Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 09:55
Cenowo to podejrzewam że ok 3-4 x VE
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169 Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: killer2000 » 2014-01-29, 10:09
na saksach mieli taki silnik za 3250zł po remoncie odmalowany ,że ho ho
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694 Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin
Post
autor: yapko » 2014-01-29, 10:12
mniej 4k można mieć w PL. Z podejścia masz 250 koni, świst turbo i blow-offa
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-29, 10:17
http://www.ebay.com/itm/NISSAN-AVENIR-G ... 91&vxp=mtr
Coś takiego?
yapko pisze:
Wysłany: Dzisiaj 10:12
mniej 4k można mieć w PL
To nie taka znów tragedia, VE drożej wychodzi chyba?
Ile one miały seryjnie mocy?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2014-01-29, 10:35
adrionGT pisze: VE drożej wychodzi chyba?
Nie, za VE dajesz poniżej 3kPLN chyba
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694 Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin
Post
autor: yapko » 2014-01-29, 10:37
tak, silvertop. Jak ktoś będzie miał farta to przy okazji przytuli turbine na łożysku kulkowym.
DET wychodzi drożej za samo kupno, a i skompletowanie osprzętu jest droższe
seryjnie miały 210 koni i mogły ciągać napędy 4x4. Wytrzymałe silniki co potwierdzają projekty tutaj
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2014-01-29, 10:47
Osobiście chyba wolałbym takiego DETa poszukać i wrzucić niż VVL
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 10:58
Ale ten det to goły słupek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2014-01-29, 11:03
vixo , ten silnik co wstawił
adrion jest w pełni kompletny (wszystkie graty co są przy silniku) jak na fotach + wiązka silnikowa + ECU
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 11:08
Akurat w link nie zaglądałem
Ale cena spoko
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169 Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: killer2000 » 2014-01-29, 11:20
z osprzętem jest przesyłka pewnie tyle co silnik
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2014-01-29, 11:47
killer2000 , to trzeba pogadać z
nismojoe , on jak będzie ściągał kontenerem to taniej wyjdzie
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-29, 12:12
Jakby zrobić w P11 takiego seryjnego DET'a to silnik chyba nie powinien sprawiać kłopotów? Oczywiście bez szaleństw z mocą, po prostu TURBOdupowóz
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2014-01-29, 12:26
Jak wsadzisz takiego DETa w pełni seryjnego (wiadomka dobrze jest mieć FMIC i BOV
), to sobie sporo polatasz, możesz nawet LPG założyć i będzie miodzio
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-29, 12:39
DubSon pisze: Jak wsadzisz takiego DETa
Ale by był szał na wsi jak każdy by myślał że to nadal zwykłe 1.6
a LPG by musiało być
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 12:52
Wycieraczki nie nadążały by stringów z szyby zbierać
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-29, 12:56
HAHA
ale wyleczyłoby się kilka pasków I BEMEK
Trzeba dobrze to przemyśleć
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123 Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: dylson » 2014-01-29, 17:01
adrionGT , moim zdaniem bez 15stu kola nie masz co podchodzic do tematu, silnik przy swapie z GA to tylko jeden z elementow. Za ta kase mozesz kupic sobie drugie auto typowo do zap...
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862 Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Ryba » 2014-01-29, 18:37
dylson , 15... trochę przesadziłeś ale zgodzę się z Tobą, że kupno silnika DET to dopiero początek wydatków
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123 Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: dylson » 2014-01-29, 19:13
Moze wyjsc wiecej lub mniej w zaleznosci od tego za ile uda sie kupic poszczegolne czesci i czy bedzie to robione przez kogos czy samemu. Zaraz sie okaze, ze seryjne sprzeglo nie daje rady a uzywane czesci nie sa w dobrym stanie, dlatego uwazam, ze nie jest to zawyzony kosztorys.
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252 Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:
Post
autor: MagicalFire » 2014-01-29, 19:53
sznikers99 , ja bym był za zrobieniem na każdy rodzaj nowego tematu
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 21:16
Silnik, komp, skrzynia, wiązka, pół osie, Linka gazu, sprzęgła, licznika
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 21:38
Do VE niepotrzebny xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005 Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:
Post
autor: bonzo » 2014-01-29, 21:39
vixo pisze: Akurat w link nie zaglądałem
Ale cena spoko
Weź Ty się ogarnij trochę
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 21:49
bonzo , już
Na tel mi z jebaja erroruje
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-29, 23:08
Silnik + osprzęt (icek, kolektor,turbo itd)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-30, 08:19
vixo pisze: Za ta kase mozesz kupic sobie drugie auto typowo do zap...
Wiem, np saab 9-5 2.0T za 15tyś można go kupić i już trochę zmodzić
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2014-01-30, 08:49
To nie moja gadka
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678 Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp
Post
autor: adrionGT » 2014-01-30, 09:05
łee, haha nie wiem czemu się tak zrobiło
No dobra, to skoro do swapu DETa oprócz silniki dochodzi jeszcze mnóstwo innych kosztownych zabawek, to prościej wmontować któreś VE. Wystarczy silnik z osprzętem podstawowym
http://www.ebay.com/itm/NISSAN-PRIMERA- ... 3f&vxp=mtr
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177 Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Kwietas » 2014-01-30, 12:00
DubSon pisze: Jak wsadzisz takiego DETa w pełni seryjnego (wiadomka dobrze jest mieć FMIC i BOV
), to sobie sporo polatasz, możesz nawet LPG założyć i będzie miodzio
Czy to nie byłoby zbyt piękne, by było prawdziwe?
Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie...