[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
VW? na przykład Golf?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Grupa vag. Konkretny ciężko trafić, bo występowała w vw (nie tylko polo 9n), skodach i audi. Różniły się tylko długością zastosowanego pióra. dałeś 410? Oryginał w primerze ma 400 i jak mierzyłem to 410 powinno zachodzić na światło stopu, ale dalej mieścić się w obrębie szyby.
Wiem, bo do mnie paczka od kilku dni idzie...
F.
Wiem, bo do mnie paczka od kilku dni idzie...
F.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
VW Polo IV - pióro jest trochę krótsze, bo 350mm, ale nie robi to aż takiej różnicy, bo i tak sięga do stopu
Sprężyna jest o wiele mocniejsza, a sam montaż jest prawie plug'n'play ... trzeba podłożyć kilka podkładek przed montażem, bo trzpień dyszy spryskiwacza jest w Primerze ciut dłuższy i nie da się bez podkładek założyć osłonki
Sprężyna jest o wiele mocniejsza, a sam montaż jest prawie plug'n'play ... trzeba podłożyć kilka podkładek przed montażem, bo trzpień dyszy spryskiwacza jest w Primerze ciut dłuższy i nie da się bez podkładek założyć osłonki
Ja i tak dyszę spryskiwacza mam kombinowaną, także zobaczymy jak to wyjdzie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dawcą ramienia jest zamiennik do Tourana (nie wiem dlaczego sprzedają to samo, podpisane jako pasujące do tylko jednego konkretnego modelu, w różnych pieniądzach...), a dysza spryskiwacza od Passata B4/Golfa III (nie wiem o co dokładnie pytasz)
Tak wygląda dysza: viewtopic.php?p=282991#282991
Jeżeli 410mm okaże się jednak zbyt duże to najwyżej samą wycieraczkę się wymieni - to już i tak znikome koszty w porównaniu do szukania oryginalnego ramienia od Primery wraz z kapturkiem.
Pozdrawiam
Tak wygląda dysza: viewtopic.php?p=282991#282991
Jeżeli 410mm okaże się jednak zbyt duże to najwyżej samą wycieraczkę się wymieni - to już i tak znikome koszty w porównaniu do szukania oryginalnego ramienia od Primery wraz z kapturkiem.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No w końcu jakiś updejt będzie, bo dawno nic się tu nie działo. Czekam na foty
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czyżby w dół poszła? Na czym i o ile?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
VILQ, a weź przy jakiejś okazji zmierz proszę miarką wysokość od krawędzi błotnika (od najwyższego punktu) do ziemi. Tak z ciekawości
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
To mam pomierzone
Pomiary "przed":
- przod - do krawedzi opony - 60,5cm, do blotnika 67,5mm (przeswit 7cm)
- tyl - do krawedzi opony - 61,5cm, do blotnika 65cm (przeswit 3,5cm)
Pomiar "po" (auto stalo w innym miejscu):
- przod - do krawedzi opony 58,8cm, do blotnika 62,8cm (przeswit 4cm)
Jak widac zapowiadane -25mm jest w miare w tolerancji, bo na zywo wyszlo -30mm
Tylu dzis nie mierzylem, ale tak na oko przod ma teraz ok 0.5cm mniejszy przeswit niz tyl, a nie 4cm wiekszy
Pomiary "przed":
- przod - do krawedzi opony - 60,5cm, do blotnika 67,5mm (przeswit 7cm)
- tyl - do krawedzi opony - 61,5cm, do blotnika 65cm (przeswit 3,5cm)
Pomiar "po" (auto stalo w innym miejscu):
- przod - do krawedzi opony 58,8cm, do blotnika 62,8cm (przeswit 4cm)
Jak widac zapowiadane -25mm jest w miare w tolerancji, bo na zywo wyszlo -30mm
Tylu dzis nie mierzylem, ale tak na oko przod ma teraz ok 0.5cm mniejszy przeswit niz tyl, a nie 4cm wiekszy
Ach te niepozorne rodzinne combi, też bym takie chciał wrzuć jakieś fotki, chcielibyśmy to zobaczyć
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Podsumowując ostatnie prace:
- renowacja tylnej klapy + kilka zaprawek
- świeża oliwa Valvoline VR1 10W60 + filtr
- nowe amortyzatory KYB Excel-G
- sprężyny MTS -25mm (przód)
- tarcze Mikoda GT + klocki Kashyiama (przód)
Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią (choć fotki z komórki):
Przód przed wymianą:
Tył (w ramach porównania):
Przód po wymianie:
Prawa kolumna (jeszcze przed wymianą klocków):
Lewa kolumna (z nowymi klockami):
Klapa po renowacji:
Profilówka po całej operacji:
- renowacja tylnej klapy + kilka zaprawek
- świeża oliwa Valvoline VR1 10W60 + filtr
- nowe amortyzatory KYB Excel-G
- sprężyny MTS -25mm (przód)
- tarcze Mikoda GT + klocki Kashyiama (przód)
Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią (choć fotki z komórki):
Przód przed wymianą:
Tył (w ramach porównania):
Przód po wymianie:
Prawa kolumna (jeszcze przed wymianą klocków):
Lewa kolumna (z nowymi klockami):
Klapa po renowacji:
Profilówka po całej operacji:
No I malina
Ale co mnie ciekawi, to wywalony znaczek z klapy bo ostatnio pojawily sie watpliwosci na temat sposobu jego zamocowania jak dywagowalismy o tym w moim temacie. A ze juz przez to przechodziles: jest tylko naklejony, czy rowniez na jakis kolkach jak znaczek na masce?
Pozdrawiam
Ale co mnie ciekawi, to wywalony znaczek z klapy bo ostatnio pojawily sie watpliwosci na temat sposobu jego zamocowania jak dywagowalismy o tym w moim temacie. A ze juz przez to przechodziles: jest tylko naklejony, czy rowniez na jakis kolkach jak znaczek na masce?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
VILQ ile przejechałeś na tych Mikodach? I jak się sprawują?
Zielkq tył jest klejony, przód na kołkach.
Zielkq tył jest klejony, przód na kołkach.
Ostatnio zmieniony 2014-06-04, 21:52 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to trzeba bylo do mnie tak od samego poczatku, ze to tylko klejone jest
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."