[ Almera] Nissan Almera GTI - DARO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Nissan Almera GTI - DARO
1. NICK: DARO
2. IMIĘ: Darek
3. MODEL: Nissan Almera
4. WERSJA: GTi
5. ROK PRODUKCJI: 1999r.
6. SILNIK: SR20DEH 2,0 16V 144 KM
7. OPIS AUTA:
8. DOKONANE NAPRAWY / ZMIANY :
a) wizualnie
- pełne body kit od wersji UK/JP,
- grill 2-slat JDM,
- amber corners - bezskutecznie szukałem dlatego home made,
- położona tylna wycieraczka,
- owiewki
b) silnik
- instalacja LPG,
c) dolot
- wywalony tłumi szmerów,
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
d) wydech
- ebayowy kolektor wydechowy 4-2-1 2,5" + bandaż
e) zawieszenie
- sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
9. PLANY:
Zrobić Laleczkę
a) wizualnie
- tylne lampy z lucino, lub przeróbka na podwójne podświetlanie
b) silnik
- przesunięcie zapłonu
- mod rozrządu
c) dolot
- Seria z wkładką K&N
d) wydech
- jakiś fajny tłumik końcowy
- może wycięcie katalizatora
e) zawieszenie
- auto musi pozostać funkcjonalne więc plan większej gleby ma małe szanse realizacji. Szczególnie ze względu na słabo dostępne i drogie kity do N15
f) hamulce
- nacinane nawiercane tracze przód + tył
- malowania i regeneracja zacisków przód + tył
Zdjęcia wrzucam na szybko bo temat gorący
2. IMIĘ: Darek
3. MODEL: Nissan Almera
4. WERSJA: GTi
5. ROK PRODUKCJI: 1999r.
6. SILNIK: SR20DEH 2,0 16V 144 KM
7. OPIS AUTA:
8. DOKONANE NAPRAWY / ZMIANY :
a) wizualnie
- pełne body kit od wersji UK/JP,
- grill 2-slat JDM,
- amber corners - bezskutecznie szukałem dlatego home made,
- położona tylna wycieraczka,
- owiewki
b) silnik
- instalacja LPG,
c) dolot
- wywalony tłumi szmerów,
-rura doprowadzająca zimne powietrze ze zderzaka
d) wydech
- ebayowy kolektor wydechowy 4-2-1 2,5" + bandaż
e) zawieszenie
- sprężyny Eibach ProKit –40mm (w rzeczywistości obniżenie -30mm)
9. PLANY:
Zrobić Laleczkę
a) wizualnie
- tylne lampy z lucino, lub przeróbka na podwójne podświetlanie
b) silnik
- przesunięcie zapłonu
- mod rozrządu
c) dolot
- Seria z wkładką K&N
d) wydech
- jakiś fajny tłumik końcowy
- może wycięcie katalizatora
e) zawieszenie
- auto musi pozostać funkcjonalne więc plan większej gleby ma małe szanse realizacji. Szczególnie ze względu na słabo dostępne i drogie kity do N15
f) hamulce
- nacinane nawiercane tracze przód + tył
- malowania i regeneracja zacisków przód + tył
Zdjęcia wrzucam na szybko bo temat gorący
Ostatnio zmieniony 2016-03-01, 13:42 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 2 razy.
Czerwone auta sa szybsze ...
Widać i czuć że auto chce jechać
trochę obwdnicy mi zabrakło ale do 220 bez problemu się rozpędza
trochę obwdnicy mi zabrakło ale do 220 bez problemu się rozpędza
Ostatnio zmieniony 2015-04-30, 18:53 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
DARO, Ty pisz jak wyniki z hamowni.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tej dzisiejszej oczywiście
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Sobotnie wyniki zostały potwierdzone.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DARO SUNNY GTI, moment rozumiem też się zgadza?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Odpowiem zdjęciem Adamus
HAMOWNIA dziś 20 04 2015 MOC 142,5 KM 169,5 Nm
[img]http://[/img]
Hamownia Sobota 18 04 2015 MOC 143 KM 175 Nm
Hamownia Almery w 2010 roku MOC 142,5 KM 174,3 Nm
Auto ma przejechane 217 tysiecy km z czego 100.000 na LPG
Wynik po 100.000 km przejechanych na Gazie pokazuje ze silnik trzyma moc seryjną
i jak tu się nie cieszyć
HAMOWNIA dziś 20 04 2015 MOC 142,5 KM 169,5 Nm
[img]http://[/img]
Hamownia Sobota 18 04 2015 MOC 143 KM 175 Nm
Hamownia Almery w 2010 roku MOC 142,5 KM 174,3 Nm
Auto ma przejechane 217 tysiecy km z czego 100.000 na LPG
Wynik po 100.000 km przejechanych na Gazie pokazuje ze silnik trzyma moc seryjną
i jak tu się nie cieszyć
Ostatnio zmieniony 2015-04-20, 13:15 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwone auta sa szybsze ...
Jeśli sobotni wynik jest ok i dzisiejszy pokrywa to niestety ta sobotnia hamownia dla niektorych powinna dac mocnego kopa do dlubania
[ Dodano: 2015-04-20, 14:19 ]
ps. skąd bierze sie ta dziura w przedziale 3-4tys na momencie?
prawie kazde SR tak ma;/
[ Dodano: 2015-04-20, 14:19 ]
ps. skąd bierze sie ta dziura w przedziale 3-4tys na momencie?
prawie kazde SR tak ma;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
@DARO - wywalaj końcówkę ..."med" z linku
http : / / images67. fotosik.pl /816 /f883101162f91899med.jpg <- usuń samo "med" i wklej zdjęcie.
http : / / images67. fotosik.pl /816 /f883101162f91899.jpg <- tu przykład już bez zbędnej końcówki.
Będzie ok.
http : / / images67. fotosik.pl /816 /f883101162f91899med.jpg <- usuń samo "med" i wklej zdjęcie.
http : / / images67. fotosik.pl /816 /f883101162f91899.jpg <- tu przykład już bez zbędnej końcówki.
Będzie ok.
Ostatnio zmieniony 2015-04-20, 13:21 przez Ramzes_II, łącznie zmieniany 1 raz.
Cały czas myśle o tym spadku mocy po przekroczeniu 3500 obr
czy to może przez katalizator albo przez za mały stożek.
Wynik 1 jest przed kolektorem 4-2-1 znaczy z 2010 roku
2 wynik juz po kolektorze i nie ma różnicy w wyniku końcowym .( ten z soboty )
ALE na moje oko spaliny zapitalają i blokuje je pozostawiony katalizator .
Chce go wywalić i wrzucić przelotowy tłumik i zainwestwać w większy stożek.
czy to może przez katalizator albo przez za mały stożek.
Wynik 1 jest przed kolektorem 4-2-1 znaczy z 2010 roku
2 wynik juz po kolektorze i nie ma różnicy w wyniku końcowym .( ten z soboty )
ALE na moje oko spaliny zapitalają i blokuje je pozostawiony katalizator .
Chce go wywalić i wrzucić przelotowy tłumik i zainwestwać w większy stożek.
Czerwone auta sa szybsze ...
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Ja po calym wydechu i modzie rozrzadu i cos tam jeszcze , dalej mialem taka dziure , katalizatorem sobie cos tam odetkasz , ale nie pozbedziesz sie raczej tego
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
- ryzykantos
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-09-06, 23:26
- Lokalizacja: Zdolny śląsk
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
DubSon, x2 tylko ryku nie będzie
dolną puszke rozwierc na wlocie na 80mm i wpakuj tam spiro z nadkola.
Popraw przepływ powietrza (gładkie kolanka, brak trojnikow po rezonatorach, gladka rura bez karbowan etc)
wydech zrob na przelocie fi55, srodkowy tłumik fi55 50cm i końcowy wg upodoban akustycznych. albo komorowy przelot albo przelot-ja proponuje komorowo przelotowy wejście fi50 wyjście fi 60+końcówka
wiem gdzie sa suche wkładki pipercrosa w dobrej kasie jak cos
dolną puszke rozwierc na wlocie na 80mm i wpakuj tam spiro z nadkola.
Popraw przepływ powietrza (gładkie kolanka, brak trojnikow po rezonatorach, gladka rura bez karbowan etc)
wydech zrob na przelocie fi55, srodkowy tłumik fi55 50cm i końcowy wg upodoban akustycznych. albo komorowy przelot albo przelot-ja proponuje komorowo przelotowy wejście fi50 wyjście fi 60+końcówka
wiem gdzie sa suche wkładki pipercrosa w dobrej kasie jak cos
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW