Instalacja w silniku 3.0 - polecamy, odradzamy
Moderator: Maniek-ol
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Instalacja w silniku 3.0 - polecamy, odradzamy
W tym temacie poruszamy temat zasilania LPG Naszych 3-litrowych (zapewne głównie VQ30) motorowni.
W mojej A33 VQ30DEK obecnie jest taki zestaw:
- 2 parowane pod względem wydatku listwy wtryskowe A.E.B I-PLUS (3 wtryski na listwie);
- reduktor ELPIGAZ VEGA-I SPORT do 240KM;
- komputer AGIS CAN OBD;
- zbiornik GRODKÓW.
Zamierzam to zmienić na instalację BRC. Głównym powodem jest zły montażu wtrysków LPG, o czym trochę napisałem tutaj:
viewtopic.php?t=6883
Zrobię wymianę całej instalacji, ponieważ nie bardzo ktokolwiek chce poprawiać czyjąś źle zrobioną robotę. Wiadomo, jak coś jeszcze wylezie, to będzie obwiniony poprawiający.
Piszcie o Waszych doświadczeniach w gazowaniu 3 - litrówek
W mojej A33 VQ30DEK obecnie jest taki zestaw:
- 2 parowane pod względem wydatku listwy wtryskowe A.E.B I-PLUS (3 wtryski na listwie);
- reduktor ELPIGAZ VEGA-I SPORT do 240KM;
- komputer AGIS CAN OBD;
- zbiornik GRODKÓW.
Zamierzam to zmienić na instalację BRC. Głównym powodem jest zły montażu wtrysków LPG, o czym trochę napisałem tutaj:
viewtopic.php?t=6883
Zrobię wymianę całej instalacji, ponieważ nie bardzo ktokolwiek chce poprawiać czyjąś źle zrobioną robotę. Wiadomo, jak coś jeszcze wylezie, to będzie obwiniony poprawiający.
Piszcie o Waszych doświadczeniach w gazowaniu 3 - litrówek
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
johny_fellow, mówiłem,że jest coś nie tak z tą instalką ja tam polecam Staga 300-6 plus, premium i będę polecał, bo to dobra, polska konstrukcja.Trafić na rekomendowany zakład spółki Ac i z bani http://www.ac.com.pl/pl/doc/349/warsztaty-rekomendowane
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Wiesz, przekonałem się do BRC. U mnie w P11, i u kilku kolegów, którzy montowali w tym samym zakładzie, jest lalka. Poza tym z zakładem, który ma mi to montować współpracuję służbowo od kilku lat i wiem, że każdy najdrobniejszy problemik załatwiają szybko i sprawnie.
W mojej okolicy takiego nie maLombardo88 pisze:Trafić na rekomendowany zakład spółki Ac i z bani
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ostatnio nie pytałem, ale jakieś pół roku temu powiedzieli mi 4.200 zł. Głównie dlatego, że chciałem lepszy reduktor, taki do lub więcej 240KM. Normalna cena z reduktorem do 200KM to chyba 4.000 zł.
Podobno od tego czasu coś staniało. Obiło mi się o uszy, że może to być 3.800 zł.
Podobno od tego czasu coś staniało. Obiło mi się o uszy, że może to być 3.800 zł.
Ja nawet nie mam warunków. A co najważniejsze, nie mam czasu żeby samemu coś podłubać.Lombardo88 pisze:ja się przekonałem do staga, bo sam go montowałem
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Zapytam czy mają takie, i ile będzie taki kosztował.Lombardo88 pisze:bierz co ma zapas do 300 km. maxima to wymagające auto na wyższych partiach obrotów.wiec żeby nie kulało, bo będzie nie fajnie.
Nie sądzę. Bądź co bądź nie w najbliższym czasie. Jak na razie, jako seryjny dupowozik radzi sobie wyśmienicie Na tą chwilę mocy mam dostatecznie dużoLombardo88 pisze: zwłaszcza, że chcesz podłubać przy DE-ku
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
W BRC oryginalnie najwydajniejszym reduktorem jest Genius MAX.
Ja bym Ci polecił staga, 2xACR01 (poprawione z króćcem gazu 12mm) i wtryski Hana. W Twojej okolicy znajdziesz jednego z lepszych instalatorów: http://www.scantel.com.pl . Człowiek bardzo chwalony na lpgforum.
Ja bym Ci polecił staga, 2xACR01 (poprawione z króćcem gazu 12mm) i wtryski Hana. W Twojej okolicy znajdziesz jednego z lepszych instalatorów: http://www.scantel.com.pl . Człowiek bardzo chwalony na lpgforum.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
ja mam romano ris tez teoretycznie do 360 hp, ale 260 to podejrzewam że max ogarnie. na warsztacie mam 2 kme silvery i jak będzie mi się nudzić, to zrobię "kanapkę" z nich. zasilanie wody maxi ma naprawdę dobre,a przewody będę miał bardzo blisko kolektora, więc powinno być stabilnie na sparowanych 2 reduktorach, tym bardziej,że mam "wersje" silvera do 200 km a tutaj jest tur-slim. ciekawe jak przy cut-off będzie się zachowywać taki zestaw. przy 230hp nie będzie wysilony, więc jest szansa ,że ciśnieniowo będzie ok.