Bo jak masz sprawnie działające hamulce to się nie da tak zagrzać tyłu, a już na pewno nie w takim aucie jak Primera.wod2u pisze:Tak czytając Wasze wypowiedzi to wychodzi, że chyba miałem po prostu pecha, że dostałem takie "luźne" klocki, skoro tyle osób zakłada i jeździ bez problemów... Trzeba było wymieniać od razu. Z drugiej strony jeśli chodzi o tył to chyba nie zdecyduję się już na żadne sportowe klocki, bo różnicy specjalnie nie czuć, a w przeciwieństwie do kejno nigdy nie udało mi się ich aż tak zagrzać, żeby były bliskie dymienia
[P11/WP11] Jakie klocki i tarcze hamulcowe
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- Lewian
- nowy na forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2012-11-05, 09:08
- Lokalizacja: Kleczew/Konin/Poznań
- Kontakt:
Ja już też po wymianie. W końcu auto zaczęło normalnie hamować Musiałem cały komplet wziąć na przód i tył. Z tyłu oczywiście zapieczone i pordzewiałe tuleje w tłoczkach się okazały, także zestaw naprawczy na obie strony musiał wlecieć. Objawy: nierówno zjedzone i tarcze i klocki a dodatkowo odbarwiona pod wpływem temp. jedna z tarcz.
Płyn hamulcowy też wymieniony w układzie. Ze 4 lata już tam był
Na przód wrzuciłem Zimmermann tarcze i klocki a na tył TRW tarcze i klocki.
Również skorzystałem z usług zaprzyjaźnionego z forum sklepu Lewiana. I jestem bardzo zadowolony, zarówno z produktu jak i podejścia do klienta ze strony Lewiana. Może i brzmi to jak reklama...ale uważam, że warto czasem też pochwalić jak ktoś profesjonalnie wykonuje swoją pracę.
Fakt, że dopiero z 1000 km przejechane ale jestem dobrej myśli. Zdam relację po przesiadce na letnie opony.
No i co mnie zdziwiło na tarczach Zimmermanna jest coraz rzadziej już widywany znaczek Made in Germany:
Płyn hamulcowy też wymieniony w układzie. Ze 4 lata już tam był
Na przód wrzuciłem Zimmermann tarcze i klocki a na tył TRW tarcze i klocki.
Również skorzystałem z usług zaprzyjaźnionego z forum sklepu Lewiana. I jestem bardzo zadowolony, zarówno z produktu jak i podejścia do klienta ze strony Lewiana. Może i brzmi to jak reklama...ale uważam, że warto czasem też pochwalić jak ktoś profesjonalnie wykonuje swoją pracę.
Fakt, że dopiero z 1000 km przejechane ale jestem dobrej myśli. Zdam relację po przesiadce na letnie opony.
No i co mnie zdziwiło na tarczach Zimmermanna jest coraz rzadziej już widywany znaczek Made in Germany:
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
I na mnie przyszła pora. Przeczytałem temat od deski do deski. Na samym początku byłem za zakupem tarcz Brembo i klocków Ferodo, ale od połowy tematu przekonaliście mnie, żeby kupić tarcze i klocki TRW. 3 ostatnie strony przemawiają za tarczą Zimmermanna i klockami ATE/Ferodo. Co więc wybrać? Potrzebuję komplet na przód (280?) do P11.144 Traveler z SR20DE pod maską.
P.S
na tyle mam 278mm?
P.S
na tyle mam 278mm?
Bombel, tylko kolega AdamTC ma kombi więc wszystko jest możliwe. Z uwagi na to,że to jest właśnie WP11.144, to ja stawiam, że z tyłu są większe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
w moim przypadku teoria bombla się sprawdza, antena z przodu i małe tarcze z tyłu ( silnik sr20 )
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
AdamTC, podrzuć VIN na PW to sprawdzę
Z VINu wyszło mi, że tarcza jest 278mm
Z VINu wyszło mi, że tarcza jest 278mm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeśli numer OEM jest
4320699J01 - 257mm -> od 03/01
4320699J04 - 278mm -> od 06/99 do 03/01
Tak zrozumiałem zapiski z NissanFasta
4320699J01 - 257mm -> od 03/01
4320699J04 - 278mm -> od 06/99 do 03/01
Tak zrozumiałem zapiski z NissanFasta
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czyli dobrze typowałem i dane z Fasta się w jakimś stopniu zgadzają
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, moim zdaniem jeśli tarcza byłaby 257 to klocek byłby bliżej czoła tarczy. Tak na patrząc po zdjęciach to na oko klocek jest oddalony od tarczy jakieś 10-15mm. Jeśli tarcza jest 257mm to chyba klocek jest bliżej czoła tarczy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeśli przód jeszcze trochę pojeździ, to zrób sobie najpierw tył, bo wygląda co najmniej źle.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik