KOMPRESOR do sr20
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co w z tym odcinaniem kompresora niech pracuje cały czas...
Jedynie blow offa można dać by smutno nie było i na dłużej nam on posłużył...
Jedynie blow offa można dać by smutno nie było i na dłużej nam on posłużył...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
niestety w mad maxIE ta fura nie miała prawdziwego kompresora--wszystko było tylko na pokaz a silnik był wolnossący hihi-choć ładnie to sięprezentowało
COOBCIO czekam na skana z tym artykułem micra 1.3 kompressor...
COOBCIO czekam na skana z tym artykułem micra 1.3 kompressor...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- theant
- wiem o czym pisze
- Posty: 65
- Rejestracja: 2009-12-10, 10:59
- Lokalizacja: Warszawa - Praga
- Kontakt:
Dokładnie... Kompresor na potrzeby filmu był uruchamiany z silnika elektrycznego i nie miał absolutnie żadnego wpływu na działanie silnika w tym Fordzie, bodajże Fordzie Falcon XB.lukasgt pisze:niestety w mad maxIE ta fura nie miała prawdziwego kompresora--wszystko było tylko na pokaz a silnik był wolnossący hihi-choć ładnie to sięprezentowało
[EDIT]
A to tak w temacie MadMax'a:
http://www.mtv.pl/music/artists/gorilla ... ck-488298/
Ale co tam robił Bruce?
Nissan N16 '01 2.2Di +CAI -EGR
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed
Przód: JVC KD-G322 +Hertz DSK 165 v2
Bagażnik: CarPower HPB-602 +STX GDN 30-300-4 AP@17l closed
Trzymam kciuki, mnie zostało "tylko" założenie m62.. Prawie rok zbierałem graty ale widzę że teraz najtrudniejsze przede mną.Ryba pisze:Ja zaryzykuje, i założę ten kompresor.. jak na razie prace z przygotowaniem samochodu idą mozolnie... przyczyna kasa...
Jeszcze trochę (dużo) brakuje... ale cierpliwości
no właśnie w polskich warunkach to założenie kompresora do nissana to działanie pionierskie-i wydaje mi się że rzeczywiście najpierw zbieramy wszystkie potrzebne graty,a potem długo i mozolnie szukamy kogoś kto to zmontuje,hihi
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Da się rade Jak silnik sie przelozylo to i z tym ie powinno byc problemu
[ Dodano: 2010-03-12, 12:55 ]
Małe dzisiejsze grzebanko po necie i proszę
http://www.youtube.com/watch?v=ZZXdxxRmYhA
Coś dla fanatyków Maxim-y
[ Dodano: 2010-03-12, 12:55 ]
Małe dzisiejsze grzebanko po necie i proszę
http://www.youtube.com/watch?v=ZZXdxxRmYhA
Coś dla fanatyków Maxim-y
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na wczorajszej pojeżdżawce latała jedna Honda z kompresorem, proszę tak ona brzmiała:
http://www.youtube.com/watch?v=FDmkZp5aPyk
http://www.youtube.com/watch?v=LFrORV_FVYQ
http://www.youtube.com/watch?v=Fem_7AKToH0
Brzmiała dokładnie tak jak zatarte łożyszko w alternatorze
http://www.youtube.com/watch?v=FDmkZp5aPyk
http://www.youtube.com/watch?v=LFrORV_FVYQ
http://www.youtube.com/watch?v=Fem_7AKToH0
Brzmiała dokładnie tak jak zatarte łożyszko w alternatorze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Doszedłem do etapu wyboru kółka na kompresor i teraz tak nie wiem jaką średnicę ma koło pasowe na wale w SR20DE(dostałem info że 36,5cm ale coś duże mi się wydaje). Wyliczyć rozmiar średnicy chciałem z funkcji z obwodu koła. Kompresor ma się kręcić max 12000 bo to taka bezpieczna granica mi się wydaje(mapka na stronie eatona uwzględnia obroty rzędu 13500 ale przy bardzo niskiej sprawności) więc obliczam dla max obrotów 7500 rpm. Zatem 2*Pi*r(kompresora)*12000=2*Pi*r(koła na wale)*7500 i wyliczam z tego r. Dobrze ja to rozumuje? czy jakoś inaczej można to wyliczyć żeby chociaż sprawdzić poprawność tego równania.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Właśnie dlatego chciałbym żeby mi ktoś zmierzył to koło jeszcze ze swojego źródła...Jeśli ktoś ma koło pasowe które jest na wale to proszę o zmierzenie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dokładnie podj do takiego samego równania doszedłem r2=1,6*r1
Ok to nie muszę nawet koła zmieniać na kompresorze bo ma 10cm więc powinno pasować wszystko. Dodatkowo properfect ma hybrydę BOV/DV z regulacją upuszczanego powietrza dzięki czemu uzyskujemy efekt turbo gdzie do zadanego ciśnienia powietrze wraca recyrkulacją, a powyżej robi psst . Mam kilka pytań odnośnie dolotu, mianowicie jak to jest z tym powrotem powietrza od dv bo jedni mówią, że przed przepływką drudzy, że za.Argumentują to objętościami powietrza zmierzonego oraz chwilowym błędnym AFR a co za tym idzie robi się za bogato/ubogo. Ja już osobiście zgłupiałem troszkę i chciałbym poznać wasze opinie. Mam też pytanie odnośnie MBC bo studiując fora to jest sporo informacji jak założyć zaworek w turbo gdzie jest WG, aktuator, w kompresorze natomiast nic takiego nie ma... wystarczy połączenie przewodami przed i za kompresorem? Mam mbc properfekta i tam są 3 króćce i z tego co czytam to jeden się zaślepia, prawda to? Przepraszam za może lamerskie pytanie ale to co robię to jest totalny HM a i ja dopiero raczkuję w temacie...
Ok to nie muszę nawet koła zmieniać na kompresorze bo ma 10cm więc powinno pasować wszystko. Dodatkowo properfect ma hybrydę BOV/DV z regulacją upuszczanego powietrza dzięki czemu uzyskujemy efekt turbo gdzie do zadanego ciśnienia powietrze wraca recyrkulacją, a powyżej robi psst . Mam kilka pytań odnośnie dolotu, mianowicie jak to jest z tym powrotem powietrza od dv bo jedni mówią, że przed przepływką drudzy, że za.Argumentują to objętościami powietrza zmierzonego oraz chwilowym błędnym AFR a co za tym idzie robi się za bogato/ubogo. Ja już osobiście zgłupiałem troszkę i chciałbym poznać wasze opinie. Mam też pytanie odnośnie MBC bo studiując fora to jest sporo informacji jak założyć zaworek w turbo gdzie jest WG, aktuator, w kompresorze natomiast nic takiego nie ma... wystarczy połączenie przewodami przed i za kompresorem? Mam mbc properfekta i tam są 3 króćce i z tego co czytam to jeden się zaślepia, prawda to? Przepraszam za może lamerskie pytanie ale to co robię to jest totalny HM a i ja dopiero raczkuję w temacie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W kompresorze boost regulujesz jego obrotami czyli wielkością koła pasowego...
[ Dodano: 2011-05-15, 21:07 ]
No ciekawe kiedy powstanie pierwszy w Polsce Nissan z kompresorem i co osiągnie ?
[ Dodano: 2011-05-15, 21:07 ]
No ciekawe kiedy powstanie pierwszy w Polsce Nissan z kompresorem i co osiągnie ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak, ale ja nie chcę 2 razy rozkręcać tego wszystkiego dla samej zmiany koła....Na tym kole powinno dmuchnąć coś koło 0,8 bara, ale ja na początek chcę mniejsze doładowanie żeby taki soft zrobić i wszystkie choroby wieku dziecięcego wyeliminować. W innych markach doładowanych kompresorem zaworki są stosowane ale patentu nikt zdradzić nie chce... chyba po prostu zrobię tak, że zaślepię dolny otworek w w MBC, podepnę kompresor zwykły taki z butlą i manometrem będę dmuchał w jeden króciec 0,4-0,5bara i tak go ustawię...
BTW Coobcio tak wiem, że kołem się reguluje ale zauważ, że powyżej obrotów dla których uzyskujemy max moment kompresor będzie ładował więcej powietrza niż potrzeba i będzie go przeładowywać.
BTW Coobcio tak wiem, że kołem się reguluje ale zauważ, że powyżej obrotów dla których uzyskujemy max moment kompresor będzie ładował więcej powietrza niż potrzeba i będzie go przeładowywać.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to bardzo dobrze że przaładowuje - robi się więcej Nm.
W turbo silnikach jak spada ci moment to zeby wyprostować jego krzywą to dmuchasz więcej...
W turbo silnikach jak spada ci moment to zeby wyprostować jego krzywą to dmuchasz więcej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A powiedz mi jak z tym powrotem powietrza?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx