[P/WP11.144] Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Wymiana gałki dźwigni zmiany biegów
Jak wymienić oryginalną gałkę zmiany biegów w W/P11.144 bez jej niszczenia?
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
By ją odkręcić trzeba silnie ścisnąć, gdy ją silnie ściśniesz, gałka się rozpadnie.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
spoko odkręcisz normalny gwint, ostatnio zepsuła mi sie moja oryginalna i chciałem zakup[ić nową w salonie ponad 360 złociszy załamka normalnie, wada naszych gałek jest taka, że jest krótki gwint a reszta nachodzi na pręt i nie każda bedzie pasować ja musiałem toczyć żeby to wyglądało jakoś, nie chciałem ciąć pręta
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
U mnie się kręci z lekkim oporem ale ..nie odkręca. Trzeba będzie chyba siłą i godnością...
Za oryginalną krzyknęli mi w ASO 180zł, teraz szukam coś w normalnych pieniądzach, niestety te co widziałem na żywo to "wiejski tuning" a na Allegro wszystko wygląda pięknie...na fotkach. Pochwalcie się co i gdzie kupiliście
Za oryginalną krzyknęli mi w ASO 180zł, teraz szukam coś w normalnych pieniądzach, niestety te co widziałem na żywo to "wiejski tuning" a na Allegro wszystko wygląda pięknie...na fotkach. Pochwalcie się co i gdzie kupiliście
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
to nie kręci Ci się gałka na pręcie tylko sama na takiej zajebistej śrubie która jest oblana tworzywem i to puszcza, czyli do odkręcenia jeszce trochę,
180 hmm to ten serwis w Koszalinie jakiś lipny,
Ja kupiłem taką skórę czarną ale musiałem dorabiać własnie śrubę do niej bo inaczej to by sterczała prawie przy radiu
180 hmm to ten serwis w Koszalinie jakiś lipny,
Ja kupiłem taką skórę czarną ale musiałem dorabiać własnie śrubę do niej bo inaczej to by sterczała prawie przy radiu
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
Sorki że się wepne.. powiedzcie mi czy gałeczka od primery p11 będzie pasować do almery n16?? Z wyglądu nadaje się, bo jest dosyć długa (tak jak oryginał) no i schemat biegów też pasi. Moim zdaniem cena gałek do almer (nie wiem jak w primerach) powinna zostać obniżona do minimum ze względu na wadę fabryczną -tak jak zrobił to vv przy przepływce w silnikach diesla. Na allegro do mojego modelu ze świecą szukać almer z oryginalną gałką, a jej cena w aso to 300zł rozbój w biały dzień co?
Witam serdecznie. Z góry przepraszam, że pytam i odgrzewam stary temat, ale nie znalazłem rozwiązania problemu, z jakim się spotkałem przy próbie wymiany gałki i skrócenia dźwigni. Nie mogę zsunąć mieszka - 3cm od spodu gałki blokuje się i nie zjeżdża niżej. Co może być przyczyną? Jakie są inne metody na zdjęcie mieszka? Mam P11.144 rocznik 2001, lift liftu
Ale jak nie zjeżdża niżej? Odkręcasz gałkę, wyciągasz "do góry" cały panel (to z mieszkiem, popielniczką i zapalniczką) i wsio. Mieszka nie zsuniesz w dół.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
mieszek zdejmujesz do góry z ramką gdyż na drążku są 2 wycięcia aby nie spadał w dół..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Dziękuję Wam Czułem te karby na drążku pod paluchami... Chyba utnę dźwignię tuż pod gałką i wystarczy. Nową gałkę mam dużo krótszą, niż oryginał - takie cięcie powinno wystarczyć - i tak wypadnie ponad 5cm poniżej gwintu. No i nie będę musiał szarpać się ze zdejmowaniem gały, bo u mnie jest bardzo mocno zacięta.