Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy
Moderator: Maniek-ol
Butla nie duża ale spalanie 5,7 (tylko raz tak mi wyszło bo ciężko mi jest jeździć eko)
Normalna jazda 7,5
Max jakie miałem to 10 xD
Normalna jazda 7,5
Max jakie miałem to 10 xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
winne sa ustawienia w programie a nie koniec gazu,dzixonZSL pisze:Powiem Wam, że kilka raz otarłem się o śmierć przez to LPG. Zacząłem wyprzedzać i tak zaczeła mi skubana szarpać i się dusić, ledwo co wyhamowałem i się schowałem. Potem zauważyłem, że takie objawy mam jak jeżdze na końcówce gazu. Muszę tego pilnować
Nooo u mnie na sekwencji jak gaz się skończy to nie ma nic, nawet szarpnięcia, osłabnięcia, w ogóle nie czuć momentu przełączenia. Tylko ten piskacz w przełączniku drze się jak głupi. Ale auto idzie cały czas jak złe. Za pierwszym razem aż sam się zdziwiłem, że to takie "bezbolesne".
Rekord na zbiorniku to 412km (9.6l/100km), ale wtedy zostały jeszcze ze 2l gazu, więc może 430 by pękło:P Tak na co dzień w jeździe mieszanej 360-370km to norma.
Rekord na zbiorniku to 412km (9.6l/100km), ale wtedy zostały jeszcze ze 2l gazu, więc może 430 by pękło:P Tak na co dzień w jeździe mieszanej 360-370km to norma.
pozdr. Kamil
Mój rekord padł jak jechałem na wczasy do Bułgarii , w Rumunii tyle nabili gazu że nawet zawór nie odbił - a sprawny jest do tej pory . Na zbiorniku przejechałem 470 km ale obciążony i przez góry , gdzie prędkość max 100 km/h.Do zbiornika wchodzi 48 l ale średnie spalanie 13l gazu teraz mi wychodzi .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
I ja cos polece: mam STAGa 200, niedawno wymieniony reduktor na AC-R01 i listwa wtryskowa OMVL (dysze ok. 3mm); do tego zmienilem wezyki (listwa-kolektor) z fi 5 na 4 wystroilem i spalanie spadlo z 12-15 na 9L (sprawdzone na trasie do Niemiec na odcinku 1100km i nie w trybie eco).
U mnie wezyki maja niestety po 24cm a dysze w kolektorze nawiercono niezgodnie ze sztuka.
U mnie wezyki maja niestety po 24cm a dysze w kolektorze nawiercono niezgodnie ze sztuka.
Ostatnio zmieniony 2014-01-07, 08:05 przez GrzyBek80, łącznie zmieniany 1 raz.
samo dobranie dobrej listwy i uregolowanie dlugosci wezykow daje wymierne efekty, ja w moim Avensis przekladalem listwe, wezyki byly 4 roznej dlugosci, najdluzszy 18cm, teraz wszystkie maja po 7cm:D
auto od razu lepiej pracowalo, spalanie i inne normy na super+
auto od razu lepiej pracowalo, spalanie i inne normy na super+
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale wszystkie wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze powinny być równych długości . Średnio to jakoś wygląda , rozdzielacz może da się zamocować do czegoś innego niż rozpórka. U mnie barracudy na krótkich przewodach a rozdzielacz luzem trzyma się sztywno od samych przewodów.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Te wszystkie mają 6 cmnice-wawa pisze:wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze.
Na 2,3,4 jest tak mało miejsca że nie wiem czy uda mi sie wcisnąć z jeszcze krótszymi wężykami
Wężyk pierwszy z rozdzielacza jest 5cm, reszta po 3.
Rozdzielacz na szybko podwiązałem żeby wtryski bardziej w pionie były.
Zrobie kalibracje, zbiore mapy się zobaczy
Faktycznie ciekawa reduktor zawsze trzyma odpowiednie ciśnienie- no chyba, że trup. Krótki wąż od reduktora to szybsza reakcja auta na pedał gazu. U komorokoro tylko poprzez przekręcenie romano można zaoszczędzić na wężu 2 metry
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
Wejdź na drypa.pl i zobacz.
Sterownik z 400zł
Wtryski 350zł
reduktor 200zł
Butla 350zł
wielozawór 150
miedź lub faro, złączki węże-300zł
reszta to cena gazownika za robociznę. Ja załatwiłem sobie gazownika, który wrzucił Mi to za 400zł z papierami ale musiałem po nim sam poprawiać
Sterownik z 400zł
Wtryski 350zł
reduktor 200zł
Butla 350zł
wielozawór 150
miedź lub faro, złączki węże-300zł
reszta to cena gazownika za robociznę. Ja załatwiłem sobie gazownika, który wrzucił Mi to za 400zł z papierami ale musiałem po nim sam poprawiać
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
sekwencję za 1900zł wejdź na stronę tak jak napisał @Georgr, policz wszytko i wystaw sobie f-re VAT na 1900zł czyli mamy 1544.72 netto bo reszta to podatek dolicz do tego koszty działalności
wiem wiem, monter podobno ma taniej no niestety ale DRYPA potrafi pobić cenę dostawcy
znajdź też wtryski, czyli pewnie miałeś mieć RED VALDEMARY koszt około 100zł listwa a zmiana na hanki to koszt około 80-90 za sztukę
wiem wiem, monter podobno ma taniej no niestety ale DRYPA potrafi pobić cenę dostawcy
znajdź też wtryski, czyli pewnie miałeś mieć RED VALDEMARY koszt około 100zł listwa a zmiana na hanki to koszt około 80-90 za sztukę
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP