieszne pieniądze. Już czeka wstępnie przeczyszczona na montaż, bo stara wydaje dziwne dźwięki. No cóż, skoro ktoś jeździł mając w skrzyni 1,5 litra oleju zamiast 3 to nie dziwota...
Efekt prac wykonanych w weekend: Lepiej pali i równiej pracuje na benzynie, gaz to w ogóle bajka. Lepiej jedzie, fajniej się zbiera, Dzięki strojeniu z sondą AFR, jałowe ustawione na okolice 14,7 , w wyższych partiach wychodzi na granicy 13-14 Zobaczymy teraz jak spalanie, oczywiścię reduktor się musi ułożyć, ale jestem dobrej myśli
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Ad@mus, działajo
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Mi nie działajo. Co się nie da? Pamiętasz na Wrocławskim jak jeden taki Mazdę 121 ujeżdżał jak dziki ? Wszystko się da....pozatym, masz blosa
PS. w wyższych AFR 13-14? Spora rozbieżność. Wynika z biegu i obciążenia czy z tego jak blos podleje?
PS. w wyższych AFR 13-14? Spora rozbieżność. Wynika z biegu i obciążenia czy z tego jak blos podleje?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Bziuk, przestały...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
UP
Wymienione sporo gratów Wpadły nowe wszystkie amory + na przodzie zawitały weiteci bo nie mogłem patrzeć na tą kozę z przodu Wpadła też nowa puducha z tyłu, bo ze starej juz prawie nic nie zostało. Oprócz tego rozebrałem wnętrze i porządnie przeczyściłem i odkurzyłem Primerą podróżowały wcześniej dzieciaki więc z tyłu mnóstwo przeróżnych smieci można było znaleźć Opróćz tego dostał nowe świece, kable, wymienione simeringi na wale od stroy koła pasowego i od strony skrzyni przy okazjii jej wymiany. Czemu wymieniłem skrzynie ? Klasyka - hałasowała. Mogłem tak jeździć, ale dorwałem fajną używkę z kompletnym sprzęgłem w cenie dosłownie złomu i to w Krakowie Podsumowując: Nie cieknie nic, nic nie hałasuje, nie stuka i jeździ
Wymienione sporo gratów Wpadły nowe wszystkie amory + na przodzie zawitały weiteci bo nie mogłem patrzeć na tą kozę z przodu Wpadła też nowa puducha z tyłu, bo ze starej juz prawie nic nie zostało. Oprócz tego rozebrałem wnętrze i porządnie przeczyściłem i odkurzyłem Primerą podróżowały wcześniej dzieciaki więc z tyłu mnóstwo przeróżnych smieci można było znaleźć Opróćz tego dostał nowe świece, kable, wymienione simeringi na wale od stroy koła pasowego i od strony skrzyni przy okazjii jej wymiany. Czemu wymieniłem skrzynie ? Klasyka - hałasowała. Mogłem tak jeździć, ale dorwałem fajną używkę z kompletnym sprzęgłem w cenie dosłownie złomu i to w Krakowie Podsumowując: Nie cieknie nic, nic nie hałasuje, nie stuka i jeździ
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...