Przebiegi w Naszych Słoneczkach/Setkach
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
252000 i mechanicznie bez problemów. silnik zdrowy
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a ja za jakiś czas "000 000 km" trzymajcie kciuki
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
1100 km
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
mam prośbę do osób które mają przebieg DO 250.000 km, auto od nowości w rodzinie lub 1000% pewne jeśli chodzi o przebieg o podanie tu fotki kierownicy. Mój ma niby 207 tyś a kiera i gałka skrzyni biegów wyglądają na 350-400...
Patrząc na stan techniczny oraz blacharski większości aut japońskich w naszym kraju powiem tylko jedno: Cholery nie powinny... A JEŻDŻĄ ! !
- Kruczek
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-12-04, 20:59
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Bardzo dużo zależy od samych rąklogan pisze:ja mam kierownice gładziutka i wyślizganą a nie powinna taka raczej być...
Widziałem nie raz przypadki gdzie auto od nowości u danej osoby i po 100 tys wyglądała gorzej niż u innych po przebiegu ponad 200 tys
Nie ma na to reguły
Kolejny przykład to taki gdzie Civic mojej żony ma w tej chwili prawie 190 tys i kierownica jak nowa a u znajomego jest 202 tys dokładnie i kierownica wytarta jakby miała z pół miliona
Trzeba też zwrócić uwagę na samo bicie kierownicy przy skręcaniu.Każda ma bicie ale jeśli już jest wielkie jajo to ma grubo już nakręcone
Pozdrawiam wszystkich.Paweł
Tarcze nie były wymieniane w aso bo mam auto od poczatku oraz wszystkie wpisy w kartę przeglądów i faktury z przeglądów. Był serwisowany do 90 tys w aso. A co do puszki końcowej to po gwarancji była owinięta jeszcze jedną warstwą blachy już na moje zlecenie i jakieś 2 lata temu ta blacha się rozpadła i dopiero odsłoniła zdrowiutki tylny tłumik. To naprawdę solidny samochód.logan pisze:Kruczek, co masz na myśli z tym biciem przy skręcaniu i co to ma do przebiegu sprawnie technicznego auta??
- Kruczek
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-12-04, 20:59
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Nie chodzi o tarcze o których sorenso pisze tylko o samą kierownicęlogan pisze:Kruczek, co masz na myśli z tym biciem przy skręcaniu i co to ma do przebiegu sprawnie technicznego auta??
Jak skręcasz(kręcisz kierownicą) to żadna kierownica nie jest idealnie kołem.Najlepiej to jest widoczne z miejsca pasażera
A jak już jest jajem i to widocznym to ma tyle do sprawnie technicznego auta że albo auto ma już grubo najechane albo mniej ale jazda w mieście gdzie kierownica jest narażona na duże obciążenia
Pozdrawiam wszystkich.Paweł
Kruczek, szczerze mówiąc pierwsze słyszę taką teorię... I osobiście się z nią nie zgadzam. Fakt, w osobówce CHYBA jeszcze nie widziałem kierownicy która kręciłaby się idealnie według swojego środka ale to czy nowe czy stare auto, raczej każde tak ma. Co do "jaja" jak to ująłeś to... wiesz ile trzeba siły żeby kierownice wygiąć????
Patrząc na stan techniczny oraz blacharski większości aut japońskich w naszym kraju powiem tylko jedno: Cholery nie powinny... A JEŻDŻĄ ! !
Wczoraj wskoczyło tyle na "cyferblat"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Witam. Mój N14 z 1993 roku był kupiony od Niemca jak miał 184tys . Teraz ma ponad 250tys i silniczek nie bierze grama oleju. Zagazowany zaraz po zakupie dobrą instalką z polecanym na forum mieszalnikiem i komputerem do gazu. Jakieś dwa lata po zakupie widziałem w Radomiu wersję z 1991roku na taksówce-miał przebieg prawie 500tys.
Stan licznika ostatnio przekroczył 222 tyś km i zero problemów...
Skrzynia zmienia biegi płynnie a silnik suchy i oleju nie bierze
Oby tak dalej...
Skrzynia zmienia biegi płynnie a silnik suchy i oleju nie bierze
Oby tak dalej...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38