[P11] Wybór zawieszenia gwintowanego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
[P11] Wybór zawieszenia gwintowanego
Panowie prosiłbym o opinie i rady siedzących w temacie co do gwintu do japoncow ... lubie jezdzić nisko i twardo dlatego myśle w niedalekiej przyszłości o takim "gifcie" dla mojego czarnucha (p11), no i tu sie tamat zacieśnia bo nawet nie ma w czym przebierac...z tego co przewertowałem to miałbym do dyspozycji:
- D2
Kompletne zawieszenie gwintowane firmy D2 Racing.
Przeznaczenie: Nissan PRIMERA P11.
Posiada reglację twardości, regulację wysokości, aluminiowe mocowanie górne.
Może być dostosowane na zamówienie do różnych wariantów - ulicznego, driftu, rajdów, wyścigów.
- BC Racing
- 30 stopniowy zakres regulacji twardości (zastosowany wysokiej jakości olej nie zmienia swoich właściwości tłumienia po rozgrzaniu)
- Możliwość doboru twardości sprężyn,
- Aluminiowe mocowanie amortyzatora z możliwością regulacji kątów pochylenia kół,
- Zredukowana waga,
- Płynna regulacja wysokości,
- Gwarancja 1 rok.
Z tego co wiem jeszce INTRAX jest ale z tego co sie orientowałem dość twardy i spory wydatek oraz słyszałem coś o XYZ.Obecnie stawiałbym na D2 ale do lata jest jeszce troche czasu wiec porozglądam się jeszcze.
No dobra to teraz posłuchałbym jakiś opinii na temat przedstawionych gwintów oraz swoich (nowych) propozycji
P.s >> kit nie wchodzi w gre
- D2
Kompletne zawieszenie gwintowane firmy D2 Racing.
Przeznaczenie: Nissan PRIMERA P11.
Posiada reglację twardości, regulację wysokości, aluminiowe mocowanie górne.
Może być dostosowane na zamówienie do różnych wariantów - ulicznego, driftu, rajdów, wyścigów.
- BC Racing
- 30 stopniowy zakres regulacji twardości (zastosowany wysokiej jakości olej nie zmienia swoich właściwości tłumienia po rozgrzaniu)
- Możliwość doboru twardości sprężyn,
- Aluminiowe mocowanie amortyzatora z możliwością regulacji kątów pochylenia kół,
- Zredukowana waga,
- Płynna regulacja wysokości,
- Gwarancja 1 rok.
Z tego co wiem jeszce INTRAX jest ale z tego co sie orientowałem dość twardy i spory wydatek oraz słyszałem coś o XYZ.Obecnie stawiałbym na D2 ale do lata jest jeszce troche czasu wiec porozglądam się jeszcze.
No dobra to teraz posłuchałbym jakiś opinii na temat przedstawionych gwintów oraz swoich (nowych) propozycji
P.s >> kit nie wchodzi w gre
BC/D2 to nie byle jaki gwint...
mieszko,
Dzwoń do ISC. http://www.isc-n1.eu/
Może jeszcze się załapiesz. Mega wykończenie, jakość i materiały w bardzo dobrej jakości.
Widziałem na własne oczy. Zresztą jeśli coś Ci się wysra nie ma problemu z częściami.
Koszt 3000 zł. Zaliczka zapłacisz teraz, a resztę w lutym.
Serio warto.
Sam zamówiłem do primery gwint tego producenta. Wersja Racing Springi 8 / 6. Twardość sprężyn do wyboru.
Camber do naszych aut nie ma. Ze względu na wielo- wahacz
Opinie znajdziesz na polskich dritforach.
mieszko,
Dzwoń do ISC. http://www.isc-n1.eu/
Może jeszcze się załapiesz. Mega wykończenie, jakość i materiały w bardzo dobrej jakości.
Widziałem na własne oczy. Zresztą jeśli coś Ci się wysra nie ma problemu z częściami.
Koszt 3000 zł. Zaliczka zapłacisz teraz, a resztę w lutym.
Serio warto.
Sam zamówiłem do primery gwint tego producenta. Wersja Racing Springi 8 / 6. Twardość sprężyn do wyboru.
Camber do naszych aut nie ma. Ze względu na wielo- wahacz
Opinie znajdziesz na polskich dritforach.
Ryba, z tego co wiem to mieszko już się chyba auta pozbył. adrionGT powinien być adresatem
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."