Hejo.
Na samym początku dam cennik rzeczy które chce wymienić:
Komplet sworzni z Oyodo (50zł)
Komplet drążków kierowniczych z Oyodo(50zł)
Komplet tarcz przód z Oyodo (130zł)
Komplet klocków przód z Oyodo (50zł)
Zbierzność/Geometria (70zł)
Robocizna u kumpla (50zł)
Byłem na przeglądzie pokolizyjnym (walnąłem sarne i głupi zadzwoniłem po policje...). Autko spokojnie go przeszło, z tym że prawy sworzeń do wymiany bo jest w nienajleprzym stanie... Tarcze i klocki juz od 3 mechaniora słyszę że lepiej już je wymienić bo klocki już są zużyte prawie. Jak wymieniać sworzeń, to parami. Przy tym będe musiał zrobić geometrie, więc chyba warto przy okazji wymienić końcówki drążków co? Zwłaszcza że koszt chyba nie jest zbyt wysoki za nowe.
I to jest właśnie pytanie, czy wymienić drążki przy okazji wymiany sworzni i geometrii? I co powiecie o marce Oyodo. Wiem że często w niektórych modelach części od nich idą na 1 montaż i chyba nie jest to firma XYZ, tylko taki sobie średniak.
[N16] Wymiana sworzni i geometria
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
Nie jest konieczne ustawianie geometrii przy wymianie sworzni. Są tak niewielkie różnice, że po wymianie geometria mieści się w normie. Tak samo sworzni nie trzeba wymieniać parami. Przeważnie prawy sworzeń dostaje bardziej niż lewy.
Cena jak na sworznie to niska, ja za swoje płaciłem 45zł ale za sztukę z tym, że do primery.
Cena jak na sworznie to niska, ja za swoje płaciłem 45zł ale za sztukę z tym, że do primery.