[P11/WP11/.144]Pilot - programowanie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-11-09, 17:35
- Lokalizacja: Częstochowa
[P11/WP11/.144]Pilot - programowanie
Witam mozliwe ze ten temat byl poruszany ale nie moge znalesc Moze ktos wie jak zaprogramowac pilot od centralnego zamka Tzn z kluczyka wszytko dziala Wlożylem nowa baterie Auto to Primera 1,8 p11 Z gory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 19:25 przez Damianster, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-11-09, 17:35
- Lokalizacja: Częstochowa
Witam, mam podobny problem, kiedys juz programowalem i bylo ok, ale ostatnio musialem znow zaprogramowac i teraz cos nie dziala:
ten sposob podany tutaj kompletnie nie dziala
uzywam sposobu z przekrecaniem kluczyka 6 razy w ciagu 10 sek, nastepnie mrugniecia 2 mam. wtedy powinienem trzymajac unlock wcisnac 3 razy lock - tak robie.
powinno mrugnac raz jako potwierdzenie ze ok, ale mi nie mruga.
przekrecenie kluczyka na ON powoduje dwukrotne mrugniecie - jako potwierdzenie zakonczenia programowania - mi mruga.... ale pilota nie zaprogramowalo (bo brak bylo potwierdzenia mrugnieciem... no i nie lapie zadnego sygnalu)
pilot dzialal, pozniej jeden z wlacznikow sie popsul... dzis przelutowalem inny, wymienilem baterie na nowa, ale kontaktu brak
czy da sie sprawdzic, czy pilot wysyla jakikolwiek sygnal?
ten sposob podany tutaj kompletnie nie dziala
uzywam sposobu z przekrecaniem kluczyka 6 razy w ciagu 10 sek, nastepnie mrugniecia 2 mam. wtedy powinienem trzymajac unlock wcisnac 3 razy lock - tak robie.
powinno mrugnac raz jako potwierdzenie ze ok, ale mi nie mruga.
przekrecenie kluczyka na ON powoduje dwukrotne mrugniecie - jako potwierdzenie zakonczenia programowania - mi mruga.... ale pilota nie zaprogramowalo (bo brak bylo potwierdzenia mrugnieciem... no i nie lapie zadnego sygnalu)
pilot dzialal, pozniej jeden z wlacznikow sie popsul... dzis przelutowalem inny, wymienilem baterie na nowa, ale kontaktu brak
czy da sie sprawdzic, czy pilot wysyla jakikolwiek sygnal?
ostatnio robiłem i działało jak mignie dwa razy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki ale trzymasz go niedaleko i trzymając ''otworz'' naciskasz 3x ''zamknij'' w odstepach mniejszych jak sekunda (tak u mnie zadziałało) i puszczasz ''otworz'' powinien mrugnac raz. Konczysz programowanie przekrecajac kluczyk na zapłon 1x
jeszcze sie upewnij czy baterie masz dobra i czy dobrze wlozona (o ile pamietam ma byc + do dołu) odwrotnie niz tam jest narysowane.
jeszcze sie upewnij czy baterie masz dobra i czy dobrze wlozona (o ile pamietam ma byc + do dołu) odwrotnie niz tam jest narysowane.
robilem dokladnie wg tej samej instrukcji
bateria dobra - dla pewnosci pojechalem kupic nowa, wlozona tez dobra strona
dla pewnosci zmierzylem opornosc na tych stykach - po wcisnieciu opor maleje prawie do 0 - czyli dzialaja dobrze.
jedyne co robilem inaczej niz mowisz, to nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, ale po dwukrotnym mrugnieciu probowalem wiele razy
- trzymajac go na pozycji ACC
albo
- trzymajac na pozycji 0
ide jeszcze raz sprobowac wyciagajac kluczyk po mrugnieciach
PS>> pilota mam osobno, kluczyk mam osobno, ale pilota przykladam do stacyjki.
a mam tak, bo kluczyk przy pilocie jest mocno pekniety i musialem dorobic nowy, wiec zostal mi tylko pilot (kluczykowa czesc odlaczylem)
[ Dodano: 2011-07-24, 01:36 ]
bateria dobra - dla pewnosci pojechalem kupic nowa, wlozona tez dobra strona
dla pewnosci zmierzylem opornosc na tych stykach - po wcisnieciu opor maleje prawie do 0 - czyli dzialaja dobrze.
jedyne co robilem inaczej niz mowisz, to nie wyciagalem kluczyka ze stacyjki, ale po dwukrotnym mrugnieciu probowalem wiele razy
- trzymajac go na pozycji ACC
albo
- trzymajac na pozycji 0
ide jeszcze raz sprobowac wyciagajac kluczyk po mrugnieciach
PS>> pilota mam osobno, kluczyk mam osobno, ale pilota przykladam do stacyjki.
a mam tak, bo kluczyk przy pilocie jest mocno pekniety i musialem dorobic nowy, wiec zostal mi tylko pilot (kluczykowa czesc odlaczylem)
[ Dodano: 2011-07-24, 01:36 ]
wlasnie tylko to u mnie sie nie zgadza... wina pewnie po stronie pilota gdziesToshiba pisze: powinien mrugnac raz.
Jeśli robisz wszystko tak jak na kartce, to powinno zadziałać. Masz kanciaty pilot z jednym przciskiem czy pilot zaokrąglany z dwoma przyciskami?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Pozwoliłem sobie przenieść do "zrób to sam", bo tutaj jak najbardziej to pasuje.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz ) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz ) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
była P11 SR20de
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0
.
.
.
jest:
323F BA Z5
oraz
626 GF 2.0
małyOLN pisze:1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.
2. wyjąć kluczyk i trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
3. następnie bierzesz drugiego pilota(oczywiście jak masz ) i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.
4. na końcu wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.
U mnie tak to wyglądało
U mnie (P11, 97r, poj. 1,6) nie działa przekręcanie 6x kluczyka w stacyjce - nie mrugają kierunkowskazy, żadnej reakcji. Mam nadzieję, ze nie chodzi o zapalanie sześciokrotne silnika i jego gaszenie?
Odkopię temat bo mam ten sam problem. Próbowałem wszystkich opisanych tutaj sposobów i jest reakcja na metodę opisaną przez małyOLN, 6 razy przekręcam na zapłon, wyjmuję ze stacyjki i są 2 kierunki. Potem wsadzam kluczyk na poz. ACC, robię z pilotem co tylko się da i nic. Próbowałem wszystkiego i na otwartym i na zamkniętym centralnym. Dodam, że wymieniłem baterię a pilot to ten z dwoma przyciskami tj. czarny i czerwony. Co jest nie tak?
subbas, to podziel się dla potomnych sposobem
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, no to tak, przekręcałem kluczyk na zapłon 6 razy, za 7 razem na poz. ACC i mrugnęły kierunki dwa razy. Wyjąłem kluczyk i tutaj próbowałem dosłownie wszystkiego co tu napisano, potem jakieś swoje kombinacje i nic. W pewnym momencie jak wciskałem kilkanaście razy lock, coś zaskoczyło w zamku i kierunki mrugnęły jeden raz. Włożyłem kluczyk i przekręciłem na zapłon, kierunki mrugnęły 2 razy, wyciągnąłem kluczyk i już działało.
Z taką prędkością przekręcam w stacyjce żeby rozpoczęło się kodowanie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mT6ZI1YOagY[/youtube]
U mnie teraz jeden pilot przestał działać po wymianie baterii. Przyciski na płytce są raczej dobre bo jak naciskam to napiecie na baterii spada. Programowanie zrobiłem i jeden pilot koduje sie a ten nie. zagadka
Można dorobić taki pilot z jakiegoś uniwersalnego żeby go zakodoać do NATS ?
[ Dodano: 2017-03-02, 12:51 ]
Byłem u szpeca dzisiaj co dorabia kluczyki i piloty. Sprawdził na tym swoim magicznym urządzeniu że ten dobry pilot wysyła dobry sygnał a ten drugi słaby i za krótki. Sam próbował go zaprogramować ale mu się nie udało i powiedział że płytka ze środka do wymiany.
[ Dodano: 2017-07-11, 17:40 ]
Powodem słabego sygnału z drugiego pilota była blaszka od baterii. Nie przylegała dobrze do płytki
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mT6ZI1YOagY[/youtube]
U mnie teraz jeden pilot przestał działać po wymianie baterii. Przyciski na płytce są raczej dobre bo jak naciskam to napiecie na baterii spada. Programowanie zrobiłem i jeden pilot koduje sie a ten nie. zagadka
Można dorobić taki pilot z jakiegoś uniwersalnego żeby go zakodoać do NATS ?
[ Dodano: 2017-03-02, 12:51 ]
Byłem u szpeca dzisiaj co dorabia kluczyki i piloty. Sprawdził na tym swoim magicznym urządzeniu że ten dobry pilot wysyła dobry sygnał a ten drugi słaby i za krótki. Sam próbował go zaprogramować ale mu się nie udało i powiedział że płytka ze środka do wymiany.
[ Dodano: 2017-07-11, 17:40 ]
Powodem słabego sygnału z drugiego pilota była blaszka od baterii. Nie przylegała dobrze do płytki