mosiek pisze:A ta T5 co podałem podpasuje do zegarka? Bo tam chyba t5 jest nie?
za podświetlenie zegarów odpowiedzialne są W5W (na środku zegarów - 4 szt.).
od kontrolek są jakieś inne, których nie udało mi się zidentyfikować po symbolach. Łączkę mają jak T5, ale poza tym są nieco większe - jednakże T5 w ich miejsce pasują
od zegarka zdaje się, że T5 podpasuje.
MlodyLDZ pisze:w ciągu godziny powinieneś się obrobić. Ba, nawet 30/40min za pierwszym razem.
samo zdjęcie deski 20 min. do pół godz.
- z zegarami i wymianą podświetlenia ok. godzinki, także nie ma tragedii
tak, te są OK - możesz sobie nawet kolor wybrać
tyle, że kolorowe mogą po jakimś czasie zacząć blaknąć.
poszukaj lepiej, to taniej wyrwiesz.
w Łodzi płacę w sklepie "stacjonarnym" 1,50 zł za szt.
scubzik pisze:mosiek, tylko jeśli masz wersję gaźnikową to na 100% masz linkę do prędkościomierza. Aby wyjąć zegary musisz odpiąć linkę .
nie wiem jaki masz silnik (gaźnik czy wtrysk
).
jeżeli wtrysk, to nie powinno być problemu - nie trzeba odpinać wiązki. co prawda bez tego nie położysz zegarów "na kolanach", ale jest wystarczająco dużo miejsca, aby pod nie "zajrzeć".
jeżeli masz gaźnik, to może być tak jak
scubzik napisał.