![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
![Obrazek](http://img812.imageshack.us/img812/125/p1060039m.jpg)
![Obrazek](http://img43.imageshack.us/img43/5640/p1060040k.jpg)
Z chęcią bym jeszcze kiedyś kupił P10 bo już wizja w głowie jest
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Popieram w 100% ja z takiego powodu swoja rozebralem. Gdyby blacha u mnie nie byla tak popsut to bym bawil sie dalej. Ale tam nie bylo co ratowac. Szkoda twojej. PozdroNeptune pisze:Szczerze to sprzedanie P10 w bardzo dobrym stanie a później znów kupowanie budy i zabawy z silnikiem to bezsens.
Prawie nierealne kupić zdrową tanią budę a żeby auto jeździło i wyglądało trzeba wsadzić od groma kasy. Była baza jeśli były jakieś plany modzenia wóz należało zostawić, teraz już po ptokach. Ale spoko jak modzić to pozostając przy nissanie bardziej Sunny się opyla
Mam też taka nadzieje, było kilka tematów do dopieszczenie jak sprzedawałem ale o wszystkim wiedział nowy właściciel i z tego co wiem powolutku ogarniaNeptune pisze:Stan tej P10 jest godny pozazdroszczeniaGeneralnie mieliśmy bardzo podobne auta hehe bo chyba ten sam kolor tylko mój jeszcze nie dopracowany. Ta rejestracja kwadratowa zmienia wygląd całego tyłu
Na tym felunku wygląda bardzo fajnie, młodo.
Szkoda, że poszła w inne ręce, oby była dalej hobbistycznie pieszczona
I własnie taki miał bym plan na przyszłość, a wtedy to bede Cie meczył o pomocmarcins pisze:Przykra sprawa, jak sprzedawałem swoją to też miałem mega zagwozdkę, ale trzymanie samochodu tylko z sentymentu to trochę mało rozsądne
Upolujesz jakąś fajną budę za grosze, włożysz VE i wyjdzie na dobre
a tak z ciekawości to z kad takie wieści??NissanDreams pisze:Z tego co mi wiadomo to KTR nie włoży VE
Świete słowamarcins pisze: trochę cierpliwości i da się znaleźć coś sensownego w dobrych pieniądzach, sam kiedyś szukałem p10 i znalazłem, 200sxa szukałem rok i też znalazłem o saabie nie wspomnę, trzeba mieć trochę cierpliwości
A żeby nie wiem jak lakier się błyszczał to ciężko żeby w 20 letnim nissanie nie było rdzy, także jeśli ktoś chce się zabrać za takiego klasyka to zacząłbym tak czy inaczej od kompleksowej likwidacji rudej...