Jakie auto kupić po Primerze
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Jakie auto kupić po Primerze
Witam. Posiadam Primerę P11.144 z 2001 roku hatchback, silnik SR20DE 140KM + LPG sekwencja. Nie ukrywam, autko bylo spelnieniem marzen i nie mam mu nic do zarzucenia.
Jest duze, ma ogromny bagaznik, 5 dzrzwi, ma spora moc i przyspieszenie, ciekawe wnetrze. Przy tym jest dosc oszczedne w spalaniu a eksploatacja jest w miare tania (=auto idealne, czego wiecej mozna chciec). Primera - az tyle za tak niewiele?
Niestety czeka mnie niebawem wymiana 2szt blotnikow z przodu (na szczescie mam juz zakupione) i wywalenie podziurawionego wydechu - wstawienie nowego z kwasowki. Do tego pare pierdol w zawieszeniu. Reasumujac - autko ma juz swoje lata, czeka mnie wydatek min. 2000zl na w/w naprawy.
Pomyslalem - czas wymienic na nowszy model. I tu jest problem. Mam wrazenie ze Primera jest zlotym srodkiem, ktorego gdzie indziej nie znajde. Szukam autka powiedzmy z 2.0-2,5l benzyna bez doladowania - i malo ktore z tych nowszych aut ma chociaz te 140koni czy 10s do setki (chyba ze 6 cylindrow albo wlasnie z turbo ktorego wole unikac). Mam wrazenie ze co bym nowego nie kupil to nie spelni wymagan jakie realizuje primera albo po prostu bedzie duzo drozsze w utrzymaniu...
Zeby nie przynudzac... marzy mi sie Subaru, ale tutaj koszty utrzymania sa horendalne.
Nie interesuja mnie auta z grupy VAG, czyli pasaty i inne takie kanciaste helmuty
Zastanawiam sie czy po prostu nie pozostac przy Primerze. Wiaze sie to z nakladem finansowym, ale moze warto? Czuje ze utknalem w autach do 2000r i potem jest juz tylko gorzej. A w przypadku Nissana napewno (randka z Renault)
Jest duze, ma ogromny bagaznik, 5 dzrzwi, ma spora moc i przyspieszenie, ciekawe wnetrze. Przy tym jest dosc oszczedne w spalaniu a eksploatacja jest w miare tania (=auto idealne, czego wiecej mozna chciec). Primera - az tyle za tak niewiele?
Niestety czeka mnie niebawem wymiana 2szt blotnikow z przodu (na szczescie mam juz zakupione) i wywalenie podziurawionego wydechu - wstawienie nowego z kwasowki. Do tego pare pierdol w zawieszeniu. Reasumujac - autko ma juz swoje lata, czeka mnie wydatek min. 2000zl na w/w naprawy.
Pomyslalem - czas wymienic na nowszy model. I tu jest problem. Mam wrazenie ze Primera jest zlotym srodkiem, ktorego gdzie indziej nie znajde. Szukam autka powiedzmy z 2.0-2,5l benzyna bez doladowania - i malo ktore z tych nowszych aut ma chociaz te 140koni czy 10s do setki (chyba ze 6 cylindrow albo wlasnie z turbo ktorego wole unikac). Mam wrazenie ze co bym nowego nie kupil to nie spelni wymagan jakie realizuje primera albo po prostu bedzie duzo drozsze w utrzymaniu...
Zeby nie przynudzac... marzy mi sie Subaru, ale tutaj koszty utrzymania sa horendalne.
Nie interesuja mnie auta z grupy VAG, czyli pasaty i inne takie kanciaste helmuty
Zastanawiam sie czy po prostu nie pozostac przy Primerze. Wiaze sie to z nakladem finansowym, ale moze warto? Czuje ze utknalem w autach do 2000r i potem jest juz tylko gorzej. A w przypadku Nissana napewno (randka z Renault)
Osobiście celowałbym jesli wymieniałbym:
- Renault Laguna 2 polift od 2005 w HB 2.0 sprawdzony f4r znosi lpg i 9 sek do 100,
- przy większym nakładzie finansowym laguna 3 również z 2.0 tylko tu już masz silnik nissana mr20de(m4r wg oznaczeń renault, nie wiem czy to nie ten sam co w p12 był montowany), lub F4Rt 204km niestety już turbo
- zostaje również cytryna c5 I poliftowa też ładna, 2.0 i okolice 9 do 100
- Renault Laguna 2 polift od 2005 w HB 2.0 sprawdzony f4r znosi lpg i 9 sek do 100,
- przy większym nakładzie finansowym laguna 3 również z 2.0 tylko tu już masz silnik nissana mr20de(m4r wg oznaczeń renault, nie wiem czy to nie ten sam co w p12 był montowany), lub F4Rt 204km niestety już turbo
- zostaje również cytryna c5 I poliftowa też ładna, 2.0 i okolice 9 do 100
.:Rogue4Life:.
Mam dokładnie to samo, te same odczucia ale pod sugestią osób trzecich zakupiłem accorda i już wiem że jak go sprzedam to wracam do nissana, za te pieniądze moim zdaniem nie ma lepszego, fajniejszego auta, tylko o blachę trzeba dbać ale z tym ma większość japońców problemy. Wiem że jak teraz kupię z powrotem primerę to już długo jej nie zmienię a zamiast kupować nowsze droższe auta w utrzymaniu i zakupie to wolę te różnicę zainwestować w usprawnienia Primery
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Ten sam dylemat panowie, jest chęć zmian na młodsze, ale bez większego przekonania.
P11 wciąż oferuje bardzo dużo, do pełni szczęścia mi/Nam w tym aucie brakuje jedynie skrzyni 6, automatycznej klimy i listw P11.144, co nie jest jakoś mega nie do zrobienia Tak, to złego słowa powiedzieć nie mogę.
Kusi dalej P12, każdy odradza, że kosmodrom, że tamto, owamto i jeszcze coś hehehe, ja tam lubię się ubrudzić przy aucie
P11 wciąż oferuje bardzo dużo, do pełni szczęścia mi/Nam w tym aucie brakuje jedynie skrzyni 6, automatycznej klimy i listw P11.144, co nie jest jakoś mega nie do zrobienia Tak, to złego słowa powiedzieć nie mogę.
Kusi dalej P12, każdy odradza, że kosmodrom, że tamto, owamto i jeszcze coś hehehe, ja tam lubię się ubrudzić przy aucie
Z tego co obserwuję to większość po Nissanie idzie w Mazdę lub Mitsubishi
Foo, wiesz dobrze jak wygląda sprawa z silnikami w P12 - 1.6 za słabe i wcina olej, 1.8 - komentarza nie potrzeba, QR20 - trzeba trafić zdrowy i taki, w którym były regularnie regulowane zawory. 1.9dCi i 2.2dCi - francuskie coś, YD22 - traf zadbany to raczej nie powinno być problemów - chyba, że turbo, które potrafi się rozbiegać......
Foo, wiesz dobrze jak wygląda sprawa z silnikami w P12 - 1.6 za słabe i wcina olej, 1.8 - komentarza nie potrzeba, QR20 - trzeba trafić zdrowy i taki, w którym były regularnie regulowane zawory. 1.9dCi i 2.2dCi - francuskie coś, YD22 - traf zadbany to raczej nie powinno być problemów - chyba, że turbo, które potrafi się rozbiegać......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zapomnialem dodac o wyposazeniu w Primerce: Climatronic, xenony, elektryczny zamek w klapie, hydrauliczne sprzeglo, el. szyby w 4 drzwiach.
Galant ciekawie.... myslalem o Lancerze nowej generacji... ale tam jakies nieciekawe 1.8l.... malo koni...Mitsu ma ogromny plus bo jest MiJ
Cytryny i Pugi - no nie to nie dla fana japonskich aut
edit: zapomnialem dodac ze fajnie by bylo jakby autko bylo z roku powiedzmy 2008-2010.
EDYTA: Cholerka przeczytalem ostatni post tylko. Chlopaki dzieki za tyle postow - niespodziewalem sie ze bedzie tyle odzewu. Myslalem ze to moje osobiste dziwne wrazenia. Ale osobiscie jestem perfekcjonista i idealista. Stad PRIMERA P11.144.. i nic nie ma w zamian!!!
Francuzy nie wchodza w gre... po prostu...
P12.... nie.....
Honda - nie jest zle, ale stylistycznie roznie bywa
Mazda - niestety.. widzialem 2-3 letnie z nadzartymi nadkolami (w Nysce jest kiepsko ale w nowej Mazdzie jest tragicznie)
Brakuje mi pomyslow. Subrau WRX (Lanos edition chodzi po glowie ale utrzymanie = kicha.
Wydaje mi sie ze zabrnalem do granic mozliwosci ekonomia/super auto (PRIMERA P11) i teraz bedzie tylko gorzej/drozej..
pozdrowienia dla maniakow Nissana )
Galant ciekawie.... myslalem o Lancerze nowej generacji... ale tam jakies nieciekawe 1.8l.... malo koni...Mitsu ma ogromny plus bo jest MiJ
Cytryny i Pugi - no nie to nie dla fana japonskich aut
edit: zapomnialem dodac ze fajnie by bylo jakby autko bylo z roku powiedzmy 2008-2010.
EDYTA: Cholerka przeczytalem ostatni post tylko. Chlopaki dzieki za tyle postow - niespodziewalem sie ze bedzie tyle odzewu. Myslalem ze to moje osobiste dziwne wrazenia. Ale osobiscie jestem perfekcjonista i idealista. Stad PRIMERA P11.144.. i nic nie ma w zamian!!!
Francuzy nie wchodza w gre... po prostu...
P12.... nie.....
Honda - nie jest zle, ale stylistycznie roznie bywa
Mazda - niestety.. widzialem 2-3 letnie z nadzartymi nadkolami (w Nysce jest kiepsko ale w nowej Mazdzie jest tragicznie)
Brakuje mi pomyslow. Subrau WRX (Lanos edition chodzi po glowie ale utrzymanie = kicha.
Wydaje mi sie ze zabrnalem do granic mozliwosci ekonomia/super auto (PRIMERA P11) i teraz bedzie tylko gorzej/drozej..
pozdrowienia dla maniakow Nissana )
Ostatnio zmieniony 2016-03-19, 23:22 przez NismoMan1, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli ja miałbym zmieniać swoje padło na coś innego to po pierwsze - auto starsze. Dwa im mniej elektroniki tym lepiej.
moje typy to w zależności od budżetu - Volvo 960, 240 - oczywiście kombi, Nissan 300ZX Z31, Lexus LS I/II gen, Mazda 929, Honda Legend, Nissan Maxima J30, Mitsubishi Starion, Mitsubishi Sapporo, Opel Senator, Subaru Legacy II gen w kombi.
moje typy to w zależności od budżetu - Volvo 960, 240 - oczywiście kombi, Nissan 300ZX Z31, Lexus LS I/II gen, Mazda 929, Honda Legend, Nissan Maxima J30, Mitsubishi Starion, Mitsubishi Sapporo, Opel Senator, Subaru Legacy II gen w kombi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Myslalem ze juz wszyscy spia Milo jest podzielic podobne poglady na temat Nissana. Zapomnialem dodac ze moja Primera jest bardzo atrakcyjna wizualnie i po prostu mi sie podoba (w przeciwienstwie do np. passata). Dodam fotki jak cos przy niej porobie a i teraz jest niezle.
Janusz: super pomysly, ale teraz bez kimatronika i poduszek + 4-5 drzwi (rodzina) to slabo. Wyskakuja mi tylko Ople Zafira OPC ktore są straszne... Co drugie auto z 2010 bez climatronika... nie kumam.... Primera w 2000r tyle dawala a teraz trzeba bulic?
Volvo super, najlepiej S60r ale tu Turbina
Nissan ZX - ehh pomarzyc mozna
Lexus - tu mysle i nie wiem jak utrzymanie
Mazda - rdza
Honda - nie wiem dlaczego ale mam jakies opory, chyba ze te najnowsze roczniki a na to mnie nie stac.
Maxima - mysle rowniez ale tu V6stki glownie
Subaru - boxer drogi w utrzymaniu i 4 kapcie
Mysle o ratowaniu mojej Primery, ale mam swiadomosc ze jak pojawila sie rdza to nawet po dobrej robocie zawsze bedzie doskwierala.
Dodam ze wg pomiaru i danych technicznych Primera p11.144 Sr20 140km ma jakies 9s do setki...
Noi jak kolega wspomnial, brakuje 6 biegu do (jeszcze) bardziej oszczedneo spalania.
Janusz: super pomysly, ale teraz bez kimatronika i poduszek + 4-5 drzwi (rodzina) to slabo. Wyskakuja mi tylko Ople Zafira OPC ktore są straszne... Co drugie auto z 2010 bez climatronika... nie kumam.... Primera w 2000r tyle dawala a teraz trzeba bulic?
Volvo super, najlepiej S60r ale tu Turbina
Nissan ZX - ehh pomarzyc mozna
Lexus - tu mysle i nie wiem jak utrzymanie
Mazda - rdza
Honda - nie wiem dlaczego ale mam jakies opory, chyba ze te najnowsze roczniki a na to mnie nie stac.
Maxima - mysle rowniez ale tu V6stki glownie
Subaru - boxer drogi w utrzymaniu i 4 kapcie
Mysle o ratowaniu mojej Primery, ale mam swiadomosc ze jak pojawila sie rdza to nawet po dobrej robocie zawsze bedzie doskwierala.
Dodam ze wg pomiaru i danych technicznych Primera p11.144 Sr20 140km ma jakies 9s do setki...
Noi jak kolega wspomnial, brakuje 6 biegu do (jeszcze) bardziej oszczedneo spalania.
Nowe auta maja jeszcze jedną zasadniczą wadę - koszt utrzymania. Stare auta mają jedną niezaprzeczalną zaletę - projektowali je inżynierowie, a nie księgowi.....
Starsze auto masz do wymiany tarcze hamulcową, to wymieniasz samą tarczę, a nie tarczę z łożyskiem i piastą..... Koszt naprawy 90-120zł za tarczę a nie 500zł za tarczę z łożyskiem i piastą za stronę........
VQ30DE w mojej opinii jest lepsze od SR20DE i pali niewiele więcej
Starsze auta są lepsze i bardziej dopracowane.
Starsze auto masz do wymiany tarcze hamulcową, to wymieniasz samą tarczę, a nie tarczę z łożyskiem i piastą..... Koszt naprawy 90-120zł za tarczę a nie 500zł za tarczę z łożyskiem i piastą za stronę........
VQ30DE w mojej opinii jest lepsze od SR20DE i pali niewiele więcej
Starsze auta są lepsze i bardziej dopracowane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
NismoMan1, To pozostaje Ci odratować Primerę i jeszcze nią któryś rok pojeździć.
Tak jak Janusz mówi, im nowsze auto tym droższe w utrzymaniu. Mieliśmy w rodzinie trzy Primery P11 łącznie już 6lat (srebrną z podpisu nadal mamy) i mogę stwierdzić na podstawie tych lat że koszty utrzymania tego auta są wręcz śmieszne, jedyne awarie to dwie ukręcone półosie, wymiana mechanizmu wycieraczek na ten z P10, ale to koszta bardzo małe. A tak to tylko to co się zużywa podczas eksploatacji.
Przychodzi mi do głowy Lexus IS I
Tak jak Janusz mówi, im nowsze auto tym droższe w utrzymaniu. Mieliśmy w rodzinie trzy Primery P11 łącznie już 6lat (srebrną z podpisu nadal mamy) i mogę stwierdzić na podstawie tych lat że koszty utrzymania tego auta są wręcz śmieszne, jedyne awarie to dwie ukręcone półosie, wymiana mechanizmu wycieraczek na ten z P10, ale to koszta bardzo małe. A tak to tylko to co się zużywa podczas eksploatacji.
Przychodzi mi do głowy Lexus IS I
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
To mamy sytuacje patowa. Chcialbym przesiasc sie na nowsze auto, mniej zmeczone.
Nawiasem mowiac: Ostatnio trafilem na kanal yt "auta z niemiec" czy jakos tak i Pan zazyczyl sobie elegancka P11.144 z niskim przebiegiem. Wynaleziono dla niego fajna sztuke za jakies 14kzl + oplaty
Przegladam rowniezz takie marki jak Saab czy Volvo. Oczywiscie te starsze, rdzenne i tru.
A powiedzcie mi, jak z Maxima nowszej generacji czyli 6-gen A34? (a35 chyba poza moim pulapem)
Bombel: Jezdzisz Maxima?
Poki co robie Primere. Jak juz zaczalem (dorwalem tanio 2x blotnik z ASO) to trzeba skonczyc. Ale wiecznie nia jezdzic niestety nie bede. No chyba ze trafi sie jakas nowka sztuka (tak jak bylo kiedys z Mazdami na aledrogo).
Nawiasem mowiac: Ostatnio trafilem na kanal yt "auta z niemiec" czy jakos tak i Pan zazyczyl sobie elegancka P11.144 z niskim przebiegiem. Wynaleziono dla niego fajna sztuke za jakies 14kzl + oplaty
Przegladam rowniezz takie marki jak Saab czy Volvo. Oczywiscie te starsze, rdzenne i tru.
A powiedzcie mi, jak z Maxima nowszej generacji czyli 6-gen A34? (a35 chyba poza moim pulapem)
Bombel: Jezdzisz Maxima?
Poki co robie Primere. Jak juz zaczalem (dorwalem tanio 2x blotnik z ASO) to trzeba skonczyc. Ale wiecznie nia jezdzic niestety nie bede. No chyba ze trafi sie jakas nowka sztuka (tak jak bylo kiedys z Mazdami na aledrogo).
Sam nie tak dawno, pozbyłem się z wielkim bólem swojej p11.144. Jeździłem nią ponad 8 lat.
Tak samo jak Ty, co roku miałem dylemat czy wkładać w nią kasę,czy nie wkładać.
W 2015 włożyłem w nią 3k, w zasadzie wydawało mi się ,że po za blachą wszystko jest okej.
W tym roku rdza zaczęła wychodzić w następnych miejscach (progi,błotniki tył) i postanowiłem już nie czekać i sprzedałem ją na szybko za śmieszne 2,5k zł. I teraz żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej, zanim wpakowałem kasiorę. Moja miała już 300kkm na blacie i komfort jazdy był słaby, głośno i w ogóle. Mam porównanie do żony almerki z przebiegiem 120kkm.
Wiem jedno, choć jestem wielkim fanem nissanów i przerobiłem 3 modele, nigdy już bym nie kupił auta z tamtych lat. Co mi po tym,że mało się psuło, jak rdza je zżera po całości. Mechanicznie wszystko da się ogarnąć i mieć spokój, a blacha niestety w moim odczuciu jak żre to będzie żarło.
Teraz kupując auto kierowałem się tym,że ma mi się podobać i sprawiać frajdę, ale jedynym warunkiem było to,żeby nie rdzewiało.
Tak samo jak Ty, co roku miałem dylemat czy wkładać w nią kasę,czy nie wkładać.
W 2015 włożyłem w nią 3k, w zasadzie wydawało mi się ,że po za blachą wszystko jest okej.
W tym roku rdza zaczęła wychodzić w następnych miejscach (progi,błotniki tył) i postanowiłem już nie czekać i sprzedałem ją na szybko za śmieszne 2,5k zł. I teraz żałuję, że nie zrobiłem tego wcześniej, zanim wpakowałem kasiorę. Moja miała już 300kkm na blacie i komfort jazdy był słaby, głośno i w ogóle. Mam porównanie do żony almerki z przebiegiem 120kkm.
Wiem jedno, choć jestem wielkim fanem nissanów i przerobiłem 3 modele, nigdy już bym nie kupił auta z tamtych lat. Co mi po tym,że mało się psuło, jak rdza je zżera po całości. Mechanicznie wszystko da się ogarnąć i mieć spokój, a blacha niestety w moim odczuciu jak żre to będzie żarło.
Teraz kupując auto kierowałem się tym,że ma mi się podobać i sprawiać frajdę, ale jedynym warunkiem było to,żeby nie rdzewiało.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Niebieskiej primery p11 się pozbyłem bo zgniła. Gdyby nie rdza to bym dalej nią jeździł. Zmieniłem na czarnego polifta, na razie rdzy nie ma ale pytanie: jak długo?
Przejście z przedlifta na polifta to była dobra decyzja. Pewnie bym zmienił auto na inne ale nie wiem na jakie, więc jak na razie zostaje czarny polift.
Gdzieś tam chodzi po glowie toyota avensis, tylko silniki vvti podobno z pierścieniami cos nie halo mają.
Przejście z przedlifta na polifta to była dobra decyzja. Pewnie bym zmienił auto na inne ale nie wiem na jakie, więc jak na razie zostaje czarny polift.
Gdzieś tam chodzi po glowie toyota avensis, tylko silniki vvti podobno z pierścieniami cos nie halo mają.
nie wiem o jakich pieniądzach piszecie ale nie najgorszą opcją jest też mondeo ale tylko z silnikami benzynowymi np st 3,0 albo nawet samo 2,0 da się w dobrych pieniądzach znaleźć model ze wszystkim czego potrzebujesz, eksploatacja jesli chodzi o części nie jest zle natomiast z wad to jedna zasadnicza... odpada LPG
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144
Przesiadając się z primery na mk3, to taka średnia opcja. Jak już coś kupować, to nowszych generacji, żeby było czuć tą świeżość.
Temat generalnie jest ciężki, w zależności ile gotówki jest do wydania. Ja oglądając auta z lat do połowy 2k roku, nie znalazłem nic w rozsądnych pieniądzach coby godnie zastąpiło primerkę. Dopiero od 2006- zaczynało się coś co jest warte uwagi i było czuć ten skok technologiczny, przy czym ceny już 25-30k.
Temat generalnie jest ciężki, w zależności ile gotówki jest do wydania. Ja oglądając auta z lat do połowy 2k roku, nie znalazłem nic w rozsądnych pieniądzach coby godnie zastąpiło primerkę. Dopiero od 2006- zaczynało się coś co jest warte uwagi i było czuć ten skok technologiczny, przy czym ceny już 25-30k.
Ostatnio zmieniony 2016-03-20, 20:30 przez grzeg255, łącznie zmieniany 2 razy.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
grzeg: Co proponujesz powyzej 2006r? Bo przyznam ze janic ciekawego nie widze.
Czasami mysle ze trzeba sie przeprosic z Fiatem albo starsza oklepana Audi.. Ale jakos nie moge sie przekonac.
Dzis czytalem o Mazdzie 6 2.3T MPS - mysle sobie - niezla moc, jest niezle. Ale spalanie to ma masakryczne... Ponizej 10l/100 w trasie nie zejdzie.
Swoja Primera 2.0 lece 150kmh i w 11LPG sie mieszcze (pomimo obrotow ok 4000 - szkoda ze nie ma 6stego biegu). Przy 90-100kmh to ponizej 6,5 sie zejdzie (wskazania komputera - benzyna oczywiscie). A i na przyspieszenie nie narzekam, do 100 robie w jakies 9 sekund.
Czasami mysle ze trzeba sie przeprosic z Fiatem albo starsza oklepana Audi.. Ale jakos nie moge sie przekonac.
Dzis czytalem o Mazdzie 6 2.3T MPS - mysle sobie - niezla moc, jest niezle. Ale spalanie to ma masakryczne... Ponizej 10l/100 w trasie nie zejdzie.
Swoja Primera 2.0 lece 150kmh i w 11LPG sie mieszcze (pomimo obrotow ok 4000 - szkoda ze nie ma 6stego biegu). Przy 90-100kmh to ponizej 6,5 sie zejdzie (wskazania komputera - benzyna oczywiscie). A i na przyspieszenie nie narzekam, do 100 robie w jakies 9 sekund.
Mazdy gniją w oczach, chyba bardziej od nismo, bo już po 5 latach do roboty tyłNismoMan1 pisze:grzeg: Co proponujesz powyzej 2006r? Bo przyznam ze janic ciekawego nie widze.
Czasami mysle ze trzeba sie przeprosic z Fiatem albo starsza oklepana Audi.. Ale jakos nie moge sie przekonac.
Dzis czytalem o Mazdzie 6 2.3T MPS - mysle sobie - niezla moc, jest niezle. Ale spalanie to ma masakryczne... Ponizej 10l/100 w trasie nie zejdzie.
Swoja Primera 2.0 lece 150kmh i w 11LPG sie mieszcze (pomimo obrotow ok 4000 - szkoda ze nie ma 6stego biegu). Przy 90-100kmh to ponizej 6,5 sie zejdzie (wskazania komputera - benzyna oczywiscie). A i na przyspieszenie nie narzekam, do 100 robie w jakies 9 sekund.
Po prześledzeniu całego internetu , ja osobiście byłem zdecydowany na: Mondeo Mk4, Volvo V50 (choć ciasnawe w środku), Saab 9-3fl, akurat te modele wpadły mi w oko. Poniżej tego będziesz zawiedziony, bo primerka to kawał furki. Długo szukałem i oglądałem, a skończyłem na fiaciku (w życiu bym nie pomyślał i nawet nie brałem tej marki pod uwagę).
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Toyota Corolla Verso
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_