[P11/WP11/.144]Pilot - programowanie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-11-09, 17:35
- Lokalizacja: Częstochowa
[P11/WP11/.144]Pilot - programowanie
Witam mozliwe ze ten temat byl poruszany ale nie moge znalesc Moze ktos wie jak zaprogramowac pilot od centralnego zamka Tzn z kluczyka wszytko dziala Wlożylem nowa baterie Auto to Primera 1,8 p11 Z gory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 19:25 przez Damianster, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-11-09, 17:35
- Lokalizacja: Częstochowa
Witam, mam podobny problem, kiedys juz programowalem i bylo ok, ale ostatnio musialem znow zaprogramowac i teraz cos nie dziala:
ten sposob podany tutaj kompletnie nie dziala
uzywam sposobu z przekrecaniem kluczyka 6 razy w ciagu 10 sek, nastepnie mrugniecia 2 mam. wtedy powinienem trzymajac unlock wcisnac 3 razy lock - tak robie.
powinno mrugnac raz jako potwierdzenie ze ok, ale mi nie mruga.
przekrecenie kluczyka na ON powoduje dwukrotne mrugniecie - jako potwierdzenie zakonczenia programowania - mi mruga.... ale pilota nie zaprogramowalo (bo brak bylo potwierdzenia mrugnieciem... no i nie lapie zadnego sygnalu)
pilot dzialal, pozniej jeden z wlacznikow sie popsul... dzis przelutowalem inny, wymienilem baterie na nowa, ale kontaktu brak![:(](./images/smilies/smutny.gif)
czy da sie sprawdzic, czy pilot wysyla jakikolwiek sygnal?
ten sposob podany tutaj kompletnie nie dziala
uzywam sposobu z przekrecaniem kluczyka 6 razy w ciagu 10 sek, nastepnie mrugniecia 2 mam. wtedy powinienem trzymajac unlock wcisnac 3 razy lock - tak robie.
powinno mrugnac raz jako potwierdzenie ze ok, ale mi nie mruga.
przekrecenie kluczyka na ON powoduje dwukrotne mrugniecie - jako potwierdzenie zakonczenia programowania - mi mruga.... ale pilota nie zaprogramowalo (bo brak bylo potwierdzenia mrugnieciem... no i nie lapie zadnego sygnalu)
pilot dzialal, pozniej jeden z wlacznikow sie popsul... dzis przelutowalem inny, wymienilem baterie na nowa, ale kontaktu brak
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
czy da sie sprawdzic, czy pilot wysyla jakikolwiek sygnal?
ostatnio robiłem i działało jak mignie dwa razy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki ale trzymasz go niedaleko i trzymając ''otworz'' naciskasz 3x ''zamknij'' w odstepach mniejszych jak sekunda (tak u mnie zadziałało) i puszczasz ''otworz'' powinien mrugnac raz. Konczysz programowanie przekrecajac kluczyk na zapłon 1x
![Obrazek](http://images3.fotosik.pl/219/d9cfcfb52301c4a9.jpg)
jeszcze sie upewnij czy baterie masz dobra i czy dobrze wlozona (o ile pamietam ma byc + do dołu) odwrotnie niz tam jest narysowane.
![Obrazek](http://images3.fotosik.pl/219/d9cfcfb52301c4a9.jpg)
jeszcze sie upewnij czy baterie masz dobra i czy dobrze wlozona (o ile pamietam ma byc + do dołu) odwrotnie niz tam jest narysowane.
robilem dokladnie wg tej samej instrukcji ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
bateria dobra - dla pewnosci pojechalem kupic nowa, wlozona tez dobra strona
dla pewnosci zmierzylem opornosc na tych stykach - po wcisnieciu opor maleje prawie do 0 - czyli dzialaja dobrze.
jedyne co robilem inaczej niz mowisz, to nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, ale po dwukrotnym mrugnieciu probowalem wiele razy
- trzymajac go na pozycji ACC
albo
- trzymajac na pozycji 0
ide jeszcze raz sprobowac wyciagajac kluczyk po mrugnieciach
PS>> pilota mam osobno, kluczyk mam osobno, ale pilota przykladam do stacyjki.
a mam tak, bo kluczyk przy pilocie jest mocno pekniety i musialem dorobic nowy, wiec zostal mi tylko pilot (kluczykowa czesc odlaczylem)
[ Dodano: 2011-07-24, 01:36 ]
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
bateria dobra - dla pewnosci pojechalem kupic nowa, wlozona tez dobra strona
dla pewnosci zmierzylem opornosc na tych stykach - po wcisnieciu opor maleje prawie do 0 - czyli dzialaja dobrze.
jedyne co robilem inaczej niz mowisz, to nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, ale po dwukrotnym mrugnieciu probowalem wiele razy
- trzymajac go na pozycji ACC
albo
- trzymajac na pozycji 0
ide jeszcze raz sprobowac wyciagajac kluczyk po mrugnieciach
PS>> pilota mam osobno, kluczyk mam osobno, ale pilota przykladam do stacyjki.
a mam tak, bo kluczyk przy pilocie jest mocno pekniety i musialem dorobic nowy, wiec zostal mi tylko pilot (kluczykowa czesc odlaczylem)
[ Dodano: 2011-07-24, 01:36 ]
wlasnie tylko to u mnie sie nie zgadza... wina pewnie po stronie pilota gdziesToshiba pisze: powinien mrugnac raz.
Jeśli robisz wszystko tak jak na kartce, to powinno zadziałać. Masz kanciaty pilot z jednym przciskiem czy pilot zaokrąglany z dwoma przyciskami?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Pozwoliłem sobie przenieść do "zrób to sam", bo tutaj jak najbardziej to pasuje. ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pozdrawiam
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz
) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz
![:P](./images/smilies/razz.png)
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
była P11 SR20de
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0
małyOLN pisze:1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
U mnie (P11, 97r, poj. 1,6) nie działa przekręcanie 6x kluczyka w stacyjce - nie mrugają kierunkowskazy, żadnej reakcji. Mam nadzieję, ze nie chodzi o zapalanie sześciokrotne silnika i jego gaszenie?
Odkopię temat bo mam ten sam problem. Próbowałem wszystkich opisanych tutaj sposobów i jest reakcja na metodę opisaną przez małyOLN, 6 razy przekręcam na zapłon, wyjmuję ze stacyjki i są 2 kierunki. Potem wsadzam kluczyk na poz. ACC, robię z pilotem co tylko się da i nic. Próbowałem wszystkiego i na otwartym i na zamkniętym centralnym. Dodam, że wymieniłem baterię a pilot to ten z dwoma przyciskami tj. czarny i czerwony. Co jest nie tak?
subbas, to podziel się dla potomnych sposobem ![:->](./images/smilies/chytry.gif)
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, no to tak, przekręcałem kluczyk na zapłon 6 razy, za 7 razem na poz. ACC i mrugnęły kierunki dwa razy. Wyjąłem kluczyk i tutaj próbowałem dosłownie wszystkiego co tu napisano, potem jakieś swoje kombinacje i nic. W pewnym momencie jak wciskałem kilkanaście razy lock, coś zaskoczyło w zamku i kierunki mrugnęły jeden raz. Włożyłem kluczyk i przekręciłem na zapłon, kierunki mrugnęły 2 razy, wyciągnąłem kluczyk i już działało.
Z taką prędkością przekręcam w stacyjce żeby rozpoczęło się kodowanie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mT6ZI1YOagY[/youtube]
U mnie teraz jeden pilot przestał działać po wymianie baterii. Przyciski na płytce są raczej dobre bo jak naciskam to napiecie na baterii spada. Programowanie zrobiłem i jeden pilot koduje sie a ten nie. zagadka
Można dorobić taki pilot z jakiegoś uniwersalnego żeby go zakodoać do NATS ?
[ Dodano: 2017-03-02, 12:51 ]
Byłem u szpeca dzisiaj co dorabia kluczyki i piloty. Sprawdził na tym swoim magicznym urządzeniu że ten dobry pilot wysyła dobry sygnał a ten drugi słaby i za krótki. Sam próbował go zaprogramować ale mu się nie udało i powiedział że płytka ze środka do wymiany.
[ Dodano: 2017-07-11, 17:40 ]
Powodem słabego sygnału z drugiego pilota była blaszka od baterii. Nie przylegała dobrze do płytki![:D](./images/smilies/biggrin.png)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mT6ZI1YOagY[/youtube]
U mnie teraz jeden pilot przestał działać po wymianie baterii. Przyciski na płytce są raczej dobre bo jak naciskam to napiecie na baterii spada. Programowanie zrobiłem i jeden pilot koduje sie a ten nie. zagadka
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Można dorobić taki pilot z jakiegoś uniwersalnego żeby go zakodoać do NATS ?
[ Dodano: 2017-03-02, 12:51 ]
Byłem u szpeca dzisiaj co dorabia kluczyki i piloty. Sprawdził na tym swoim magicznym urządzeniu że ten dobry pilot wysyła dobry sygnał a ten drugi słaby i za krótki. Sam próbował go zaprogramować ale mu się nie udało i powiedział że płytka ze środka do wymiany.
[ Dodano: 2017-07-11, 17:40 ]
Powodem słabego sygnału z drugiego pilota była blaszka od baterii. Nie przylegała dobrze do płytki
![:D](./images/smilies/biggrin.png)