Post
autor: wod2u » 2012-07-30, 09:59
Dzieki za wszystkie pomysły, teraz mam dopiero myślenie.
Anodowanie bardzo fajnie wygląda, tylko zastanawiam się jak do tego zacisk przygotować ewentualnie, kąpiel w kwasie uszczelnieniom raczej nie posłuży, czyli tylko rozkręcenie na części pierwsze wchodzi w grę. Do tego nie będzie się dało zrobić napisu "NISSAN" w innym kolorze. No i nie powtórzę tego z tylnymi zaciskami, bo są żeliwne, więc kolory moga się różnić.
Proszek niby fajny, ale raz, że trzeba zabezpieczyć super jak Fer napisał, dwa, że może byc problem z wytrzymałością temperaturową (tak na szybko szukając to widziałem info o wytrzymałości różnych proszków do 100st., pewnie jakby dobrze poszukac to więcej też by się znalazło). Ale to jeszcze podzwonię to sie moze czegoś więcej dowiem, bo jak na mnie te 250st. trzeba. Ja niby nie upalam, nie ganiam po torze ale kiedyś jak w upał pojechałem kręta trasą w górach załadowanym autem to kół nie dało sie dotknąć, więc jakąś tam temperature złapały. Info z lakierni jest takie, że do 200st proszek wytrzyma.
Lakiery do zacisków ze względu na cenę, dostępność, samodzielność robienia (maluje kiedy mi się podoba, nie muszę jeździć, prosić się o zrobienie, czekać tygodniami na usługę) no i brak koniecznosci rozbierania wszystkiego w cholerę nadal mi się podobają. Tym bardziej, że jak widać w przypadku auta Fera może to byc dość wytrzymały sposób, tym bardziej biorąc pod uwagę jak mam już zaciski przygotowane.
pozdr. Kamil