[N14] Wskaźnik paliwa nie działa
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Wskaźnik paliwa nie działa
Witam mam takie pytanko , w sunnym zalalem do pelnaa wskazowka ani drgnela, co nalezy zrobic zeby zadzialala?Czekamna jakies podpowiedzi, a w ogóle to jak zdjelem siedzenie to plywakod zbiornika jest przy pompce czy oddzielnie jakos?Bo tam widzialem jakies oddzielne kable szly jeszcze z prawej strony ?
Ostatnio zmieniony 2012-07-11, 11:32 przez fago2002, łącznie zmieniany 2 razy.
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
Wiesz co z tym wskażnikiem paliwa to sie właśnie takie cyrki dzieją. Miałem to samo. Pomogła wymiana zegarów. Jak chcesz to możesz sprawdzić najpierw wskaźnik bo od tego radze zacząć. Opis jak sprawdzać znajdziesz w Service Manualu, jak nie posiadasz to mogę Ci podeslac rozdzial o tym. Plywak znajduje sie w zbiorniku pod siedzeniem tylnym (odkrecasz taka klapke i masz dostep do niego) ale tam raczej nie ma co sie popsuc.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
fago2002, roshi panowie właśnie jedną z przyczyn jest słaby kontakt blaszki pływaka z drugim metalowym elementem (nie pompki paliwowej bo w dieslu nie ma w zbiorniku pompki) tylko całym tym ustrojstwem co siedzi w zbiorniku.
Tak jak napisał roshi dobierasz się do zbiornika odkręcając siedzenie, następnie klapkę i następnie kilka śrubek na samym zbiorniku, prawdopodobnie będziesz musiał odpiąć gumowe przewody paliwowe (czy jakie one tam są), ostrożnie wyjmujesz całe to dziadostwo które wychodzi dość specyficznie i trzeba pokombinować.
Mając to na wierzchu, poruszaj pływakiem i zobaczysz że jest tam blaszka która działa na zasadzie potencjometru, mocniejsze dogięcie tej blaszki poprawia styk i można w tym samym momencie na włączonym zapłonie zobaczyć jak reaguje wskazówka poziomu paliwa.
Jeżeli nic się nie dzieje to trzeba zobaczyć kabelki, aczkolwiek one też mogą być ok, to problem może tkwić w desce rozdzielczej.
Bynajmniej będziesz miał co robić. pozdro
Tak jak napisał roshi dobierasz się do zbiornika odkręcając siedzenie, następnie klapkę i następnie kilka śrubek na samym zbiorniku, prawdopodobnie będziesz musiał odpiąć gumowe przewody paliwowe (czy jakie one tam są), ostrożnie wyjmujesz całe to dziadostwo które wychodzi dość specyficznie i trzeba pokombinować.
Mając to na wierzchu, poruszaj pływakiem i zobaczysz że jest tam blaszka która działa na zasadzie potencjometru, mocniejsze dogięcie tej blaszki poprawia styk i można w tym samym momencie na włączonym zapłonie zobaczyć jak reaguje wskazówka poziomu paliwa.
Jeżeli nic się nie dzieje to trzeba zobaczyć kabelki, aczkolwiek one też mogą być ok, to problem może tkwić w desce rozdzielczej.
Bynajmniej będziesz miał co robić. pozdro
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Ja jednak zacząłbym od deski rozdzielczej, bo wg mnie należy zaczynać od rzeczy łatwiejszych. Z wyciąganiem pływaka jest troche babrania, a potem całe auto wali paliwem. A w samochodach benzynowych dochodzi ryzyko zapłonu oparów, więc jak kto woli. Ja obstawiam wskaźnik, jest bardzo prosta metoda sprawdzenia go, wystarczy mieć miernik. Z tego co słyszałem to w n14 właśnie wskaźnik jest elementem, który dość często nawala. Tak było i w moim przypadku.
[100NX] Problem ze wskaznikiem paliwa i kontrolka rezerwy...
Siemanko wszystkim...
A wiec odkupilem spowrotem moja sete ktora niestety sprzedalem wtedy z powodu braku kasy i pojawil sie mankament tego typu ze nie działa wskaznik paliwa ani kontrolka rezerwy.Co moze byc przyczyna gdzie szukac...Wskaznik jest napewno sprawny bo sprawdzalem robiac zwarcie na kostce pod tylna kanapa....
A wiec odkupilem spowrotem moja sete ktora niestety sprzedalem wtedy z powodu braku kasy i pojawil sie mankament tego typu ze nie działa wskaznik paliwa ani kontrolka rezerwy.Co moze byc przyczyna gdzie szukac...Wskaznik jest napewno sprawny bo sprawdzalem robiac zwarcie na kostce pod tylna kanapa....
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u mnie czasami (zwłaszcza przy niskich temp.) wskazówka poziomu paliwa "wskakuje" na właściwe położenie dopiero po dłuższym czasie od momentu zalania - czasem dopiero na następny dzień
raz jak autko porządnie przewiało, to nawet spadła na czerwone pole (a paliwo było)
z kontrolką rezerwy problemu nie mam.
raz jak autko porządnie przewiało, to nawet spadła na czerwone pole (a paliwo było)
z kontrolką rezerwy problemu nie mam.