short shifter do P11.144 SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
short shifter do P11.144 SR20DE
Pytanie, czy coś takiego podejdzie do w/w:
Według producenta pasuje do:
Infiniti G20 1991-2001
Nissan 200SX 1995-2001
Nissan Altima 1993-2001
Nissan Maxima 1995-2001
Nissan NX1600-2000 1991-1993
Nissan Pulsar GTIR 1991-1994
Nissan Sentra 1991-2001
Według producenta pasuje do:
Infiniti G20 1991-2001
Nissan 200SX 1995-2001
Nissan Altima 1993-2001
Nissan Maxima 1995-2001
Nissan NX1600-2000 1991-1993
Nissan Pulsar GTIR 1991-1994
Nissan Sentra 1991-2001
Panowie a ile takie cudo kosztuje?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Pamiętam jak miałem oryginalną gałkę... było to takie długie jak w starze, albo w jelczu... mogłem ustawiać nawiewy podczas zmiany na 3 bieg zmieniłem gałkę na niższą i jest o wiele lepiej. Właśnie noszę się zamiarem delikatnego skrócenia oryginalnego drążka. Na pewno jest to tańsze rozwiązanie niż wydawać kasę i tak później przerabiać...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
to to jest pryszcz szkoda że VE nie prędko zagości, chyba że się mylęvixo pisze: MacGayver, dopisuje Ci kolejna rzecz do listy jaką musisz zrobić jak GieTek będzie u Ciebie
shorty fajnie wychodzą i się sprawują ale przerobione z oryginału, tylko trzeba uważać na utrzymanie osi. kupne są dziwnie wygięte i idą za bardzo do przodu, Bombel coś o tym wie
Na urodziny dopiero sobie kupię [z tą uszczelka się trochę wk..lem ] co do shortow to mam 4ori lewarki biegów więc trochę żyć jest
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Żeby też nie przesadzić Dlatego się wolałem zapytać.MacGayver pisze:nie trzeba o tyle ile góra. Można nawet góry w ogóle nie ruszać, wygląd ten sam pozostaje ale skuteczność jest lepsza. Standardowo można dół wydłużyć do 3cm ale ile kto chce to już pozostawię do jego oceny
W garażu mam buggy rozebrane ale może jakoś poskładam to wjadę primerą i się zajmę tym. Już dawno o tym myślałem.
[ Dodano: 2013-01-05, 21:38 ]
Miałem przedłużyć jak radził MacGayver, ale znalazłem kawałek pręta o długości 33mm i o tyle przedłużyłem. No i efekt super. Dźwignia ma teraz krótszy skok i nie trzeba mieszać jak łyżką w garnku z zupą
Chociaż żeby zamontować blaszaną osłone nad wydechem musiałem ją podgiąć. Myśle że dłuższe przedłużenie uniemożliwi zamontowanie tej osłony.
Ale ogólnie efekt bardzo zadowalający
zasada jest ta sama co w P11.144 więc i innym się przyda. Od spodu trzeba odkręcić osłonę wydechu. Jeśli odkręcają się łatwo śruby od wydechu to można odkręcić i opuścić wydech, będzie łatwiej. Później odkręcasz nakrętkę ze śruby na 12 kluczyk od drążka. Później odkręcasz dwie pionowe nakrętki przy drążku. Później rozbierasz sobie górę czyli gałkę itp i na dole już wylatuje drążek z jabłuszka Ot cała filozofiaA podpowie ktoś jak wyjąć drążek żeby zrobić shorta w b13/n14 ? Będę bardzo wdzięczny za instrukcję .
Tak trochę nie w temacie P11.144 ale nie chce zakładać nowego tematu
To jak ogolnie nie polecacie kupowac short shiftera tylko przerobic oryginalny? Mam gt ponoc w gt od seri jest krotsze przelozenie 3 i 4
Mój GT - viewtopic.php?p=307433
Benek wiem na czym polega short tylko zle sie okreslilem moj blad. Nismojoe ma ogarniac short shifter i sie zastanawiam czy sie oplaca kupowac skoro jest tyle problemow z tym ?
Mój GT - viewtopic.php?p=307433
OK, ja już shorta zrobiłem (+2cm poniżej jabłka, jeszcze nie założony), w sumie niby po fakcie ale zapytam: przy przerabianiu ori lewarka do spawania pręta zdejmujecie jabłko? Ono jest chyba z teflonu? Z tego co widzę wszystkie tuningowe lewarki są w całości metalowe...
Bo mnie mój spawacz ostrzegł, że jabłko nie wytrzyma i może się stopić, więc rozciąłem je na dwa kawałki a teraz po spawaniu przykleiłem epoxy 300kg. Posiedzi w imadle do jutra i powinno trzymać, tylko zastanawiam się, czy rzeczywiście koniecznie trzeba je zdejmować?
Bo mnie mój spawacz ostrzegł, że jabłko nie wytrzyma i może się stopić, więc rozciąłem je na dwa kawałki a teraz po spawaniu przykleiłem epoxy 300kg. Posiedzi w imadle do jutra i powinno trzymać, tylko zastanawiam się, czy rzeczywiście koniecznie trzeba je zdejmować?
pozdr. Kamil
@BeNeK
Jeżeli masz na myśli taki short jak wrzuciłeś w temacie sprzedaży to tak, podejdzie. Taki jeździ u mnie w 1.0 (a przynajmniej ze zdjęcia jest identyczny).
Jeżeli masz na myśli taki short jak wrzuciłeś w temacie sprzedaży to tak, podejdzie. Taki jeździ u mnie w 1.0 (a przynajmniej ze zdjęcia jest identyczny).
Ostatnio zmieniony 2014-05-16, 13:02 przez gladol, łącznie zmieniany 1 raz.