Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zuhu - zadajesz bardzo głupie pytania. Oczywiście, że wrzucaj zdjęcia .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zrób parę fotek dolotu będzie łatwiej nam pomóc.
Z podciśnień to zostało u mnie jedynie to od regulatora paliwa
wpięte za przepustnicą.
Wygląda jakby gdzieś było lewe powietrze.
Odmy obie wpięte? jedna w kolektor druga przed przepustnice.
Z podciśnień to zostało u mnie jedynie to od regulatora paliwa
wpięte za przepustnicą.
Wygląda jakby gdzieś było lewe powietrze.
Odmy obie wpięte? jedna w kolektor druga przed przepustnice.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
adam_N14, kolejny raz masz racje. W książce "sam naprawiam" opisane jest które podciśnienia idą do tej puszki z węglem aktywnym. Wielkie dzięki dla Janusza za pomoc (podesłanie książki sam naprawiam). Okazuje się, że do tej puszki idą prawie wszystkie podciśnienia. No i je pozaślepiałem. Co się okazało że jeden z węzy odm (ten od kolektora) był dziurawy. Na filmiku słychać jak gasł po chwili, potem naprawiłem odme i już nie gasł. Silnika nie moge za długo gazować bo nie ma jeszcze płynu chłodniczego.
Nie miałem czy robić zdjęć dzisiaj. Z telefonu gdzieś znalazłem jak walczyłem z instalacją.
No i film z pierwszego odpalenia i w miare normalnej pracy silnika
http://www.youtube.com/watch?v=hxkekKcY ... e=youtu.be
Nie miałem czy robić zdjęć dzisiaj. Z telefonu gdzieś znalazłem jak walczyłem z instalacją.
No i film z pierwszego odpalenia i w miare normalnej pracy silnika
http://www.youtube.com/watch?v=hxkekKcY ... e=youtu.be
Zuhu nie ma za co dziękować Mogłem w jakimś tam niewielkim stopniu pomóc, to pomogłem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale to już nie pierwszy raz
[ Dodano: 2014-02-08, 23:14 ]
Ostatnio nie mam na nic czasu więc wolno idzie. Dzisiaj usunąłem troche instalacji.
Kilka fot. Sporo błędów z "młodości" ale wszystko da się poprawić.
Zbędna instalacja
Z przodu na zdjęciu jakiś wąski i wysoki wyszedł.
Ale mam burdel w garażu
Układ chłodzenia
Żeby kolorowo było (docelowo będą czarne)
Układ dźwigni do zmiany biegów
Z tyłu
________________________________________________________________________
Panowie pomocy
Potrzebny jest mi opis przekaźników do primery P10. Przekaźniki które są w komorze silnika.
Super byłoby jakby był tez opis bezpieczników w kabinie.
[ Dodano: 2014-02-08, 23:14 ]
Ostatnio nie mam na nic czasu więc wolno idzie. Dzisiaj usunąłem troche instalacji.
Kilka fot. Sporo błędów z "młodości" ale wszystko da się poprawić.
Zbędna instalacja
Z przodu na zdjęciu jakiś wąski i wysoki wyszedł.
Ale mam burdel w garażu
Układ chłodzenia
Żeby kolorowo było (docelowo będą czarne)
Układ dźwigni do zmiany biegów
Z tyłu
________________________________________________________________________
Panowie pomocy
Potrzebny jest mi opis przekaźników do primery P10. Przekaźniki które są w komorze silnika.
Super byłoby jakby był tez opis bezpieczników w kabinie.
widziałem Buggy z podobnie zamontowanym układem chłodzenia, ale mam pytanie- nie boisz się że chłodnica może strzelić i płynem dostaniesz po karku? Myślisz nad jakiś zabezpieczeniem tego?
P.S. Wielki szacun za projekt
P.S. Wielki szacun za projekt
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
vixo, wielkie dzięki, tego mi było trzeba
Misiek, chyba wszystkie tego typu maszyny mają podobnie chłodnice zamontowaną. Obawiam się, że jak chłodnica strzeli to będę poparzony. Robiąc osłonę przed poparzeniem stracę na chłodzeniu chłodnicy. Myślę nad przeniesieniem chłodnicy ale zbytnio nie mam gdzie
Mam schemat ale jakbyś mógł to wyślij na zuh1305@wp.pl może będzie inny niż mój.
__________________________________________________________________
[ Dodano: 2014-03-17, 21:43 ]
Co to jest PTC? Bo Heater to grzałka.
Wie ktoś może od czego są przekaźniki które są na prawo od przekaźnika HORN? Na zdjęciu które wrzucił vixo.
Misiek, chyba wszystkie tego typu maszyny mają podobnie chłodnice zamontowaną. Obawiam się, że jak chłodnica strzeli to będę poparzony. Robiąc osłonę przed poparzeniem stracę na chłodzeniu chłodnicy. Myślę nad przeniesieniem chłodnicy ale zbytnio nie mam gdzie
Mam schemat ale jakbyś mógł to wyślij na zuh1305@wp.pl może będzie inny niż mój.
__________________________________________________________________
[ Dodano: 2014-03-17, 21:43 ]
Co to jest PTC? Bo Heater to grzałka.
Wie ktoś może od czego są przekaźniki które są na prawo od przekaźnika HORN? Na zdjęciu które wrzucił vixo.
RAD FAN to wiatraki chłodnicy. RAD FAN2 jest wtedy, kiedy wiatraki są dwubiegowe. Normalnie masz tylko RAD FAN1.
HORN to klakson
FR FOG LAMP to przednie przeciwmgłowe
AIR CON - klima
FUEL PUMP - wiadomo
PTC HEATER - podgrzewanie przepustnicy?! Szczerze powiedziawszy też się zastanawiałem nad tym.
HORN to klakson
FR FOG LAMP to przednie przeciwmgłowe
AIR CON - klima
FUEL PUMP - wiadomo
PTC HEATER - podgrzewanie przepustnicy?! Szczerze powiedziawszy też się zastanawiałem nad tym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wielki dzięki.
Jeszcze bezpieczniki
Niektóre wiedziałem to napisałem, niektórych nie jestem pewny i ich nie pisałem.
tail lamp
starter rozrusznik
hazard
horn klakson
driving lamp
heat seat
meter
turn
fr defog
stop lamp światło stop
room lamp lampka w kabinie?
anti skid
h/lamp wiper
iplecontrol
fat. fog lamp
heter blower motor
wiper fat
fuel pump pompa paliwa
air bag poduszka powietrzna
audio radio
air-con
mirror lusterko
cigar lighter zapalniczka
fog lamp
Mogą być literówki bo spać mi się chce i nie widzę dobrze na oczy
A chodziło mi o te przekaźniki
Jeszcze bezpieczniki
Niektóre wiedziałem to napisałem, niektórych nie jestem pewny i ich nie pisałem.
tail lamp
starter rozrusznik
hazard
horn klakson
driving lamp
heat seat
meter
turn
fr defog
stop lamp światło stop
room lamp lampka w kabinie?
anti skid
h/lamp wiper
iplecontrol
fat. fog lamp
heter blower motor
wiper fat
fuel pump pompa paliwa
air bag poduszka powietrzna
audio radio
air-con
mirror lusterko
cigar lighter zapalniczka
fog lamp
Mogą być literówki bo spać mi się chce i nie widzę dobrze na oczy
A chodziło mi o te przekaźniki
tail lamp - światła pozycyjne
hazard - awaryjne
driving lamp - światła drogowe
heat seat - podgrzewane fotele
meter - zegary
turn - kierunki
rr defog - grzanie tylnej szyby
anti skid - coś z ABSem
h/lamp wiper - wycieraczki lamp
idle control - coś z wolnymi obrotami - pewno krokówka ect.
frt. fog lamp - przednie przeciwmgłowe
heter blower motor - dmuchawa nagrzewnicy
wiper frt - przednie wycieraczki
air-con - klima
rr fog lamp - tylne przeciwmgłowe
hazard - awaryjne
driving lamp - światła drogowe
heat seat - podgrzewane fotele
meter - zegary
turn - kierunki
rr defog - grzanie tylnej szyby
anti skid - coś z ABSem
h/lamp wiper - wycieraczki lamp
idle control - coś z wolnymi obrotami - pewno krokówka ect.
frt. fog lamp - przednie przeciwmgłowe
heter blower motor - dmuchawa nagrzewnicy
wiper frt - przednie wycieraczki
air-con - klima
rr fog lamp - tylne przeciwmgłowe
Ostatnio zmieniony 2014-03-18, 16:57 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon możliwe - ja dziś już nie myślę.... Juto wyciągnę u siebie bezpiecznik i sprawdzę co nie świeci.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon masz rację TAIL LAMP to pozycyjne - przód+tył
Zuh zobacz to
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... cal/relay/
Zuh zobacz to
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... cal/relay/
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Już nie raz woziłem do zaciskania i stwierdziłem, że w końcu muszę sobie kupić. Czasami robie ludziom hamulce to przyda się. Chciałbym kupić jakąś lepszą która też ogarnie stalowe przewody. Zdarzało się, że końcówka miała wyjechany sześciokąt i musiałem wymieniać cały przewód bo nie miałem jak zacisnąć stalowej rurki. Chociaż na samą miedź też by starczyła.
A ostatnio się zabrałem za niego. Rozebrałem na części pierwsze pospawałem wszystko. na gotowo. Teraz muszę jeszcze niektóre elementy poprawić, coś uciąć, coś przeszlifować.
Ogólnie już doszedłem do ładu. No nie mam jeszcze sondy podłączonej. Cały był skręcony i w sumie gotowy był do jazdy ale nie miałem założonej tarczy sprzęgła. Jeszcze czeka mnie malowanie na gotowo i złożenie wszystkiego do kupy. No i jazda
Potem to już takie dodatki typu kubełek, błotniki, wyciągarka ale to już w czasie użytkowania.
Ale jak na razie czasu brakuje.
Za jakiś czas będę pomagał kumplowi w budowie barracudy więc będzie z kim jeździć.
[ Dodano: 2014-09-13, 10:32 ]
Kilka pomalowanych elementów i częściowo rama. W takich będzie kolorach.
Wkleiłem linki w taki img ale jakoś nie pokazują się, nie wiem dlaczego
Tu link do galerii https://plus.google.com/photos?banner=p ... 6130982872
linki naprawione
[ Dodano: 2014-10-13, 22:42 ]
Znowu się trochę wziąłem za buggy
A tak wygląda SR20, jeszcze nie wszystko zamontowane
Ogólnie już doszedłem do ładu. No nie mam jeszcze sondy podłączonej. Cały był skręcony i w sumie gotowy był do jazdy ale nie miałem założonej tarczy sprzęgła. Jeszcze czeka mnie malowanie na gotowo i złożenie wszystkiego do kupy. No i jazda
Potem to już takie dodatki typu kubełek, błotniki, wyciągarka ale to już w czasie użytkowania.
Ale jak na razie czasu brakuje.
Za jakiś czas będę pomagał kumplowi w budowie barracudy więc będzie z kim jeździć.
[ Dodano: 2014-09-13, 10:32 ]
Kilka pomalowanych elementów i częściowo rama. W takich będzie kolorach.
Wkleiłem linki w taki img ale jakoś nie pokazują się, nie wiem dlaczego
Tu link do galerii https://plus.google.com/photos?banner=p ... 6130982872
linki naprawione
[ Dodano: 2014-10-13, 22:42 ]
Znowu się trochę wziąłem za buggy
A tak wygląda SR20, jeszcze nie wszystko zamontowane
No, w końcu jakiś UP
Ładne to to będzie, ale do pierwszej jazdy w terenie
Ładne to to będzie, ale do pierwszej jazdy w terenie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ale to będzie latać! powodzenia
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Coś nie halo z silnikiem. Panowie pomocy.
Silnik na początku kuleje. Przy odpalaniu muszę lekko przygazować i chwile trzymać na gazie inaczej zgaśnie. Potem chodzi nawet znośnie i jak już się nagrzeje to silnik kuleje, czasami zgaśnie. Jak się przygazuje to potrafi strzelić w dolot. Zapłon ustawiony mniej więcej pośrodku. Czujnik stukowy chyba jest pęknięty, nie wiem jak sprawdzić czy jest sprawny. Niby powinien bez stukowego poprawnie działać? Sondy nie mam podłączonej ale czy to może być przyczyną? Mam zamontowany prowizorycznie filtr z horneta bez obudowy.
Czy coś co napisałem może być przyczyną?
Co może być jeszcze nie tak?
Może coś z elektroniką?
Nagrałem film ale w sumie prawie nic nie słychać.
https://www.youtube.com/watch?v=h1Tj0qh ... Qtp8gXCFGw
Silnik na początku kuleje. Przy odpalaniu muszę lekko przygazować i chwile trzymać na gazie inaczej zgaśnie. Potem chodzi nawet znośnie i jak już się nagrzeje to silnik kuleje, czasami zgaśnie. Jak się przygazuje to potrafi strzelić w dolot. Zapłon ustawiony mniej więcej pośrodku. Czujnik stukowy chyba jest pęknięty, nie wiem jak sprawdzić czy jest sprawny. Niby powinien bez stukowego poprawnie działać? Sondy nie mam podłączonej ale czy to może być przyczyną? Mam zamontowany prowizorycznie filtr z horneta bez obudowy.
Czy coś co napisałem może być przyczyną?
Co może być jeszcze nie tak?
Może coś z elektroniką?
Nagrałem film ale w sumie prawie nic nie słychać.
https://www.youtube.com/watch?v=h1Tj0qh ... Qtp8gXCFGw