
Model auta: Almera N16 Ambiance (czyli takie SE)
Silnik: QG18DE S1 tuned with Ecumaster DET III, wtryski 292ccm
Rok produkcji: 02/2000
Wydech: kolektor SSAC 4-2-1, reszta przelot z kwasa 2", 1 tłumik środkowy + końcowy przelot.


kolektor dorobił się również bandaży:





Reszta wydechu - ostatnie przymiarki:



A teraz jest tak:

Dolot: kolektor ssący po portingu
przepustnica z VQ30 hybryda
CAI Fujita 2,5"
Początkowo:

I obecnie:

Koła: Przód: Yokohama C.Drive 195/60R15 Tył: BFGoodrich Profiler2 185/65R15 - na felgach Enzo X
Zawieszenie: springi Weitec -30/-30, amortyzatory Kayaba Ultra SR, rozpórka przód góra, stabilizator przód seria.




Po montażu jest tak:

Hamulce: seria - Przód: tarcze 280mm + Akebono, Tył: tarcze 258mm
Nadwozie:
-wszystko poza boczną listwą w kolorze nadwozia
-klamki w chromie
-dołożone podgrzewanie lusterek
Wnętrze:
-skrócona dźwignia zmiany biegów,
-gałka Nismo
-full opcja wyposażenia dla tego rocznika
Audio:
Front: Pioneer DEH-P5900MP + MU S216
Trunk: McHammer MHA-1500 MkII + Infinity Reference 1250w@closed 30l
Tak wyglądał wynik pomiaru by Wilq w 2009:

G-Tech:
Katalogowo: 0-100km/h - 11,1s
Obecnie: 0-100km/h - 8,79s
Power:
wg ostatniego pomiaru było 143KM & 170Nm - na niewystrojonym aucie.
w wolnej chwili jeszcze trochę poeksperymentuję i zobaczymy co da się uzyskać

A tak kiedyś sobie pomykał jeszcze bez większych modów tylko ze stożkiem


Foto:






i jeszcze trochę tu: =>PJ<=