[P/WP11.144] Amortyzatory - twarde bez obniżenia na tyl
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Amortyzatory - twarde bez obniżenia na tyl
Jau jau!
Planuje nieco podnieść tył w primerze pod kątem większej butli która będę montował. Obecnie przy pełnej butli i dwóch osobach z tyłu jak dla mnie za bardzo siedzi. Wie ktoś moze czy kupię seryjnej długości springi i większej twardości? podrzuccie jakieś pomysły;)
Planuje nieco podnieść tył w primerze pod kątem większej butli która będę montował. Obecnie przy pełnej butli i dwóch osobach z tyłu jak dla mnie za bardzo siedzi. Wie ktoś moze czy kupię seryjnej długości springi i większej twardości? podrzuccie jakieś pomysły;)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Z P12 pasuje. Jak chcesz mieć twardo, to z kombiaka - ale wtedy tyłek idzie w górę o jakieś 5-7cm. Nieco niżej z sedana/hatchbacka - 3-5cm w górę.
Możesz też zrobić takie coś jak ja - amor z N16, sprężyna P11GT. poducha amora z N16 - 1,5-2cm w górę.
Możesz też zrobić takie coś jak ja - amor z N16, sprężyna P11GT. poducha amora z N16 - 1,5-2cm w górę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Kolega Look założył do HB springi z amorem od kombiaka P12 Zatankował gazolinę na maksa, zapakował cały bagażnik - zawieszenie przysiadło o 2-3cm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mam obecnie kyb excel g i hr -35. Chodzi mi o to żeby tył przywrócić do serii a nie podnosić jakoś hardcorowo. Stąd moje pytanie o seryjnej długości springi żeby nie było mega różnicy między obniżonym przodem a seryjnym tyłem. Czy jak kupię takie springi kyb np które są ogólnodostępne to czy tył mi się zrobi miękki znowu czy jest opcja na jakieś seryjne wymiarowo ale twardsze?
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
jako, że się nie znam to się wypowiem
a tak serio, to ja obecnie mam niemal seryjne zawieszenie. Co prawda nie jest to primera a almera i n16 i jedyna różnica względem serii to są ultra sr, które są twardsze niż standard.
Różnice jakie zauważyłem (wcześniej miałem ucięte sprężyny i zwykłe amory, ale to nie ja tak wymyśliłem tylko takie auto kupiłem).
Ogólnie tył poleci trochę do góry, a nawet mocno przez jakiś czas jeździłem z wysokim tyłem i niskim przodem i nie było jakoś szczególnie źle.
Moim zdaniem nie jest wcale miękko, ale zdecydowanie bardziej komfortowo niż wcześniej. W zakręty wchodzi się cały czas dobrze, a pełny bagażnik i dwie osoby z tyłu nie powodują opadu zadka.
Najlepiej byłoby gdybyś mógł się takim zestawem przejechać i ocenić, czy Ci coś takiego odpowiada.
Jeżeli jakoś jeszcze mógłbym pomóc to chętnie
a tak serio, to ja obecnie mam niemal seryjne zawieszenie. Co prawda nie jest to primera a almera i n16 i jedyna różnica względem serii to są ultra sr, które są twardsze niż standard.
Różnice jakie zauważyłem (wcześniej miałem ucięte sprężyny i zwykłe amory, ale to nie ja tak wymyśliłem tylko takie auto kupiłem).
Ogólnie tył poleci trochę do góry, a nawet mocno przez jakiś czas jeździłem z wysokim tyłem i niskim przodem i nie było jakoś szczególnie źle.
Moim zdaniem nie jest wcale miękko, ale zdecydowanie bardziej komfortowo niż wcześniej. W zakręty wchodzi się cały czas dobrze, a pełny bagażnik i dwie osoby z tyłu nie powodują opadu zadka.
Najlepiej byłoby gdybyś mógł się takim zestawem przejechać i ocenić, czy Ci coś takiego odpowiada.
Jeżeli jakoś jeszcze mógłbym pomóc to chętnie
Lancia Ypsilon: viewtopic.php?f=93&t=22978
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
kiedyś była Almera -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20219
Możesz spróbować dać takie podkładki jak ja viewtopic.php?t=17434&postdays=0&postor ... &start=111 Nie wiem jak jest przy kyb excel g i hr -35 ale u mnie przy agx i eibach mogłem złożyć/skręcić kolumnę właściwie bez uginania sprężyny, więc wyrzeźbiłem takie dystanse z suzuki vitary.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT