P11/P11.144 Amorki + sprężyny
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
P11/P11.144 Amorki + sprężyny
Ponieważ czeka mnie odbudowa Primy to przy okazji trzeba coś zrobić z zawieszeniem. Obniżenie minimalne jakieś -20 mm ze względu na koła + twarde amory. Co polecacie w kategorii cena/jakośc??
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Amorki Ultra SR albo AGX i do tego sprężyny przód z 1,6...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Amory AGX są twarde, ale dopiero w najtwardszym ustawieniu, w pozostałych tak sobie. Przy sprężynach H&R ustawiam je na maks twardości.
Jednak jeśli chcesz mieć regulacje to polecam AGX.
Ze sprężyn to tak jak pisze Coobcio, może jeszcze Eibach by pasowały, ale obniżenie jest już większe.
Z tego co pamiętam masz koła 215/40/17 - te koła mają mniejszą średnicę niż moje obecne a przy sprężynach -40mm H&R u mnie nic nie obciera, więc tego się nie musisz obawiać. Chyba, że po prostu nie chcesz za bardzo glebić auta.
Ja ze swojej strony zestaw KYB AGX/H&R mogę polecić.
Jednak jeśli chcesz mieć regulacje to polecam AGX.
Ze sprężyn to tak jak pisze Coobcio, może jeszcze Eibach by pasowały, ale obniżenie jest już większe.
Z tego co pamiętam masz koła 215/40/17 - te koła mają mniejszą średnicę niż moje obecne a przy sprężynach -40mm H&R u mnie nic nie obciera, więc tego się nie musisz obawiać. Chyba, że po prostu nie chcesz za bardzo glebić auta.
Ja ze swojej strony zestaw KYB AGX/H&R mogę polecić.
Mierzył ktoś ile obniżenia dają sprężyny z 1.6 założone do 2.0?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
zapewne kolega czajnik grzeje sprężynę palnikiem i ściska żeby ją odkształcić/zbić
pytanie czy później sprężyna jest odpowiednio wypieczona/odprężona w piecu po takim zabiegu żeby nie pękała ?
pytanie czy później sprężyna jest odpowiednio wypieczona/odprężona w piecu po takim zabiegu żeby nie pękała ?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
Dobra czajnik, nie rozumiemy się ja nie sugeruje tu, że cięcie spawanie sprezyn to rozwiązanie problemu... to był tylko przykład, że jeśli coś wiemy nie znaczy to że możemy sobie sami zrobić(akurat taki przykład bo nic bardziej debilnego w tej chwili na myśl nie przychodzi )
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
No sorry ale wymiana klocków i zbijanie sprężyn to nie można tego porównywać.
Nie wiem jak to robisz ale jeżeli robisz to tak jak ktoś wyżej napisał czyli nagrzewasz sprężynę i ściskasz. Przy takiej metodzie nie ma mowy o zachowaniu takich samych właściwości sprężyny jak wcześniej. Chyba, ze masz piec hartowniczy to wtedy ok.
Nie wiem jak to robisz ale jeżeli robisz to tak jak ktoś wyżej napisał czyli nagrzewasz sprężynę i ściskasz. Przy takiej metodzie nie ma mowy o zachowaniu takich samych właściwości sprężyny jak wcześniej. Chyba, ze masz piec hartowniczy to wtedy ok.
Widze, że Ty nie masz pojęcia o tym. Zobaczyłeś i jakiegoś psełdofachowca który to robi i go naśladujesz ok, Twoja sprawa ale nie pisz głupot na forum. Po takie obróbce spręzyna oczywiście będzie działać ale będzie miała gorsze właściwości.
Bezpiecznik moża zastąpić drucikiem i też będzie działać.
Normalne spręzyny są nawijane a dopiero potem hartowane a nie "profilowane na gorąco"
Bezpiecznik moża zastąpić drucikiem i też będzie działać.
Normalne spręzyny są nawijane a dopiero potem hartowane a nie "profilowane na gorąco"
Z rozmowy wywnioskowałem że Ty zbijasz sprężyny metodą nagrzewania i ściskania i jeżeli ta firma tak robi, a z Twoich wypowiedzi wynika, że robią tak jak Ty to oni robią lipe.
A to, że jakaś firma zajmuje się czymś od wielu lat to wcale nie znaczy, że robią to dobrze.
A jeżeli ktoś wypatrzył jak ta firma to robi, to nie świadczy o nich za dobrze.
No chyba że się mylę i Ty robisz to w inny sposób. To wtedy jest inna gadka.
A to, że jakaś firma zajmuje się czymś od wielu lat to wcale nie znaczy, że robią to dobrze.
A jeżeli ktoś wypatrzył jak ta firma to robi, to nie świadczy o nich za dobrze.
No chyba że się mylę i Ty robisz to w inny sposób. To wtedy jest inna gadka.