![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Po tym jak ogarnęliśmy WP11 Michala_M66 (będzie up w topicu), trzeba było się wziąć za drugie WP11.........
Na pierwszy ogień poszła półoś, bo Zielkq stwierdził, że trzeba ją profilaktycznie wymienić. Więc co? Do roboty. O dziwo przegub zewnętrzy wyszarpałem ręką i zszedł bez bólu, to z przegubem wewnętrznym nie było już tak różowo. Na całe szczęście udało się rozmontować przegub na aucie - do tej pory nie wiem jak....... No ale no matter, ważne że wylazł.
Więc co? Trzeba się dostać do pierścienia osadczego.....
Tym razem powiedziałem, że nie będę się babrał w smarze i zażądałem rękawiczek. Tak więc je dostałem - praca dużo przyjemniejsza
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Ale i tak się sporo namęczyłem, żeby zdjąć część przegubu.......
Wymiana wałka półosi dziś zostałaby zakończona, gdyby nie jeden drobny mały szczegół - frez na nowym wałku pod pierścień osadczy był za płytki
 Nijak nie szło założyć pierścienia, nie wspominając o złożeniu przegubu......
 Nijak nie szło założyć pierścienia, nie wspominając o złożeniu przegubu......Tak więc wałek półosi idzie do wymiany......
Zastanawiając się co dalej robić, bo przecież bezczynnie siedzieć nie można wzięliśmy się modzenie...... Jedna fotka na początek na zrobienie smaku
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)











 
  


 bo ja widzę tylko zmiany z płaskiego kolektora z USA na kanciaka i pisze w temacie jak byk że najlepszy jest z JDM Roller Rocker.
 bo ja widzę tylko zmiany z płaskiego kolektora z USA na kanciaka i pisze w temacie jak byk że najlepszy jest z JDM Roller Rocker.











