[Y61] luz na kierownicy
[Y61] luz na kierownicy
Witam wszystkich kolegów, jestem nowy na tym forum więc prosił bym o pomoc. Mam problem z układem kierowniczym dokładnie mam luz na kierownicy podobno przekładnia kierownicza i chciałem się zapytać czy przekładnia od patrola Y60 pasuje do Y61. Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 2013-05-27, 12:54 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Luz na przekładni kierowniczej można zmniejszyć.
Luzujesz nakrętkę nr3 i wkręcasz śrubę aż luz zniknie. robisz to na wyprostowanych kołach i zdjętym drążku poprzecznym. trzeba to robić z wyczuciem, jeśli skręcisz za mocno, to na skręconych kołach przekładnia będzie działała za ciasno i koła nie będą wracały do pozycji na wprost. A także przekładnia szybciej się zużyje.
Luzujesz nakrętkę nr3 i wkręcasz śrubę aż luz zniknie. robisz to na wyprostowanych kołach i zdjętym drążku poprzecznym. trzeba to robić z wyczuciem, jeśli skręcisz za mocno, to na skręconych kołach przekładnia będzie działała za ciasno i koła nie będą wracały do pozycji na wprost. A także przekładnia szybciej się zużyje.
znalazlem juz firme w warszawie ktora zajmuje sie regeneracja to bedzie najlepszy sposob. a mam jeszcze pytanie jesli chodzi o napedy 2H to tylko tyl 4H dopinam przod push N- tutaj nic sie nie dzieje to jest chyba jako luz rozlancza wszystko i mam pytanie o 4L- tutaj sie chyba reduktor dolancza i jestem ciekawy czy mozna na nim skrecac, w poprzednim samochodzie nie bylo mozna zeby czegos nei rozwalic a w patrolu y61 to jaj to jest?? i blokada diff lock blokuje tylni most i tylko jazdan na wprost. Pytam sie bo wole sie upewnic niz przez przypadek cos rozwalic i naprawiac
Re:
U mnie ta nakrętka jest zapieczona. Czy mogę śrubę wykręcić w całości żebym mógł rozruszać nakrętkę? Na aucie nie ma miejsca żeby to zrobić. Chodzi mi o to czy jak wykręcę to czy się coś nie rozleci, nie wiem jak ta przekładnia jest zbudowana w środku.azorek pisze: ↑2013-05-27, 13:01Luz na przekładni kierowniczej można zmniejszyć.
Luzujesz nakrętkę nr3 i wkręcasz śrubę aż luz zniknie. robisz to na wyprostowanych kołach i zdjętym drążku poprzecznym. trzeba to robić z wyczuciem, jeśli skręcisz za mocno, to na skręconych kołach przekładnia będzie działała za ciasno i koła nie będą wracały do pozycji na wprost. A także przekładnia szybciej się zużyje.