Nissan Patrol - przeróbki do terenu
Nissan Patrol - przeróbki do terenu
Witajcie, jestem tutaj nowy i chciałbym w niedługim czasie dołączyć do Waszego grona posiadaczy Patrola
Różnego typu fora i informacje w internecie przeglądam od bardzo dawna i im więcej czytam tym mniej wiem i chciałbym podsumować swoją wiedzę
Mój typ to Nissan Patrol GR60 (chcę mieć 100% blokadę tylnego mostu) Czy Hiszpan będzie lepszy?
Silnik? Chyba tylko i wyłącznie 2.8TD 116KM i teraz pytanie, czy on nie będzie za słaby do przeróbek które mnie interesują? Dołożyć intercooler i delikatny chip?
Dodam na samym początku, że Patrol będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do terenu, możliwie jak największego, ale bez przesady
Interesuje mnie lift budy (jaki (ile cali?) można zrobić najmniejszym kosztem?)
Podniesienie zawieszenia o 2" (chyba że da się więcej) koszt sprężyn itp. ok 2500zł wtedy bez zbędnych przeróbek opuszczania skrzyni itp.?
Koła chciałbym wsadzić 33-35" opony typu Simex chyba będą najlepsze do pól, lasów, błota, śniegu z błotem
Czy z kołami rzędu 35" trzeba przerabiać przełożenia w dyfrach czy da radę jeździć na standardowych? Jeśli tak to ile pieniążków to kosztuje i czy jest sens się w to pchać i pozostać przy 33"?
To chyba by było tyle, chyba że o czymś istotnym zapomniałem nie licząc snorkela i wyciągarki, ale to nie pali się
Różnego typu fora i informacje w internecie przeglądam od bardzo dawna i im więcej czytam tym mniej wiem i chciałbym podsumować swoją wiedzę
Mój typ to Nissan Patrol GR60 (chcę mieć 100% blokadę tylnego mostu) Czy Hiszpan będzie lepszy?
Silnik? Chyba tylko i wyłącznie 2.8TD 116KM i teraz pytanie, czy on nie będzie za słaby do przeróbek które mnie interesują? Dołożyć intercooler i delikatny chip?
Dodam na samym początku, że Patrol będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do terenu, możliwie jak największego, ale bez przesady
Interesuje mnie lift budy (jaki (ile cali?) można zrobić najmniejszym kosztem?)
Podniesienie zawieszenia o 2" (chyba że da się więcej) koszt sprężyn itp. ok 2500zł wtedy bez zbędnych przeróbek opuszczania skrzyni itp.?
Koła chciałbym wsadzić 33-35" opony typu Simex chyba będą najlepsze do pól, lasów, błota, śniegu z błotem
Czy z kołami rzędu 35" trzeba przerabiać przełożenia w dyfrach czy da radę jeździć na standardowych? Jeśli tak to ile pieniążków to kosztuje i czy jest sens się w to pchać i pozostać przy 33"?
To chyba by było tyle, chyba że o czymś istotnym zapomniałem nie licząc snorkela i wyciągarki, ale to nie pali się
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Hiszpan ze względu na resory już na starcie ma gorsze właściwości terenowe
Przy silniku 2,8 przede wszystkim zadbaj o chłodnice najlepiej nową
Lift budy to tylko po to żeby lepiej ramę domyć
Zawieszenie 2'' to minimum i jego wymiana nie ciągnie za sobą dodatkowych zmian w zawieszeniu , wystarczy tylko opuścić skrzynie
Koła 33'' to tez minimum najlepiej na feldze et-25 lub 30 przy 35'' można jeździć bez przełożeń jest trochę gorzej ale do przeżycia
Przy silniku 2,8 przede wszystkim zadbaj o chłodnice najlepiej nową
Lift budy to tylko po to żeby lepiej ramę domyć
Zawieszenie 2'' to minimum i jego wymiana nie ciągnie za sobą dodatkowych zmian w zawieszeniu , wystarczy tylko opuścić skrzynie
Koła 33'' to tez minimum najlepiej na feldze et-25 lub 30 przy 35'' można jeździć bez przełożeń jest trochę gorzej ale do przeżycia
Użytkowany z głową wytrzyma wiele. Z zawieszeniem 4" się wstrzymaj, sporo większe koszty niewiele zwiększające dzielność w terenie. Jeśli to Twoje pierwsze auto terenowe, to pobaw sie trochę na niewielkich modyfikacjach. Później będziesz sam widział co zmieniać.Byzon pisze:Silnik wytrzyma opony 35" w kopnym podłożu?
http://tablica.pl/oferta/chlapacz-nissa ... 11ad451c6d
Jakoś tak. Ale dokładnie nie pamietam bo już dawno swoje wywaliłem.
Jakoś tak. Ale dokładnie nie pamietam bo już dawno swoje wywaliłem.
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Proszsze Bycze jaja