Montaż poliuretanów
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
W 100nx'e mam caly przod na czerwonych poli. Jezdzi tak prawie 2 lata. Nie skrzypi jest ciut twardsze przedewszystkim niema bata zeby sie wyeksploatowalo.
W p10 gorne wahacze na zoltym poli z racji ze producent wycowal czerwone twierdzac ze zaslabe. Dla mnie doza roznica i na przyszlosc nie zamontuje juz czerwonych wole te twardsze.
Napewno duza roznica i efekt na +.
W p10 gorne wahacze na zoltym poli z racji ze producent wycowal czerwone twierdzac ze zaslabe. Dla mnie doza roznica i na przyszlosc nie zamontuje juz czerwonych wole te twardsze.
Napewno duza roznica i efekt na +.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
zatem zakładamy skałe;)
dzięki
dzięki
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Walczyłem dzis w swoim z żółtymi na górne wahacze. Masakra. Same zolte gumki weszly lekko w miare, wystarczylo stuknac o blat. Gorzej z metalowa, przy wbijaniu żółte zaczęły wyłazic. Prasa nie pomogła. Musialem w srodku je podszlifowac. Niepotrzebnie moze z zewnątrz troche je przyszlifowałem( chciałem zeby tuleja metalowa lekko wystawała poza nie) Efekt tego jest taki , ze po zmontowaniu na samochód i jezdzie probnej znow wylazły lekko z wahacza te gumy. Jedna strona ciasno dolega do goleni, druga ma ok 2mm wolnej przestrzeni. Może tak być ?
To u mnie jest mniejsza szczelina. Tak o połowę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Teraz to musztarda po obiedzie. Mogłem wczesniej podpytac. Podkładek nie dalo rady wsadzic, ale przez metrową rurę dopie...dokręciłem az sie nagrzaly sruby. Golen sie lekko zagieła i to jarzmo i trzyma mocniej. O wiele lepiej. Dziwi mnie dodatki kąt kól w tej chwili. Przednie schodzą się do środka , nawet wygląda to dziwnie. Na geo bede musial sie wybrac. A jeśli chodzi o właściwości jezdne to samochód prowadzi sie REWELACYJNIE. Trzyma sie jak głupi. Kumpel potwierdził i był w szoku dzis na testach.
Tylko u mnie to nie wylazło tyle, ile u Ciebie. Jakbyś nie piłował czoła to by było wszystko OK. Jakby nie to zjechane czoło poligumki to wszystko byłoby tak, jak należy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
howard512, ale mówisz, że wyszedł negatyw? To ja poproszę zdjęcie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
pisze że zmienił się kąt tylko który?? wyprzedzenie ,pochylenie czy wyprzedzenie sworznia?? wszystkie sa nieregulowane więc za cholerę nie rozumiem jakim cudem:) przy zawieszeniu z jednym wahaczem i kolumna MC Persongdy zmienimu wysokość samochodu np. sprężynami zmieni się zbieżność. ale w tym przypadku to chyba nie wchodzi w gre bo primera ma inną konstrukcje zawiasu
XXX
P11 z przodu ma pseudo McPhersona.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A chciałbym zapytać czy poliuretan naprawdę nadaje się na tuleje wahaczy? Przecież po dokręceniu tulei ona nie reaguje w żadną stronę ( ni w górę ni w dół). Nie ma takiej możliwości gdyż jest złożona z dwóch części które nie są ciasno pasowane a co więcej prawidłowy montaż zalecany jest z użyciem smaru co tylko pogarsza problem. Rozumiem poliuretan na tulejkach stabilizatora lub łącznikach (ewentualnie na tylnych tulejkach wahacza takich jak w p11) albo na poduszkach od ławy czy silnika. Przez to mogą dostawać po tyłku amortyzatory i nie będzie właściwej przyczepności do nawierzchni. Więc moim zdaniem jeśli poli to tylko w zestawieniu z gwintem . Jakie są wasze doświadczenia/ teorie ?
Oskr5, są cholernie ciasno pasowane, jak zamontujesz w wahacz to juz nie obrocisz ich.
góra-dół ma tłumic amortyzator a nie wahacz, poli ślizgają się po goleni tak na prawdę,
wahacz ma trzymać na boki goleń.
żeby nie piszczały trzeba dać sporo smaru i raz na jakiś czas powtarzać tę operację.
Mimo tego, że trochę spieprzyłem robotę jestem zadowolony z końcowego efektu. Udało mi się to poprawić i samochód prowadzi się znakomicie. Czuć różnicę. Polecam
góra-dół ma tłumic amortyzator a nie wahacz, poli ślizgają się po goleni tak na prawdę,
wahacz ma trzymać na boki goleń.
żeby nie piszczały trzeba dać sporo smaru i raz na jakiś czas powtarzać tę operację.
Mimo tego, że trochę spieprzyłem robotę jestem zadowolony z końcowego efektu. Udało mi się to poprawić i samochód prowadzi się znakomicie. Czuć różnicę. Polecam
Ja po zrobieniu przodu na poli - górne+stab+łączniki żółte, dolne czerwone też jestem bardzo zadowolony. Auto prowadzi się dużo lepiej, zakręty można brać z większą prędkością.
U mnie łączniki jak były na gumach to po pół roku już się tłukły. Na poli już grubo ponad rok i spokój
U mnie łączniki jak były na gumach to po pół roku już się tłukły. Na poli już grubo ponad rok i spokój
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Panowie
Mam czerwone poli na dole (przód). Górne wahacze na łożyskach (SLR). Brak luzów - cytując handlarzy "nic nie puka nic nie stuka" a przy jeździe na wprost auto jest dziwne - szczególnie w koleinach. Zbieżność ustawiona na zero. Kąty grają. Po zakrętach auto jeździ ładnie ale te proste. Jest mało precyzyjne - ciągle muszę korygować a przy wyprzedzaniu w koleinach dobrze pilnować. Tylko że to nie jest nerwowe myszkowanie - raczej szwędanie powolne. Jakby taki brak precyzji. Jakieś pomysły?
Może warto zbieżność inaczej ustawić. A może w międzyczasie okazało sie że wahacze SLR nie są takie dobre?
Mam czerwone poli na dole (przód). Górne wahacze na łożyskach (SLR). Brak luzów - cytując handlarzy "nic nie puka nic nie stuka" a przy jeździe na wprost auto jest dziwne - szczególnie w koleinach. Zbieżność ustawiona na zero. Kąty grają. Po zakrętach auto jeździ ładnie ale te proste. Jest mało precyzyjne - ciągle muszę korygować a przy wyprzedzaniu w koleinach dobrze pilnować. Tylko że to nie jest nerwowe myszkowanie - raczej szwędanie powolne. Jakby taki brak precyzji. Jakieś pomysły?
Może warto zbieżność inaczej ustawić. A może w międzyczasie okazało sie że wahacze SLR nie są takie dobre?
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
jedz sobie sprawdzic sama zbieznosc
czasem jest tak ze ustawią ją tak, że po zjechaniu ze stanowiska już inaczej pokazuje, ja sobie sam u kolegi na hunterze 3d robilem i zanim bylo ok 3 razy auto przetaczalem az w koncu bylo cacy
do sprawdzenia masz tez cisnienie opon-glupie ale warto wyeliminowac
sprawdz tez kondycje drazkow kierowniczych i sworzni wahacza
czy owe myszkowanie pojawilo sie po zmianie gornych na srl, czy po wlozeniu poli? a moze nagle sie pojawilo?
czasem jest tak ze ustawią ją tak, że po zjechaniu ze stanowiska już inaczej pokazuje, ja sobie sam u kolegi na hunterze 3d robilem i zanim bylo ok 3 razy auto przetaczalem az w koncu bylo cacy
do sprawdzenia masz tez cisnienie opon-glupie ale warto wyeliminowac
sprawdz tez kondycje drazkow kierowniczych i sworzni wahacza
czy owe myszkowanie pojawilo sie po zmianie gornych na srl, czy po wlozeniu poli? a moze nagle sie pojawilo?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Moze tez to byc kwestia opon. Koleiny +slaba opona= dramat.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
U mnie po montażu poli, auto w końcu zaczęło się normalnie prowadzić - dużo pewniej. Sama wymiana górnych wahaczy sporo dała.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_